عمومیمعرفی کسب و کار

بهترین برند کفکش چینی

یکی از انواع پمپ های پرکاربرد در بازار صنعتی، پمپ اسکیمر می باشد. کاربرد اصلی پمپ های اسکید در زمینه کشاورزی است. در مکان هایی که نیاز به آبرسانی به زمین های کشاورزی دارد. انتقال آب از چاه های عمیق و نیمه عمیق، مخازن بزرگ ذخیره و حوضچه های آب کشاورزی و همچنین پمپاژ آب از رودخانه ها و چشمه ها به مزارع و باغ ها از عمده ترین کاربردهای این نوع پمپ می باشد. بنابراین بیشتر مشتریان پمپ های شناور کشاورزان و باغداران هستند. امروزه این واقعیت که درصد زیادی از محصولات و کالاهای چینی را نمی توان کتمان کرد. پمپ های شناور نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بسیاری از خریداران برای داشتن قیمت مناسب و کیفیت رضایت بخشی به دنبال بهترین برند دمپایی چینی هستند. در میان بسیاری از برندهای موجود پمپ کف کش، استریم، لئو، دراپ، ایکار، اسکوئر و ونیکو بهترین برندهای کف کش چینی موجود در بازار هستند که در این مقاله الکتنو به معرفی آنها می پردازیم، پس با ما همراه باشید. قبلا در مقاله ای دیگر به معرفی بهترین پمپ های چینی در انواع پمپ ها به صورت کلی پرداخته شد و مطالعه این مقاله نیز پیشنهاد شد.

6 نوع از بهترین برندهای دمپایی چینی

کف چینی را تخلیه کنید

دمپایی چینی لئو

کاشی کف ایکار

وینڪو پورسلین فرش

کاشی مربع

کف چینی

شش برند فوق از جمله کفپوش های درجه یک چینی موجود در بازار هستند. دلیل نام گذاری برترین برندها داشتن ویژگی هایی مانند گارانتی، خدمات پس از فروش و البته کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد که مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

کفپوش چینی جریان

شرکت Stream یکی از تولید کنندگان پیشرو در صنعت پمپ در چین است. این شرکت طیف گسترده ای از بهترین مارک کفکش چینی مناسب برای مصارف صنعتی و کشاورزی را تولید می کند. انواع اسکیمرهای استریم شامل اسکیمرهای خروجی دو طرفه، تک فاز، سه فاز، شناور و غیر شناور می باشد. همچنین از نظر مواد در انواع بدنه فولادی، بدنه چدنی، بدنه آلومینیومی و پلاستیکی تولید می شود.

محصولات استریم به دلیل کیفیت بالا و مواد اولیه عالی یکی از بهترین محصولات چینی موجود در بازار هستند. پمپ فوم جت سری QDX دارای قطر نازل 1-4 اینچ و حداکثر دبی 100 متر و 60 متر مکعب در ساعت می باشد.

کفش لئو پرسل

امروزه کسانی که با شرکت لئو آشنایی ندارند در صنعت پمپ فعالیتی ندارند. شاید هیچ شرکت چینی در سال های اخیر به اندازه شرکت چینی لئو در زمینه برندسازی فعال نبوده است. از سری محصولات لئو، انواع کفش پاشنه دار وجود دارد. تشک های لئو در سری های QDX، KBZ، XKS، XQS و LKS تولید و به فروش می رسند.

اسکیمر سری QDX Leo در مدل های جنس بدنه چدنی، ملخ پلاستیکی یا چدنی، قطر روزنه 1 تا 3 اینچ، حداکثر ارتفاع 32 متر و حداکثر دبی 42 متر مکعب در ساعت تولید می شود.

اسکیمر سری Leo KBZ در مدل های دارای بدنه و پروانه چدنی، قطر دهانه 2 تا 6 اینچ، حداکثر هد 56 متر و حداکثر دبی 156 متر مکعب در ساعت می باشد.

