عمومیمعرفی کسب و کار

خبرنگار ناصر غلامی هوجقان کیست؟

ناصر غلامی هوجقان متولد 21 فروردین 1365 در آبادان است. وی در سال 1356 در منطقه ذوالفخالی جمشیدآباد آبادان در خانواده ای هشت نفره به دنیا آمد. او ساکن تبریز است و در تبریز بزرگ شده است. ناصر غلامی دارای مدرک کارشناسی مدیریت حرفه ای عملیات نجات است.

تاریخ عملی ناصر غلامی هوجقان

در سال ۱۳۷۹ در سن ۲۳ سالگی به عنوان نگهبان به عضویت هلال سرخ ترزیز درآمد و پس از گذراندن دوره های متعدد در رشته های مختلف از جمله امداد و نجات جاده ای و امداد هوایی مشغول به کار شد. در همان زمان، او برای نجات جان قربانیان شتافت و در زمینه اطلاع رسانی فعالیت کرد. وی سابقه نجات افراد بیشمار و امداد رسانی در زلزله های بم، ورزگان و آذرشهر را دارد.

ناصر غلامی هوجقان روزنامه نگار فعال در رویدادهای اجتماعی، گردشگری، ورزشی، فرهنگی و … است. ناصر غلامی هوجقان تجربه همکاری با پایگاه های خبری مانند خبر روز، آخرین خبر آذربایجان شرقی، صدای تبریز، درخور و روزنامه کیمیا ایران را دارد.

او همچنین گزارش‌های زیادی در زمینه گردشگری و میراث فرهنگی نوشت، از جمله گورستان مرموز و عجیب تبریز، کوه‌های مریخ (دئولر بازاری)، سیوان، جاذبه‌های طبیعی ناشناخته، کوه‌های مریخ تبریز. جاذبه طبیعی ناشناخته، آرامگاه و معبد پدر و پسر اهل دل، مسجد داش اقلیان (سنگ گریان) خوی، رازهای ناشناخته اقامتگاه پیرآباد ایلچی و بسیاری دیگر. در نوشته های روزنامه نگاری خود

همکاری در آتش سوزی و اطفای اضطراری

وی سه دوره داوطلبی، تکمیلی و ویژه آتش نشانی را گذرانده و چندین بار در عملیات اطفای حریق مانند آتش سوزی در شادباش تبریز و دیزل آباد تبریز به آتش نشانان کمک کرده است. ناصر غلامی همچنین دوره پیشرفته CPR را گذرانده است و دارای سوابق ثابت شده در مراقبت های اورژانسی، ارائه خدمات و مراقبت های پیش بیمارستانی به بیماران در درمانگاه اورژانس مصلی تبریز تا بیمارستان شهید مدنی تبریز است.

ناصر غلامی همچنین مسئول اطلاع رسانی و روابط عمومی هیات گردشگری ورزش استان اردبیل بود و اخیرا به عنوان مسئول روابط عمومی کونگ فو آزاد، مسئول روابط عمومی و مسئول روابط عمومی شین کیو کشین منصوب شد. یک مقام رسمی در منطقه هو کونگ فو.

انتصاب به عنوان مسئول روابط عمومی سبک شین کیوکوشین کاراته استان آذربایجان شرقی

در زمستان 1402 با حکم رضا اکبری عدلی نماینده سبک شین کیوکوشین استان آذربایجان شرقی، ناصر غلامی هوچقان به عنوان مدیر روابط عمومی سبک شین کیوکوشین کاراته استان آذربایجان شرقی منصوب شد. بر این اساس با برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور رضا اکبری عدلی نماینده سبک شین کیوکوشین استان آذربایجان شرقی ناصر غلامی هجقان پس از دریافت اطلاعیه کار به صورت رسمی آغاز شد.

در این حکم آمده است: جناب آقای ناصر غلامی هوجقان، نظر به همکاری، کار ارزنده و تجربیات ارزنده، به عنوان مسئول روابط عمومی سبک شین کیوکوشین کاراته استان آذربایجان شرقی منصوب می شوید. سال از تاریخ فوق امید است در سایه عزت و سلامتی خداوند در تداوم و تاثیرگذاری آن بزرگوار در گسترش شکل و تربیت جوانان مستعد در عرصه ورزش موفق باشید. .

دکمه بازگشت به بالا