سلامت و تندرستی

«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

در این جلسه سید حامد قنادپور، مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» و وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری این شرکت و همچنین امیرحسین باقری، معاون فروش و عملیات و حسن مختاریان به سخنرانی پرداختند. . ، معاون فنی این شرکت در این نشست به سوالات خبرنگاران در خصوص ابعاد فنی و عملیاتی توسعه این اپلیکیشن ویژه و متنوع پاسخ دادند.

مدیرعامل تارا در این جلسه با اشاره به اینکه شرکت توسعه کسب و کار و فناوری “تارا” با پشتوانه 50 سال فعالیت، تجربه اقتصادی و توسعه بازرگانی گروه صنعتی گلرنگ تاسیس شد، گفت: فعالیت جدی تارا از سال 1400 آغاز شده است. اکنون با ارائه راهکارهای دیجیتالی برای ارتقای تجربه مردم از خدمات مالی، به دنبال تفکر جامع درباره دغدغه‌ها و نیازهای مردم امروز است و فلسفه زیربنایی آن کمک به رفاه مالی طبقه متوسط ​​جامعه است.

سید حامد قنادپور ادامه داد: تارا اخیرا خدماتی از قبیل کیف پول الکترونیکی، بن رفاه سازمانی، اعتبار سازمانی و خدمات تک اعتباری خرد ارائه کرده و در مدت زمان کوتاه راه اندازی با استقبال خوبی از این سرویس مواجه شده است. انجام شد. “

وی افزود: تارا به بیش از 100 شرکت و سازمان در حوزه خدمات سازمانی خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده و بیش از 1000 میلیارد تومان کمک کرده است.

وی برخی از قابلیت ها و مزایای تارا را که این اپلیکیشن بر روی آن ساخته شده است، عنوان کرد: «با تکیه بر حمایت گروه صنعتی گلرنگ برای عرضه کالا و مراکز فروش و تجربه 50 ساله»، «کاربر خاص و منحصر به فرد». تجربه”، “گسترش گیرنده ها در 460 شهر ایران و بیش از 4500 نقطه خرید شخصی و غیر شخصی در زمینه های مختلف از جمله کالاهای مصرفی سریع، پوشاک و مد، لوازم خانگی، طلا و جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، پزشکی. و سلامت، خدمات بیمه و … “” بدون بهره و کارمزد “، شاخص های نسبی بهبود زندگی مردم “و …

مدیرعامل تارا در خاتمه گفت: سازوکار ما برای ایجاد کنترل مالی و استرداد وجوه شارژ انفرادی اعتبار از کاربر کاملاً مبتنی بر اعتماد است و البته اگر برعکس این اتفاق بیفتد، کاربر برنامه‌ریزی‌شده و شناسه آن‌ها منفی می‌شوند و از خدمات اضافی محروم می شوند.”

وی افزود: باید این قول را بدهیم که تارا تاکنون چه از نظر کاربری و چه از نظر خدمات در ابتدای مسیر توسعه خود قرار دارد و برنامه‌ها تا پایان سال جاری و سال‌ها بعد نوید رویدادهای هیجان‌انگیزی را می‌دهند تا جایی که تارا شعار “راه حل های دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی” و تفکر جامع، دغدغه ها و نیازهای امروزی را به طور عملی درک می کند و می توان گفت این خدمات در راستای وظیفه کسب و کارها به مردم و جامعه است. و در قالب مسئولیت مدنی. مارک ها و شرکت ها قابل تفسیر هستند.

وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه کسب و کار و فناوری «تارا» اولین سخنران این نشست بود که برای حاضران به تشریح چرایی و چگونگی شکل گیری این اپلیکیشن، ابعاد و روند توسعه و چشم انداز آینده پرداخت.

وحید شمخی با اشاره به اینکه تمرکز تارا در سال گذشته بر اعطای اعتبارات نهادی و انبوه بوده است، گفت: امروز گرد هم آمده ایم تا سرویس جدیدی را از تارا به نام «اعتبار اندک» یا «اکنون بخر، دیرتر پرداخت کن» را معرفی و راه اندازی کنیم. سرویس. شهرت جهانی دارد.

شمخی تصریح کرد: بخش خدمات اعتبارات خرد تارا فاقد چک، سفته، ضامن و وثیقه و بدون کارمزد است، برای دریافت این خدمات نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران می توانند در کمتر از نیم ساعت تمامی مراحل ثبت نام را انجام دهند. ، احراز هویت و اعتبارسنجی آنها را تکمیل و از 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان اعتبار دریافت کنید و از 4500 نقطه فروش حضوری و غیر حضوری در سراسر کشور خرید کنید. شایان ذکر است که روند توسعه پذیرندگان تارا به سرعت در حال پیشرفت است.

وی گفت: تارا به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا مطالبات مالی کوتاه‌مدت و میان‌مدت خود را مدیریت کرده و از نظر مالی زندگی هوشمندانه‌تری داشته باشند و با توجه به تورم‌زا بودن اقتصاد ایران، مصرف‌کننده دو ماه دیرتر هزینه خرید خود را پرداخت می‌کند، پس لطف است. . “”

برای بهره مندی از این سرویس، داشتن شماره تلفن همراه به نام خود و داشتن کارت ملی هوشمند (جدید) کافی است.

وی همچنین گفت: همکاری کاربران منجر به این می شود که سازوکار اتکا به اعتماد کامل برای اولین بار در کشور به کار گرفته شود و این طرح تدوین شود. علاوه بر این، ممکن است لازم باشد نگرش و فرهنگ خود را در ایران تغییر دهیم، مجبور نباشیم همه چیز را نقدی بخریم و به استفاده از اعتبار به عنوان یک تغییر فرهنگی دست یابیم (مانند سایر کشورهای جهان).

Nocht

معاون توسعه و نوآوری تارا در ادامه صحبت های خود توضیح داد که نیمی از اعتبار دریافتی باید 30 روز بعد و مابقی 60 روز پس از خرید بازپرداخت شود.

در این جلسه امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» به بیان خدمات قابل ارائه به سازمان ها و شرکت ها پرداخت و یکی از اهداف استفاده از تماس های سازمانی را خدمات تارا به دستیابی به افزایش تجربه آنها است. این برنامه های جبران نیروی انسانی سازمان آنها است.”

وی درباره موضوع توسعه شبکه پذیرندگان تارا گفت: به دنبال توسعه پذیرندگان تارا در زمینه ها و مراحل مختلف هستیم تا نیازها و خواسته های خانواده های ایرانی را بهتر پوشش دهیم.

حسن مختاریان، معاون فنی مجموعه نیز با اشاره به اهمیت امنیت در تمامی خدمات دیجیتال و اهمیت دوگانه خدمات مالی، گفت: این موضوع در هر مرحله از توسعه این اپلیکیشن از طراحی و زیرساخت وجود دارد. نرم افزار و نحوه انجام تراکنش مورد نظر.

وی گفت: سادگی و امنیت دو ویژگی خاص تارا است. تارا حتی به صورت آفلاین پرداخت می شود و نیازی به اینترنت ندارد. معماری استفاده شده برای این برنامه یک میکروسرویس است که بعدا به راحتی می توانیم آن را توسعه دهیم و از فناوری ها و زبان های مختلف برای توسعه آن استفاده کنیم.

در پایان این نشست مدیران تارا به سوالات رسانه ها پاسخ دادند.

شایان ذکر است که کیف پول الکترونیکی تارا در تمامی خریدها دارای قابلیت بازگشت وجه نقد 3% می باشد که در تمامی رسیورهای تارا قابل استفاده است و به عبارتی تخفیف دائمی قابل توجهی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در عین حال پشتیبانی تارا 2473 روزانه با شماره 1573 در دسترس است.

لازم به ذکر است نشست رسانه ای معرفی اپلیکیشن تارا (راه حل دیجیتال 360 درجه برای افزایش تناسب مالی) در برج گلرنگ واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک سای با حضور اصحاب رسانه و نمایندگان مخاطبان دیگر و مهمانان برگزار شد.

دکمه بازگشت به بالا