کفگیرهای سری Leo XKS در مدل هایی با بدنه پلاستیکی یا فولادی، پروانه های پلاستیکی، قطر دهانه 1.1 ¼ اینچ، حداکثر هد 48 متر و حداکثر دبی 12 متر مکعب در ساعت موجود است.

کفگیر سری X2 Leo در مدل هایی با جنس بدنه چدن و فولاد، پروانه چدنی، قطر دهانه 1 تا 2 اینچ، حداکثر هد 42 متر و حداکثر دبی 23 متر مکعب در ساعت تولید می شود.

کفگیر سری LKS لئو با بدنه پلاستیکی و استیل، ملخ پلاستیکی، قطر دهانه 1 ¼ و ½ 1 اینچ، حداکثر هد 52 متر و حداکثر دبی 19 متر مکعب در ساعت تولید می شود.

پمپ های کفی لئو با داشتن 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش، مشتریان می توانند با اطمینان بیشتری محصولات آن را خریداری کنند.

Icarus porcelensgulv

شرکت ایکار گروهی از تولیدکنندگان پمپ در چین است که شامل بسیاری از برندهای دیگر می شود. در واقع پمپ های ایکار، ونیکو و اسکوئر در همین طرح تولید می شوند که در ادامه ارائه خواهد شد.

این امواج زمینی در سری QDX تک فاز، QX سه فاز و SPA تولید می شوند. مواد به کار رفته در ساخت این جوراب ها برای پمپاژ آب تمیز و آشامیدنی مناسب است.

کفپوش با چینی ونیکو

ونیکو یکی دیگر از برندهای مجموعه فوق است که قیمت ارزان زیره کفش باعث شد بسیاری از مشتریان آن را خریداری کنند.

کاشی و سرامیک مربع

برند اسکوئر نیز یکی دیگر از برندهایی است که محصولات کفپوش آن از نظر ظاهر و طراحی شبیه به ایکاروس و ونیکو بوده و دلیل این سه برند ایجاد بازار رقابتی است وگرنه این کفپوش ها از کیفیتی مشابه برخوردارند.

کف چینی دراز 

قطره ها انواع زیادی ندارند، اما به دلیل مقرون به صرفه بودن، برای کاربردهایی که اغلب استفاده نمی شوند و نیاز به زمان انتقال آب کوتاهی دارند، انتخاب خوبی هستند. دو مدل کفپوش چینی شامل 1 اینچ 25 متری و 2 اینچ 16 متری وجود دارد که در صورت پر بودن هد مورد نیاز قابل تهیه می باشد.

دارای پمپ آبیاری 24 ولت DC، سایز کوچک، بدنه فولادی، ارتفاع سر تا 8 متر، قابل استفاده برای تاسیسات آبی و غیره.

نتیجه گیری

اگرچه در ذهن بسیاری از مردم جا افتاده است که کالاهای چینی کیفیت ندارند. اما تجربه نشان داده است که همه محصولات چینی بی کیفیت نیستند. کالاهای صنعتی بسیاری در کشور چین وجود دارد که با قیمت کمتر و تقریباً با کیفیتی مشابه کالاهای اروپایی عرضه می شوند. پمپ شناور یکی از پمپ های کشاورزی است که بسیاری از کشاورزان و باغداران از آن برای آبیاری و انتقال حجم آب ذخیره شده استفاده می کنند. به دلیل استفاده طولانی مدت در هنگام آبیاری، این پمپ مستعد آسیب و فرسودگی است و از این رو به ساخت و مصالح با کیفیت بالا نیاز دارد. در این مقاله کالاسانتی بهترین برندهای پمپ کفگیر چینی معرفی شد که می تواند راهنمای خوبی برای خریداران پمپ کفگیر باشد که قصد خرید محصول چینی با قیمت مناسب و کیفیت بالا را دارند. برای خرید تجهیزات دست دوم خط تولید با ما تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا