استانیمعرفی کسب و کار

تعویض پنل شکسته تلویزیون سونی در اصفهان

آنچه باید درباره تعمیر تلویزیون سونی در اصفهان بدانید

برخی از ما حتی به شنیدن دائمی صدای تلویزیون عادت کرده‌ایم و اگر گاهی تلویزیون روشن نباشد یکی از مهم‌ترین سرگرمی‌هایمان را از دست داده ایم. شکستگی تلویزیون سونی ممکن است به دلایل مختلفی مانند ضربه خوردن، افتادن، یا برخورد با جسم تیز رخ دهد. در صورت شکستگی کامل پنل تلویزیون سونی، تنها راه حل ممکن، تعویض پنل تلویزیون است. تعویض پنل شکسته تلویزیون سونی در اصفهان، یک کار تخصصی است که باید توسط یک تکنسین مجرب انجام شود.

تعویض پنل شکسته تلویزیون سونی در اصفهان یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز ایران تعمیرات است که توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. این مرکز از قطعات اورجینال استفاده می کنند و تعمیر پنل شکسته تلویزیون  را با ضمانت انجام می دهند.

تعمیر تمامی مدل های تلویزیون سونی در اصفهان

سونی یکی از بزرگترین و معتبرترین برند های تولید تلویزیون های هوشمند می باشد و همچنین تعداد مدل های تولید شده توسط این کمپانی رو به افزایش است . از آنجا که خرابی تلویزیون یکی از موارد غیر قابل پیش بینی می باشد یکی از مهمترین نکاتی که بعد از خرابی تلویزیون به ذهن شما خطور می کند این است که تلویزیون خود را کجا تعمیر کنم! . مشخصا تعداد زیادی از نمایندگی های تعمیر تلویزیون و دیگر مراکز تعمیر تلویزیون سونی در اصفهان وجود دارند که ممکن است برای انتخاب مرکز مطمئن کمی سر درگم شوید.

اولین سوالی که ممکن است از خود بپرسید این است آیا قطعات تعویضی اصل می باشند؟ و یا آیا بعد از تعمیر امکان بروز خرابی مجدد وجود دارد؟ . ما به شما این اطمینان خاطر را میدهیم که اولا تمامی تکنسین های ما آموزش دیده و مجرب هستند و در ابتدا دستگاه شما را عیب یابی و با اعلام هزینه تعمیر تلویزیون و با مجوز شما اقدام به تعمیر و یا تعویض خرابی میکنند. نکته بعد که بسیار حائز اهمیت می باشد و ما را نسبت به بقیه همکاران متمایز می کند ضمانت یک ساله تعمیر و یا تعویض قطعه می باشد. تعمیر تلویزیون سونی در اصفهان برای تعمیر تلویزیون سونی در اصفهان، ابتدا بهتر است با جستجوی آدرس‌ های معتبر و معرفی‌ شده از دوستان یا آشنایان، کار را آغاز کنید.

بعد از پیدا کردن مرکز تعمیر مجاز، ارتباط برقرار کنید و اطلاعات کامل در مورد مدل و مشکل تلویزیون خود را ارائه دهید. از آنجا که تعمیرات ممکن است هزینه ‌بر باشد، پیش از هر اقدامی قیمت تخمینی را دریافت کنید و در صورت تمایل، تعمیر را آغاز کنید. همچنین، ممکن است گارانتی یا خدمات پس از فروش مورد نیاز باشد که در صورت امکان، با مرکز تماس حاصل نمایید.  با اصفهان تی وی سرویس در  وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید. بعد از تماس با مرکز تعمیر، آن ها ممکن است یک وقت ملاقات برای معاینه دستگاه تنظیم کنند یا حتی ارائه خدمات تعمیر در محل را پیشنهاد دهند، اگر امکاناتشان این گونه باشد. اطلاعات تماس و آدرس دقیق مرکز تعمیر باید به شما داده شود. اطمینان حاصل کنید که مرکز تعمیر دارای مجوز رسمی و تجربه کافی در تعمیر تلویزیون‌ سونی دارد.

