اقتصادی

آغاز عملیات اجرایی سایت ۲۳۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در چایپاره

به گزارش خبرگزاری امروزنگار از آذربایجان‌غربی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی در این مراسم گفت: اجرای طرح‌های مسکن در آذربایجان‌غربی با جدیت دنبال می‌شود و امسال شاهد بهره‌برداری بیشتر و بهتر از طرح‌های مسکن خواهیم بود.

یاسر رهبردین افزود: اجرای طرح‌های مسکن با هدف توسعه رفاه اجتماعی و خانه‌دار کردن آحاد مختلف مردم از مهمترین مسائل قابل توجه به شمار می‌رود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این مراسم گفت: اراضی ۱۳۵ هکتاری در قالب تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به محدوده شهری الحاق شده و برای اجرای طرح تحویل بنیاد مسکن گردیده است.

رسول عطائی افزود: این میزان زمین ظرفیت احداث ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی را دارد و مشکلی از بابت تامین زمین در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن وجود نخواهد داشت.

وی اعلان کرد: اراضی تخصیص یافته برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان چایپاره تحویل بنیاد مسکن می‌شود تا اجرای طرح بدون وقفه عملیاتی گردد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در مرحله نخست اراضی مورد نیاز برای اجرای ۴۷۵ واحد مسکونی از طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان تخصیص یافته است.

عطائی اظهار داشت: تامین مسکن و اجرای طرح نهضت ملی در اولویت بوده و این روند با جدیت دنبال می‌شود.

 در ادامه این مراسم قرارداد واگذاری اراضی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن اعطا شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا