عمومیمعرفی کسب و کار

بردکرامب و تاثیر آن بر سئو

Breadcrumbs بردکرامب به کاربران کمک می کند به راحتی رابطه بین موقعیت مکانی خود در یک صفحه (مانند صفحه محصول) و صفحات سطح بالاتر (به عنوان مثال صفحه دسته) را درک کنند. این اصطلاح از داستان ها نسل و گرتل وام گرفته شده است، جایی که بچه ها برای ردیابی راه بازگشت خود، آرد سوخاری می انداختند. اگر با آرد سوخاری، به صفحه ای رسیدید که نمی خواهید در آن باشید، می توانید به راحتی راه برگشت را پیدا کنید یا یک یا دو قدم به عقب برگردید و از نو شروع کنید. جالب است بدانید بردکرامب یک عنصر منحصراً فقط برای وب سایت نیست و مایکروسافت Breadcrumbs را در ویندوز ویستا معرفی کرد.

اگر می‌خواهید برای وب سایت خود بردکرامب راه اندازی کنید تا کاربران سایت شما به راحتی بتوانند موقعیت مکانی خود را در یک صفحه از سایت شما پیدا کنند فقط کافی است به اسماعیل سحاب مراجعه کنید تا یک دید کلی درباه ی بردکرامب داشته باشید.

بردکرامب چه تاثیری بر سئو دارد؟

شما به عنوان یک کارشناس سئو به هیچ عنوان نباید از بردکرامب غافل شوید به دلیل اینکه می‌تواند بسیار بر سئو سایت شما تاثیر گذار باشد.آیا تا به حال فکر کرده اید  که بردکرامب چگونه می‌تواند بر سئو سایت تاثیر داشته باشد؟ بردکرامب نقشه، سلسه مراتبی از لینک ها می باشد و به کاربر نشان می دهد که برای رسیدن به صفحه ای که در حال حاضر مشغول مشاهده ی آن می باشد، از چه صفحاتی عبور کرده است. این لینک ها معمولا به شکل افقی در بالای صفحات قرار می گیرند.

بردکرامب بر اساس داستان قدیمی هنسل و گرتل است که داخل یک جنگل رفتند، هنسل برای اینکه مسیر بازگشت را فراموش نکند و بتواند راه خانه را پیدا کند، مسیر را با ریختن خرده های نان بر روی زمین نشانه گذاری نمود. در واقع در سایت هم فایده Breadcrumb همین است که کاربر مسیر حرکت خود را علامت گذاری نماید و بتواند به راحتی میان صفحات جا به جا شود.

فرض کنید وراد یک سایت فروشگاهی شده اید و می‌خواهید برای خود یک شلوار سفارش دهید هنگامی که آن سایت دارای بردکرامب باشد شما به عنوان یک کاربر می تواند موقعیت مکانی خود را در آن سایت بفهمید و در صفحات سایت گردش داشته باشید بدون آنکه موقعیت خود را گم کنید . پس نتیجه می‌گیریم بردکرامب باعث می‌شود کاربران از سایت مورد نظر راضی باشد و در نهایت سایت از نظر رتبه بندی گوگل در جایگاه مناسبی قرار خواهد گرفت.

بسیاری از افراد فکر می‌کنند ما فقط یک نوع بردکرامب داریم درصورتی که 4 نوع بردکرامب موجود است که ما در ادامه این مطلب به آنها می‌پردازیم.

انواع بردکرامب به شرح زیر است:

  • بردکرامب متحرک
  • بردکرامب ویژگی
  • بردکرامب خرید

اگر شما به عنوان یک کارشناس سئو این مطلب را می‌خوانید بهتر است بدانید شناخت انواع بردکرامب ها می‌تواند بسیار به شما کمک کند تا بتوانید یک پروژه سئو را به خوبی مدیریت کنید و تمام استراتژی های خود را روی آن پروژه اعمال کنید.اگر قصد دارید انواع بردکرامب ها را بشناسید و کاربرد آنها را بدانید فقط کافی است در سایت اسماعیل سحاب عضو شوید و سپس مطالب مورد نظر خود را مطالعه کنید تا بتوانید در شرایط سخت بهترین تصمیم را برای یک پروژه سئو بگیرید.

کلام آخر

برای انتخاب بهترین مشاور سئو، لازم است تا شما اطلاعاتی را در زمینه سئو را کسب کنید و شرکت های معتبر را در این زمینه بررسی کنید. برای داشتن سایت بهینه، پیشنهاد ما استفاده از سایت ismaeilsahab.ir است.با استفاده از این سایت ،خواهید توانست بهترین سئو کاران را انتخاب کنید و اطلاعاتی را در زمینه بردکرامب به دست آورید.

دکمه بازگشت به بالا