پس از تعمیر، بهتر است که از مدت گارانتی که ارائه می ‌شود آگاه شوید و در صورت وجود هر گونه مشکل بعد از تعمیر، به مرکز تعمیر مراجعه کنید.  مجموعه ما نه تنها خدماتش به اصفهان و تلویزیون سونی ختم نمی شود بلکه تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد را هم انجام می دهیم. تعمیر مین برد تلویزیون سونی در اصفهان اصلی ترین قطعه یک تلویزیون مین برد یا همان مادر برد است. تمامی صداها و تصویر های ایجاد شده در این بخش صورت میگیرد. این برد دارای قطعات ریز و درشت بسیاری است که پردازش ها را به دیگر قطعات تلویزیون ارسال می کند. همچنین تمامی سیگنال ها از ورودی ها را دریافت و پردازش میکند .

بنابراین تعمیر این قطعه جزو حساس ترین بخش ها می باشد و تعمیر نادرست آن بر روی عملکرد تلویزیون شما تاثیر گذار خواهد بود. مین برد های تلویزیون به دلایل زیادی ممکن است آسیب ببینند. اما اگر بخواهیم به عمده ترین آنها اشاره کنیم : نوسانات برق ، آسیب های فیزیکی و یا حرارت بیش از حد میتواند باعث آسیب و خرابی مادربرد تلویزیون شود.از علایمی که میتوان فهمید مین برد تلویزیون خراب است : برق LED روش است اما هیچ تصویری در صفحه نمایش نشان داده نمی شود . هیچ صدای ورودی وجود ندارد . تلویزیون به صورت مکرر روش و خاموش میشود بدون آنکه تصویری در صفحه نمایش نشان داده شود. تلویزیون روشن نمی شود و چراغ قرمز پاور به صورت چشمک زن عمل می کند.

تعویض پنل شکسته تلویزیون سونی معمولاً گزینه انتخابی آندسته از افرادی است که سطح بالای خرابی ایجاد شده در پنل تلویزیون‌شان، امکان تعمیر آن را منتفی می سازد. در مواردی نیز دارنده دستگاه متوجه می شود که هزینه تعمیر پنل معیوب، چیزی برابر با هزینه خرید یک پنل جدید است، بنابراین تصمیم به تعویض پنل شکسته تلویزیون سونی می گیرد. به طور کلی بد نیست بدانید در صورت شکستگی پنل تلویزیون سونی و الیته سایر تلویزیون ها، امکان تعمیر وجود ندارد و تنها گزینه پیش رو، تعویض پنل شکسته است. می توان گفت تعمیر پنل شکسته تلویزیون سونی از خطوط قرمز حوزه تعمیرات تلویزیون است.

هزینه تعویض پنل شکسته تلویزیون سونی

هزینه تعویض پنل شکسته تلویزیون سونی بسته به نوع شکستگی پیش آمده و مدل تلویزیون دارد. برای درک بهتر این موضوع شاید بهتر است نگاهی به ساختار این دستگاه بیندازیم. در تلویزیون های جدید LED و LCD سونی، پنل تلویزیون در واقع شامل صفحه اصلی یا ماژور است که این صفحه روی یک صفحه یا پلیت قرار می گیرد. در پشت این صفحه لامپ های بخش بک لایت قرار دارند که در بین آنها صفحات پولاریزه نور است. وظیفه صفحات پولاریزه پخش یکنواخت نور در تمام سطح پنل است. اگر ضربه وارد شده به صفحه تلویزیون سبب شکستگی ماژور شود، امکان تعمیر آن در هیچ برند وجود ندارد و این صفحه فقط باید تعویض شود.

اما اگر این شکستگی فقط در ماژور اتفاق افتاده باشد می توان فقط همان ماژور را تعویض کرد و برای تعدیل در هزینه تعمیرات تلویزیون از بک لایت و صفحات پولاریزه قبلی استفاده کرد. شکستگی پنل تلویزیون در پنل های پلاسمای سونی داستان متفاوتی دارد. این تلویزیون ها بک لایت ندارند و پنل آنها بصورت کپسولی شیشه ای است که در یک بخش خلاصه می شود. از همین رو در صورت وارد شدن ضربه به پنل، احتمالا کپسول شکسته شده و غیر قابل استفاده گردد.

در این تلویزیونها تنها راه تعمیر تلویزیون در هنگام ضربه خوردن، تعویض پنل شکسته تلویزیون Sony است. نکته دیگر در باب هزینه تعویض پنل شکسته تلویزیون سونی آن است که در عموم تلویزیون های LED و LCD و پلاسما هزینه تعویض پنل از شرکت تولیدکننده به گونه ای تعیین می شود که با توجه به هزینه های حمل و نقل، مالیات های مختلف و … نزدیک به ۶۰ تا ۸۰ درصد ارزش تلویزیون را شامل می شود.

دکمه بازگشت به بالا