عمومیمعرفی کسب و کار

برای خرید میز ناهارخوری 8 نفره به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برای خرید میز ناهارخوری 8 نفره به چه نکاتی باید توجه کرد؟

با توجه به اینکه غذا خوردن با هم بخش مهمی از زندگی ما است، انتخاب میز مناسب برای خانواده مهم است. وقت گذاشتن برای فهمیدن اینکه واقعاً چه می‌خواهید به شما امکان می‌دهد چیزی بخرید که سال‌ها و سال‌ها در خانواده‌تان ماندگار باشد.

در اینجا مواردی است که هنگام خرید میز ناهارخوری به دنبال آن باشید، از اطمینان از وجود فضای کافی برای همه گرفته تا یافتن مدل مناسب برای استایل اتاق شما.

شما چند نفر هستید و در خرید میز ناهارخوری به چه نکاتی باید توجه کرد؟

این ممکن است بدیهی ترین سوال به نظر برسد، اما به خاطر داشته باشید که علاوه بر تعداد اعضای خانواده، چند نکته دیگر نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

آیا قصد دارید بچه دار شوید؟ در این صورت، اگر میز بزرگتری انتخاب کنید، بعد از چند سال دیگر نیازی به تغییر آن نخواهید داشت.

آیا شما به طور منظم به اندازه نزدیکترین دوستان یا اعضای خانواده خود بازدید کننده دارید؟ پس گذاشتن فضای اضافی برای آنها مطمئناً سودمند خواهد بود.

آیا شما هم دوست دارید مهمانی های شام بزرگ را میزبانی کنید؟ اگر اتاق ناهارخوری شما نسبتا بزرگ است، یک میز مستطیلی بلند انتخاب کنید که به شما امکان می دهد هر تعداد نفر را که می خواهید دعوت کنید.

اگر تعداد جادویی ظرفیت نشیمن و میز ناهار خوری را برای خانه خود پیدا کرده اید و گهگاه به چند تغییر بیشتر نیاز دارید، به جای میز ناهار خوری بسیار بزرگ، میز ناهارخوری قابل افزایش را انتخاب کنید.

ابتدا سطح اتاق غذاخوری شما را اندازه می گیرند

با اندازه گیری طول و عرض منطقه غذاخوری شروع کنید. سپس حدود 60 اینچ از هر دو کم کنید تا فاصله 30 اینچی بین میز و دیوارها یا سایر قسمت های اتاق باقی بماند. اعدادی که دریافت می کنید حداکثر اندازه توصیه شده برای برد جدید شما هستند.

این به افراد اجازه می‌دهد صندلی‌های خود را ترک کنند و دور میز حرکت کنند و همچنین به شما کمک می‌کند از احساس گرفتگی کلی جلوگیری کنید.

شکل مناسب میز ناهارخوری را تعیین کنید

برای این کار توصیه می کنیم هم تعداد افراد و هم اندازه اتاق خود را در نظر بگیرید.

مربع

بهترین انتخاب برای چهار تنظیمات و همچنین گزینه های مفید برای دو یا هشت.

میزهای مربعی برای جلسات غیررسمی ایده آل هستند، زیرا نیازی به نشستن هر کسی روی میز ندارند. آنها همچنین به ویژه در اتاق های مربع کار می کنند.

گرد

میزهای گرد یکی دیگر از انتخاب های محبوب دو، سه یا چهار نفره است. میزهای بزرگ باعث صرفه جویی در فضا نمی شوند، اما مطمئناً در یک اتاق بزرگ جسورانه هستند.

علاوه بر این، کوتاه کردن گوشه‌ها حس صمیمیت ایجاد می‌کند و به راحتی می‌توانید یک یا دو مهمان اضافی را در صورت نیاز، مخصوصاً زمانی که روی پایه اصلی خم می‌کنید، جا دهید. این یک انتخاب هوشمندانه برای جلسات و جلساتی است که می خواهید گفتگو را تسهیل کنید. میزهای گرد برای اتاق های مربعی نیز مناسب هستند.

مستطیل

این یک راه عالی برای صرفه جویی در فضا در خانواده های پرجمعیت، به خصوص شش یا بیشتر است. میزهای ناهارخوری بلند برای مهمانی های بزرگ محبوب هستند زیرا به مهمان اجازه می دهند پشت میز بنشینند. میزهای مستطیلی برای اتاق های غذاخوری با همین شکل مناسب هستند.

بیضی شکل

میزهای بیضی یک جایگزین کوچک برای گزینه های مربع هستند، بنابراین به خاطر داشته باشید که ممکن است سبک های کمتری نسبت به سبک های محبوب داشته باشید. آنها مزایای یکسانی دارند، اما آنها را با اثر تهویه مطبوع که مشخصه میزهای گرد است تکمیل می کنند.

در نظر بگیرید که آیا باید یک پایه ضخیم یا نازک را انتخاب کنید

برخی از این زبان‌ها اغلب با فرم‌های خاص محبوب‌تر هستند، اما هنوز هم ارزش ایده کلی را دارد، به‌خصوص اگر بین این دو سرگردان هستید: زبان سنتی‌ترین انتخاب است و معمولاً می‌توانید آن را در جدول چهار یا شش پیدا کنید. تای را پیدا کنید با این حال، به خاطر داشته باشید که آنها معمولاً در صورت لزوم، معرفی یک یا دو صندلی اضافی را دشوارتر می کنند.

پاها به شما کمک می کند تا به وضعیت نشستن اضافه کنید و فضای اتاق را کمتر فشرده کنید. اغلب آنها را روی میزهای کوچکتر، به خصوص میزهای گرد پیدا خواهید کرد.

پایه نازک مخصوصاً برای میزهای بسیار بلند مفید است و می تواند شامل چهارپایه باشد. این یک انتخاب عاقلانه برای خانواده های پرجمعیت است زیرا انعطاف پذیری بیشتری را در هر دو طرف ایجاد می کند، بنابراین اغلب با مبل ها ست می شود. با این حال، می تواند در هر دو انتهای جدول سختگیرانه تر باشد. اگر شما هم می خواهید از آن ها استفاده کنید، به دنبال چیزی باشید که فضای کافی برای زانوهای شما باقی بگذارد.

متریال مناسب و بهترین متریال را برای میز ناهارخوری خود انتخاب کنید

چوب هنوز هم محبوب ترین انتخاب برای میزهای ناهارخوری است: همه کاره، بادوام و در رنگ های مختلف موجود است. توصیه می‌کنیم در اتاق‌های کوچک‌تر یا مدرن‌تر از رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید، در حالی که رنگ‌های تیره‌تر در محیط‌های قدیمی‌تر و مدرن یا جایی که فضا مشکلی ندارد، بهتر عمل می‌کنند.

یک جایگزین جذاب‌تر اما کم‌هزینه‌تر برای چوب جامد، پنکه سقفی است که لایه‌ای نازک از چوب سخت یا مواد دیگر است که روی چوب چاپ شده و به پایین پنکه چسبانده می‌شود.

شیشه چیز فوق العاده ای است، به خصوص در اتاق های غذاخوری مدرن و امروزی یا فضاهای کوچک: همچنین می تواند اتاق شما را بزرگتر از آنچه هست نشان دهد.

فلز می تواند با سبک های خاصی مانند دکوراسیون صنعتی به خوبی کار کند. آیا از نسخه فولادی، برنجی یا رنگی استفاده می کنید؟ خبر خوب این است که ضخامت میز فلزی شما بادوام و بسیار بادوام است.

کاشی های سنگی یا سنگی گزینه ای سنگین اما شیک هستند که حتی در سخت ترین محیط ها نیز کار می کنند. به خاطر داشته باشید که چون سنگ متخلخل است، لکه ها را به راحتی جذب می کند و در صورت ترک خوردن ترمیم آن بسیار دشوارتر است.

میزهای پلاستیکی یا لمینت گزینه مقرون به صرفه تری هستند که همچنان می توانند زیبا به نظر برسند و حتی می توانند به شما کمک کنند تا پالت خود را راحت تر هماهنگ کنید.

پالت رنگ خود را ثابت نگه دارید

به میز ناهارخوری خود به عنوان یک قطعه مستقل فکر نکنید، آن را بخشی از اتاق خود بدانید که باید با آن جفت شود:

آیا رنگ یا رنگی وجود دارد که بتوانید آن را دریافت کنید؟

از طرفی می توانید رنگ های پایه و خنثی مانند سیاه، سفید، قهوه ای یا خاکستری را در نظر بگیرید. آنها در اکثر محیط ها کار می کنند و احتمالاً حتی اگر ظرف چند سال اتاق غذاخوری خود را تغییر دهید، به این کار ادامه خواهند داد.

فضای داخلی خود را سبک نگه دارید

علاوه بر پالت رنگی خود، توصیه می کنیم به دنبال میزی باشید که با فضای داخلی شما همخوانی داشته باشد.

از مواد سفارشی گرفته تا رنگ‌های روشن یا تیره و سبک‌های اولیه، میز ناهارخوری می‌تواند به شما در تکمیل آن کمک کند.

جمع بندی

تانیل چوب یک فروشگاه آنلاین با سابقه است. برای خرید میز ناهار خوری 8 نفره تانیل چوب ما این فروشگاه را به شما معرفی میکنیم. همچنین برای دیدن نمونه های بیشتر میز ناهار خوری 8 نفره به سایت furniturevillage مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا