عمومیمعرفی کسب و کار

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو چقدره؟

اگه قصد دارید بدونید که تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو چقدر هست کافی ست توضیحات ارائه شده در سایت نشونت (https://neshoonet.ir) را مطالعه بفرمایید.

خرید رپورتاژ آگهی توی عصر حاضر که تعداد سایت ها رو به افزایش هست می تونه مزیت های زیادی برای کسب و کار ما داشته باشه. مزیت هایی مثل تبلیغ مستقیم در سایت ها، افزایش اعتماد موتورهای جستجو به سایت ما و تاثیر مثبت بر روی سئوی سایت و افزایش رتبه سایت و مواردی از این دست! البته پیش از انتشار رپورتاژ آگهی مهمه که دقیقاً بدونیم هدف از انتشار رپورتاژ چی هست. از اونجایی که اغلب ما وبمسترها و مدیران سایت ها، هدف مشترکمون برندسازی و افزایش رتبه در گوگل هست، باید با این دیدگاه به سمت انتخاب رسانه های رپورتاژ آگهی قدم برداریم.

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو

این موضوع تایید شده است که گوگل از داده های کاربری کروم برای تعیین اینکه آیا افراد از سایت بازدید کرده اند، استفاده می کند. اگر فرض کنیم که شما یک صفحه دارید که به آموزش سئو در سال 2020 پرداخته است و داخل یک فولدر با نام SEO قرار دارد در واقع شما کار درستی را انجام داده اید چراکه این فولدر نام درستی دارد (البته در وردپرس به جای فولدر از دسته بندی استفاده میشود) اما در صورتی که به جای فولدر یا دسته بندی سئو در دسته بندی آشپزی قرار گیرد نمیتواند امتیار مرتبط بودن را کسب کند. اما توجه داشته باشید از صفحه هدف سایتتان بهینه تر نباشد. به نکات “خرید رپورتاژ دانشگاهی edu” در ادامه توجه داشته باشید. اغلب بک لینک های این وب سایت از سایت های ایرانی هستند و بازه قیمتی آنها از 200 هزار تومان آغاز و تا چندین میلیون تومان ادامه دارد.

سفارش پکیج رپورتاژ اگهی

قیمت برای درج هر رپورتاژ دانشگاهی 250,000 تومان در نظر گرفته شده. هزینه رپورتاژ دانشگاهی edu با بهترین کیفیت ممکن از کلاه سئو SeoHat را 250,000 تومان در نظر گرفتیم. یکی از خدمات این مجموعه هم فروش بک لینک است. سایتی که در کلمه کلیدی هدفش جزو نتایج پایین بود و کم بک لینک میگرفت، حالا با لینک دادنهای اسپمگونه قصد دارد برای خود اعتبار جمع کند. این سایت ها به دلیل داشتن اعتبار بالایی که نزد گوگل و مردم جهان دارند. زمانی که شما هنوز اعتبار لازم را در فضای کسب و کار به دست نیاوردهاید، نیاز به صدای قویتری دارید تا شما را معرفی کند. مواردی گفته شده به بهبود رتبه کلمه کلیدی و قدرت گرفتن صفحه هدف شما کمک می کند. استفاده از رپورتاژها به دلیل تناسب محتوای یک سایت با سایت دیگر می باشد که به سایت مورد نظر کمک می کند تا مفهوم اصلی خود را راحت تر برساند. با تسمینو به بیش از 295 رسانه دسترسی خواهید داشت و می توانید با امکان مقایسه قدرت دامنه و اسپم اسکور وب سایت ها خرید بک لینک خود را هوشمندانه تر انجام دهید. خرید بک لینک دانشگاهی edu : برای خرید رپورتاژ دانشگاهی edu قوی و قدرتمند از همین صفحه می توانید اقدام کنید.

آیا رپورتاژ آگهی هزینه زیادی دارد؟

همیشه قراردادن لینک صفحه اصلی در رپورتاژ آگهی ارزان مفیدست. برای نوشتن صحیح رپورتاژ آگهی دانشگاهی نکاتی که بهتر است رعایت کنید. با نحوه نوشتن صحیح رپورتاژ آگهی دانشگاهی تا حدودی آشنا شدید. هنگام نوشتن مقاله به تمرکز کلمه کلیدی مقاله تان توجه کنید هم خانواده کلمه کلیدی اصلی باشد بسیار بهتر است. دامنه هایی که با کلمات کلیدی مرتبط با فعالیت خود آغاز می شوند نسبت به دامنه هایی که هیچ کلمه کلیدی در خود ندارند یا کلمۀ کلیدی شان در آخر یا وسط دامنه است، یک سرو گردن بالاتر هستند. شما میتوانید با قرار دادن یک ویدئو برای سایت خود بک لینک بگیرید ولی ویئوهایی که محبوب نیستند بک لینکهای آنها نیز اهمیت چندانی ندارند. مثلا اگر وقتی که واقعیت مجازی (VR) ساخته شده بود شما در ایران یک سایت برای آن می زدید و در شبکه های مجازی فعالیت می کردید بدون نیاز به لینک سازی رشد میکردید (البته هم اکنون که سال 1398 است هم در این حوزه میتوانید اینکار را کنید). بنابراین انتخاب رپورتاژ آگهی و زمان خرید آن باید با تحقیق و بررسی های لازم انجام شود. چقدر لازم است تا برای رپورتاژ آگهی هزینه کنیم؟ بسیاری از مشتریان ما همواره این سوال را مطرح می کنند که مدت زمان نتیجه دادن بکلینک ها پس از خريد بك لينك چقدر بوده و ما باید برای چه مدت از شما بک لینک خریداری نماییم؟

هزینه های رپورتاژ آگهی قوی چقدر است؟

قیمت رپورتاژ آگهی ارزان در کمپین ها و پکیج های رپورتاژ آگهی با نازل ترین قیمت ها در اختیار مشتریان قرار میگیرد. اصولا سایتی که رپورتاژ در آن قرار میگیرد و از آن به سایت شما لینک می آید باید دارای دامین اتوریتی و پیج اتوریتی بالایی باشد. قیمت رپورتاژ دانشگاهی edu سایت های دانشگاهی جزو وبلاگ هایی هستند که به صورت ساب دامین فقط در اختیار دانشجوی آن دانشگاه قرار می گیرد. تعدادی از سایت های دانشگاهی همراه دامین آتوریتی MOZ که می تونیم برای شما رپورتاژ آگهی ثبت کنیم . رپورتاژ آگهی دانشگاهی با پسوند .edu به معنی education یکی از بهترین بک لینک هایی که برای وبسایت می توان گرفت. دوست گرامی بک لینک های سایدبار شدیدا خطرناک هستند. ارزش هر رپورتاژ EDU برابر با ده ها رپورتاژ از سایت های خبری میباشد زیرا این لینک ها از جانب دانشگاه های معتبر دنیا میباشد که گوگل ارزش و اهمیت بسیار ویژه ای به آنها میدهد. “رپورتاژ دانشگاهی EDU” بسیار قدرتمند است شاید قدرتمند تر از هر بک لینکی برای وبسایتتان.

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا