اقتصادی

وصول بیش از ۸۰ میلیون دلار از مطالبات سنواتی شرکت پتروشیمی جم 

مدیرعامل پتروشیمی جم گفت: طی ۴ ماه گذشته بیش از ۸۰ میلیون دلار از مطالبات سنواتی شرکت پتروشیمی جم از سایر شرکت ها با اقدامات مدیریتی و پیگیری های فراوان وصول شده است.

به گزارش امروزنگار، محمد هاشم نجفی اردکانی، وصول مطالبات سنواتی شرکت پتروشیمی جم را یکی از برنامه های اصلی این شرکت برشمرد و گفت: یکی از مهمترین برنامه ها علاوه بر به سرانجام رساندن پروژه های چندین ساله جم مانند پادجم و پلیمر کنگان پیگیری برای وصول مطالبات پتروشیمی جم که به جا مانده از قبل بود در راس امور قرار گرفته که خوشبختانه طی ۴ ماه گذشته موفق به وصول بیش از ۸۰ میلیون دلار معادل بیش از ۴۸۰۰ میلیارد تومان از مطالبات جم شدیم.

وی با اشاره به افزایش فروش در پتروشیمی جم گفت: یکی دیگر از موضوعات حساس و استراتژیک جم موضوع افزایش تولید و به تناسب آن افزایش میزان فروش بود که در تولید فروردین ماه ۴۰۳ نسبت به سال گذشته بیش از ۲۰۰۰ تن افزایش تولید داشتیم.

نجفی اردکانی با اشاره به رکورد فروش پتروشیمی جم در فروردین ما افزود: پتروشیمی جم در این ماه موفق شد تناژ فروش خود را بالا ببرد و این موضوع درآمد این پتروشیمی را بر مدار صعودی قرار داده است همچنین فروش محصولات پتروشیمی جم نیز در این ماه نسبت به فروردین سال گذشته رشد خوبی را تجربه کردند و این مورد نیز کمک شایانی به رشد درآمد شرکت کرده است.

وی افزود: به نحوی که درآمد ماهانه جم در فروردین ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ حدود ۹۳ درصد بالا رفت و از سه هزار و ۱۷ میلیارد تومان به پنج هزار و ۸۲۱ میلیارد تومان رسید. همچنین درآمد پتروشیمی جم در فروردین نسبت به ماه گذشته آن یعنی اسفند نیز رشد حدود ۵۰ درصدی را تجربه کرده است.

مدیرعامل جم با اشاره به استراتژی توسعه بازار فروش پتروشیمی جم در دوره جدید گفت: یکی از مهمترین استراتژی های فروش در جم حفظ و بازگشت پتروشیمی جم در بازار های سنتی  همراه با نفوذ و توسعه بازار جدید صادراتی است که متاسفانه در سال گذشته نسبت به ادوار های قبل شاهد افت بودیم که به همت تلاش تیم بازرگانی توانستیم بر خلاف فرودین ۴۰۲ میزان صادرات محصولات در تولید را از  هشت درصد در فرودین ۴۰۳ به ۳۰ درصد برسانیم و امیدواریم با برنامه ریزی هوشمندانه در توسعه بازار صادراتی ضمن بالا بردن میزان صادرات و درامد ارزی برای کشور نوید بخش اخبار خوب و سود آوری برای بازنشستگان که صاحبان اصلی پتروشیمی جم و سهامداران باشیم.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا