عمومیمعرفی کسب و کار

ارورهای ماشین لباسشویی ویرپول

کد خطا اصطلاحا زبان سیستم یا لوازم شماست که اگر در هرجایی از سیستم شما مشکلی وجود داشته باشد با استفاده از آن حدود عیب به شما نشان داده می‌شود و نیاز به برسی کل سیستم نخواهید داشت.

رفع خطا یا ارور لباسشویی ویرپول

اگر ماشین لباسشویی ویرپول خطای عملیاتی را شناسایی کند، به‌سرعت گزارش می‌دهد و روی صفحه‌نمایش علامت خطا ظاهر می‌شود. عدد بیانگر نوع خطا است. ماشین لباسشویی معمولا به‌سرعت پس از شناسایی خطا، آن را گزارش می‌کند و عملیات شستشو را متوقف خواهد کرد.

  • قبل از هر چیز شما برای برطرف کردن کد خطا یا ارور ماشین لباسشویی ویرپول باید دفترچه راهنما یا سرویس منوال را در اختیار داشته باشید.
  • شما باید به این نکته خیلی مهم توجه کنید که تمامی ارورهای ماشین لباسشویی ویرپول که نمایش داده میشود به‌صورت حدودی عیب را به شما نشان می‌دهند نه به‌صورت کاملا دقیق.

و برطرف کردن مشکلات آن مستلزم داشتن تخصص کامل درباره تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول و ابزار موردنیاز است که در بسیاری از ارورها این مشکل ساده بوده و شما با دانستن آن قادر به برطرف کردن آن خطا هستید. ولی برطرف کردن بسیاری از ارورها به مهارت و تخصص نیاز دارد و باید توسط تکنسین متخصص برطرف شود. تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان  را به ما بسپارید ثبت سفارش 24 ساعته در 7 روز هفته ارور FH لباسشویی ویرپول این ارور نشان دهنده آبگیری بیش از حد دستگاه است. برای رفع کد خطا:

  1. دوشاخه لباسشویی را از برق خارج کنید.
  2. لوله‌های خروجی و ورودی فاضلاب چک شود تا گرفتگی نداشته باشد.
  3. سیم‌ها و اتصالت برقی هیدروستات و شیربرقی و فلومتر و برد اصلی را چک کنید.
  4. تمامی شیلنگ‌ها از نظر نشتی بررسی شود.
  5. برد اصلی را چک کنید.

این ارور مربوط به کلید آکو استاپ است. ارور FP لباسشویی ویرپول اگر پمپ تخلیه بیش از 8 دقیقه کار کند، علامت FP نشان داده می‌شود. در این حالت باید شیربرقی و هیدروستات و همچنین لوله تخلیه و فیلتر پمپ تخلیه بررسی شود.

ارور FDU ماشین لباسشویی ویرپول این ارور لباسشویی ویرپول مربوط به میکروسوئیچ درب است. درب دستگاه را از نظر بسته بودن چک کنید و اگر ایراد برطرف نشد، میکروسوئیچ درب را عوض کنید. ارور FOD در صورت استفاده بیش از حد از موادشوینده این کدخطا نمایش داده می‌شود. ارور FO5 این ارور مربوط به سنسور حرارتی است و باید سنسور و سیم‌های ارتباطی مورد بررسی قرار بگیرد. کد خطای  FO6 لباسشویی ویرپول

ارور مربوط به تاکومتر موتور (تنظیم دور موتور) است و باید موتور لباسشویی را چک کنید.ارور لباسشویی ویرپول، کد خطای FO7 در صورت وجود مشکل در کنترلر موتور این ارور رخ می‌دهد. ارور F11

ارور مربوط به اتصالات سری بین بردهای الکترونیکی دستگاه است و باید بردهای دستگاه و سیم‌های مربوطه چک شود. کد خطای F13 در صورت گرفتگی قسمت خروجی جاپودری این ارور نمایش داده می‌شود. جاپودری دستگاه را کاملا درآورده و به خوبی بشویید. ارور F14 لباسشویی ویرپول  ارور مربوط به IC حافظه دستگاه است و برد دستگاه باید توسط بررسی شود. در صورت آبگیری بیش از حد ماشین لباسشویی این ارور نمایش داده می‌شود. شیر برقی و اتصالات آن، کلید هیدروستات و شیلنگ آن و سیم‌های هیدروستات و برد را چک کنید. کدخطا مربوط به کنترل موتور است. در این حالت موتور بیش از حد داغ شده است.

F05 این ارور به سنسور دمای آب مربوط است. اگر در حالت شستشو سنسور دمای آب را خارج از رنج نشان دهد نمایشگر ارور F05 را نشان می‌دهد.
1. مقاومت NTC را چک کنید. 2. اتصالات برقی سنسور به برد اصلی را بررسی کنید.
F06 ارور مربوط به سرعت چرخش موتور است. اگر برد اصلی سرعت چرخش موتور را تشخیص ندهد موتور را به حالت خاموش می‌برد و قفل درب دستگاه را باز می‌کند و نمایشگر ارور F06 را نشان می‌دهد.
1. اتصالات برقی برد به موتور را چک کنید. 2. دور موتور لباسشویی و بردکنترل اصلی را بررسی کنید.
F07 این ارور مربوط به ترایاک کنترل موتور است. اگر تریاک کنترل موتور به نوعی اتصال کوتاه باشد این خطا نمایش داده می‌شود. دراین حالت موتور در سرعت بالا متوقف شده و قفل درب دستگاه در حالت باز قرار می‌گیرد.
برد اصلی و برد کنترل موتور باید بررسی شود.
F08 ارور مربوط به قطع بودن مدار المنت است.
F09 در صورت کم بودن ولتاژ برق شهری یا برق ورودی به برد این کدخطا نمایش داده می‌شود.
F10 ارور مربوط به تشخیص دمای بالا توسط برد کنترل است.
F11 در صورت وجود مشکل در برد الکترونیکی و اتصالات آن این کدخطا رخ می‌دهد.
F12 در صورت اتصالی کردن المنت، این ارور نمایان می‌شود.
F13 ارور مربوط به باز بودن درب دستگاه است.
F14 ارور مربوط به IC حافظه است و باید برد اصلی توسط تکنسین چک شود.
F15 مربوط به لباسشویی‌های درب از بالای ویرپول است.
F18 در صورتی که بیش از حد از مواد شوینده استفاده کرده باشید این ارور ماشین لباسشویی ویرپول نمایان می‌شود.
F19 ارور مربوط به عدم هماهنگی برد مرکزی با برد کنترل است.
F20 ارور مربوط به عدم هماهنگی برد مرکزی با برد کنترل است.
F21 اگر ایرادی در برد لباسشویی وجود داشته باشد این کدخطا نمایش داده می‌شود.
F22 این ارور لباسشویی ویرپول، نشان می‌دهد که ارتباط بردمیکرو کنترل با سایر بردها قطع شده است.
F23 ارور مربوط به هیدروستات است.
F24 در صورت آبگیری بیش از حد دستگاه و ، این ارور نمایان می‌شود.
F26 در صورت وجود مشکل در سیستم آبرسانی و این ارور نمایش داده می‌شود.

در مواقعی که موفق به عیب یابی آن نشدید پیشنهاد ما: خدمات تخصصی و فوری کاراباما امکان ثبت سفارش در 7 روز هفته (7 صبح تا 12 شب) نحوه رفع عیب کد خطای ماشین لباسشویی ویرپول بهتر است قبل از اینکه نسبت به تعمیر و یا سرویس ماشین لباسشویی خود اقدام کنید، از علت خطا و نحوه برطرف کردن کد خطا یا ارور ماشین لباسشویی ویرپول اطلاعاتی کسب کنید تا بتوانید به‌ درستی مشکلی که در دستگاه به وجود آمده است را برطرف کنید. در بسیاری از ارورها مشکلات ساده بوده و شما با مطالعه کد خطاها قادر به برطرف کردن آنها خواهید بود.

اما برطرف کردن برخی از ارورها و کد خطاها احتیاج به مهارت و تخصص لازم دارند. پس اگر در زمینه تعمیر و سرویس دستگاه خود اطلاعات و تخصص کافی ندارید، به ‌هیچ‌ عنوان اقدام به تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول خود نکنید؛ چرا که علاوه بر برطرف نکردن مشکل، امکان آسیب رساندن به خودتان یا لباسشویی بسیار زیاد است. می توانید تعمیرات دستگاه خود را به متخصصین نمایندگی تعمیرات لباسشویی ویرپول در آی پی امداد بسپارید.

چگونه کد آلارم ماشین لباسشویی ویرپول را در منزل برطرف کنیم؟ در پاسخ به این پرسش که چگونه می توانید کدهای خطای ماشین لباسشویی ویرپول را در منزل خود برطرف کنید، می توان گفت که این کار تنها زمانی امکان پذیر است که شما اطلاعات لازم از نوع هشدار و مفهوم آن داشته باشید. ما در این مقاله معنای هریک از این ارورها و راهکارهای لازم جهت رفع کد اخطار ماشین لباسشویی ویرپول را به صورت روان و ساده برای شما بیان نمودیم.

اما در برخی مواقع به دلیل عدم برخورداری از مهارت و دانش کافی در این زمینه بهتر است کار را به یک فرد متخصص بسپارید. البته برخی از این ارورها تنها با بررسی ارور ظاهر شده بر روی صفحه نمایش دستگاه به راحتی قابل رفع هستند و نیاز به اقدامات خاصی دارند. اما اگر با انجام راهکارهای ارائه شده جهت رفع کد ارور ماشین لباسشویی ویرپول باز هم ایراد دستگاهتان رفع نشد، با کارشناسان مجرب تماس حاصل نمایید.

نتیجه گیری از ارورها و کد خطاهای ماشین لباسشویی ویرپول در این مقاله معنای تمامی ارورها و کد خطاهای لباسشویی لباسشویی ویرپول برای شما بیان شد تا در صورت نیاز بتوانید مشکل دستگاه خود را برطرف سازید. شما باید وظیفه ویرپول خود را به افراد متخصص در آی پی امداد بسپارید. عیب یابی مهمترین و اولین وظیفه متخصصین ماشین لباسشویی ویرپول می باشد. افراد متخصص در آی پی امداد ابتدا عیب یابی دقیق دستگاه را انجام می دهند، سپس به برطرف کردن کد خطا و ارور در ماشین لباسشویی ویرپول می پردازند. تشخیص درست عیب یابی توسط متخصصین مستلزم داشتن مهارت و تجربه است. آی پی امداد با ارائه خدمات با کیفیت همواره در پی کسب رضایت مشتریان خود بوده و هست.

دکمه بازگشت به بالا