عمومیمعرفی کسب و کار

بیزواکس چیست و چه کاربردی دارد؟

Bizox چیست؟ از کجا بخریم؟ این ماده که موم زنبور عسل است در تولید شمع و محصولات آرایشی و بهداشتی کاربرد فراوانی دارد. سپس با این ماده و کاربرد آن بیشتر آشنا خواهید شد.

خرید بیزواکس

در تهران شیمی می توانید انواع مواد شیمیایی را با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کنید. جهت سفارش با شماره های موجود در سایت جهت مشاوره خرید مطمئن کارشناسان فروش مواد شیمیایی در تهران تماس بگیرید.

فروش بیزوکس با بهترین قیمت

لطفا قبل از خرید و یا ثبت سفارش جهت مشاوره با بازرگانی شیمیایی تهران تماس حاصل فرمایید. تهران شیمی با نزدیک به 40 سال سابقه در خرید و فروش مواد شیمیایی می تواند شما را در خریدی مطمئن یاری کند. آن را به ما بسپارید

مشخصات مواد

موم زنبور عسل (Cera Alba) یک موم طبیعی است که در کندو Apis تولید می شود. این ماده عمدتاً از استرهای اسیدهای چرب و الکل های مختلف با زنجیره بلند است.

برنامه Bizowax

صنایع غذایی: در مقادیر کم می توان از موم زنبور عسل برای جلوگیری از هدررفت آب در برخی محصولات غذایی استفاده کرد. برخی از محصولات، مانند پنیر، ممکن است حاوی موم زنبور عسل به عنوان یک پوشش محافظ باشند. موم زنبور عسل همچنین می تواند به عنوان یک افزودنی غذایی برای محافظت از ظاهر برخی میوه ها استفاده شود. معمولاً از موم زنبور عسل به عنوان ماده ای برای ساخت آدامس طبیعی نیز استفاده می شود.

موم پوست

از موم زنبور عسل می توان به عنوان غلیظ کننده در انواع شامپوها و محصولات مراقبت از بدن استفاده کرد، این ماده می تواند آب را زیر پوست نگه دارد و آن را نرم و کشسان کند و از هدر رفتن آب به عنوان یک مانع جلوگیری کند. این موم شگفت انگیز نه تنها پوست شما را مرطوب نگه می دارد، بلکه از آن در برابر خشکی و شرایط سخت محافظت می کند. بیزووکس همچنین به عنوان نرم کننده پوست عمل می کند و پوست را تغذیه می کند.

موم زنبور عسل هنگامی که در محصولات پوستی استفاده می شود اثر درمانی دارد. موم زنبور عسل دارای خواص ضد التهابی، ضد ویروسی و ضد باکتریایی است. این سه خاصیت بیزووکس را برای التیام بریدگی ها و زخم های جزئی بسیار مفید می کند و همچنین می تواند برای درمان تحریکات جزئی پوست نیز استفاده شود. Bizowax به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند و منبع خوبی از ویتامین A است. این ماده برای استفاده در هنگام ساخت محصولات برای پوست های خشک و خشن بسیار مناسب است زیرا ویتامین A به مرطوب و نرم شدن پوست کمک می کند و در عین حال ترمیم سلول های پوست را تحریک می کند.

محصولات رایجی که بیزووکس را می توان با آنها استفاده کرد مرطوب کننده های پوست و کرم های بدن هستند. در این نوع محصولات مراقبت از بدن، موم زنبور عسل نقش نرم کننده (نرم کننده و/یا نرم کننده پوست) و مرطوب کننده (کمک به جذب آب و حفظ آن در پوست) دارد. این خواص برای ساخت صابون زنبور عسل نیز صادق است.

وقتی صحبت از محصولات مراقبت از مو می شود، می توان از بیزووکس برای تهیه کرم مو استفاده کرد. با افزودن موم زنبور عسل به محصولات مراقبت از مو، موهای شما درخشندگی و ظاهری درخشان پیدا می کند.

موم زنبور عسل در لوازم آرایشی و بهداشتی: موم زنبور عسل یک ماده پرکاربرد در بسیاری از محصولات زیبایی است که زنان به صورت روزانه از آن استفاده می کنند، از جمله بالم لب، برق لب، رژ لب، سایه چشم. همچنین شامل چشم، خط چشم و رژگونه است. در واقع، استفاده از موم زنبور عسل در محصولات مراقبت از لب می تواند به بهبود و جلوگیری از ترک خوردن یا خشکی لب ها، به ویژه در ماه های سرد سال کمک کند.

هنگام ساخت شمع: شمع های موم زنبور عسل طولانی تر می سوزند و دود زیادی تولید نمی کنند.

پولیش و حالت دهنده: خواص این ماده امکان استفاده از آن را در تولید پولیش، نرم کننده و واکس می دهد. از موم می توان برای ایجاد انواع مختلف پولیش استفاده کرد. برخی از این موارد عبارتند از: واکس کفش، واکس کفش، پولیش مبلمان، واکس فیلتر، واکس آب بندی، واکس قالب گیری. این ماده حتی در پردازش سنگ مرمر نیز استفاده می شود.

به صورت جامد و سخت موجود است. برای مایع کردن موم برای استفاده در فرمول خود، آن را به نقطه ذوب حدود 146 درجه فارنهایت برسانید.

طرز تهیه شمع بیزوواکس

شما می توانید از این واکس به صورت فله یا فله استفاده کنید

وسایل لازم:

1 عدد پنیر و غلات

1/2 فنجان روغن نارگیل، ذوب شده

1-2 قاشق غذاخوری اسانس – اختیاری (مثلا نعنا و لیمو)

فتیله پنبه ای

کیف حمل مناسب

افقی:

موم زنبور عسل را ذوب کرده و سپس اسانس را اضافه کنید

عسل، روغن نارگیل و روغن های ضروری را (در صورت استفاده) مخلوط کنید.

صافی را داخل کیسه قرار دهید (برای چسباندن آن به انتهای کیسه می توانید از چسب استفاده کنید)

مخلوط آماده شده را به ظرف آماده شده برگردانید

شمع ها را در جای گرمی قرار دهید تا سفت شوند، زیرا اگر موم خیلی زود سرد شود گاهی ترک می خورد.

اجازه دهید شمع به مدت دو روز خشک شود، سپس شمع را به 1/4 اینچ برش دهید.

دکمه بازگشت به بالا