عمومیمعرفی کسب و کار

سرم دو فاز چیه

خرید محصول فواید اسپری دوفاز یکی از مهم‌ترین فواید اسپری دوفاز کمک به باز کردن گره موها است. اگر موهای فر، مجعد یا خشکی دارید که بعد از شستشو به سختی شانه می‌شوند می‌توانید به کمک اسپری دوفاز آن‌ها را راحت تر شانه کنید. دیگر مزایای این محصول همراه با قیمت سرم دوفاز آرگان بیز به شرح زیر هستند :

خوش‌حالت کننده مو و کاهش وزعوارض اسپری دوفاز مو درباره عوارض اسپری دوفاز مو باید توجه داشته باشید که در صورت انتخاب محصولات با کیفیت و متناسب با جنس موهایتان، دچار عارضه خاصی نخواهید شد. البته برخی افراد ممکن است با مصرف این محصولات دچار عوارضی از قبیل خارش پوست سر شوند که بعد از مدت کوتاهی از بین خواهد رفت. بهتر است بخوانید: قبل از سشوار کشیدن چی بزنیم تا موها نسوزند؟ سرم مو چیست؟ سرم مو محصولی بر پایه سیلیکون است که روی لایه سطحی مو یا کوتیکول اثر می‌گذارد و به لایه‌های زیرین نفوذ نمی‌کند. در واقع این محصولات یک لایه محافظتی دور ساقه مو ایجاد می‌کنند که باعث محافظت از موهای شما در برابر عوامل محیطی، مواد شیمیایی و حرارت ناشی از سشوار و اتوی مو خواهد شد.

جالب است بدانید سیلیکون به کار رفته در سرم مو بسیار سبک بوده و به همی جالب است بدانید سیلیکون به کار رفته در سرم مو بسیار سبک بوده و به همین دلیل موجب سنگینی و ریزش مو نمی‌شود. همچنین ترکیبات دیگری مانند سرامید، آمینو اسید و نرم کننده نیز در سرم مو وجود دارند که باعث تقویت فیبرها، حفظ رطوبت و پروتئین و در نهایت کاهش شکنندگی مو خواهند شدالانزا > مراقبت و سلامت > مراقبت از مو > فرق سرم مو با اسپری دوفاز چیست؟ فرق سرم مو با اسپری دوفاز چیست؟ فرق سرم مو با اسپری دوفاز فرق سرم مو با اسپری دوفاز در فرمولاسیون، ترکیبات و عملکرد آن‌ها است که باعث شده گاهی افراد نتوانند تشخیص دهند کدام محصول برایشان مناسب‌تر خواهد بود. به طور کلی محصولات مراقبت از مو متنوعی توسط برندهای مختلف تولید شده‌اند که هر یک از آن‌ها خواص منحصربه‌فردی دارند.

در این مطلب قصد داریم تفاوت‌های بین سرم مو و اسپری دوفاز را برای شما عزیزان شرح دهیم تا بتوانید متوجه شوید برای موهای شما سرم مو بهتر است یا اسپری دو فاز؟ پس پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای آن با ما همراه باشید. سوالات متداول درباره فواید اسپری دوفاز و سرم مو فواید و عوارض اسپری دوفاز مو کدامند؟ سرم مو بهتر است یا اسپری دو فاز؟ اسپری دوفاز چیست؟ اسپری دوفاز همانطور که از نام آن مشخص است، از دو فاز مختلف آب و سیلیکون تشکیل می‌شود. اصلی‌ترین ویژگی این محصولات کمک به افزایش نرمی موها و تامین آب و مواد مغذی مورد نیاز آن‌ها می‌باشد که در نهایت موجب بهبود سلامت ساقه‌ها خواهد شد. قیمت سرم دوفاز مورینگا مناسب موهای کم حجم و نازک حجم 230 میلی لیتر خرید محصول سرم دوفاز محافظ موی سریتا بیوتی مناسب موهای خشک و آسیب دیده حجم 230 میلی لیتر

فواید اسپری دوفاز یکی از مهم‌ترین فواید اسپری دوفاز کمک به باز کردن گره موها است. اگر موهای فر، مجعد یا خشکی دارید که بعد از شستشو به سختی شانه می‌شوند می‌توانید به کمک اسپری دوفاز آن‌ها را راحت تر شانه کنید. دیگر مزایای این محصول به شرح زیر هستند: تغذیه رسانی به موها ترمیم موهای آسیب دیده نرم کننده و آبرسان قوی مو خوش‌حالت کننده مو و کاهش وز فواید اسپری دوفاز عوارض اسپری دوفاز مو درباره عوارض اسپری دوفاز مو باید توجه داشته باشید که در صورت انتخاب محصولات با کیفیت و متناسب با جنس موهایتان، دچار عارضه خاصی نخواهید شد. البته برخی افراد ممکن است با مصرف این محصولات دچار عوارضی از قبیل خارش پوست سر شوند که بعد از مدت کوتاهی از بین خواهد رفت. قبل از سشوار کشیدن چی بزنیم تا موها نسوزند؟

سرم مو چیست؟

سرم مو محصولی بر پایه سیلیکون است که روی لایه سطحی مو یا کوتیکول اثر می‌گذارد و به لایه‌های زیرین نفوذ نمی‌کند. در واقع این محصولات یک لایه محافظتی دور ساقه مو ایجاد می‌کنند که باعث محافظت از موهای شما در برابر عوامل محیطی، مواد شیمیایی و حرارت ناشی از سشوار و اتوی مو خواهد شد. جالب است بدانید سیلیکون به کار رفته در سرم مو بسیار سبک بوده و به همین دلیل موجب سنگینی و ریزش مو نمی‌شود. همچنین ترکیبات دیگری مانند سرامید، آمینو اسید و نرم کننده نیز در سرم مو وجود دارند که باعث تقویت فیبرها، حفظ رطوبت و پروتئین و در نهایت کاهش شکنندگی مو خواهند شد.

اسپری دو فاز مو یک محصول مناسب برای مراقبت از موها است که آسیب حرارت ناشی از سشوار و اتوی مو را کاهش داده و به حفظ سلامت ساقه مو و درخشش و زیبایی آن کمک می‌کند. هم روی موی مرطوب و هم روی موی خشک می‌توانید از این محصول استفاده کنید. اسپری دو فاز محصولی است برای مراقبت از مو و از آنجایی که در دو فاز آب و سیلیکون فرموله می‌شود، به آن اسپری دو فاز گفته می‌شود. محصولات مراقبت از مو امروزه در بازار با نام‌های مختلف و در مدل‌های متنوع عرضه می‌شوند که هر کدام فواید مخصوص به خود را دارند. ممکن است کمی سردرگم شوید که کدامیک از آنها برای شما مفید هستند و مثلا چه فرقی بین اسپری دو فاز و سرم دو فاز مو آرگان ۲۵۰ میلی biz یا ماسک مو وجود دارد؟ در این مقاله برایتان شرح خواهیم داد که اسپری دو فاز مو چیست؟ و چه زمانی باید از آن استفاده کنید؟

سرم موی دوفاز خوب چه ویژگی هایی دارد؟

اگر به دفعات از وسایل حالت دهنده برای موهایتان استفاده می‌کنید اسپری دوفاز می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد. سرم دو فاز ضدوز برای قبل از سشوار یا اتو مناسب است چرا که با باز کردن گره و پیچ خوردگی موها باعث نرم شدن و افزایش حالت پذیری می‌شود سرم مو دوفاز از آسیب دیدگی، شکنندگی و وز شدن موها در اثر استفاده از مواد شیمیایی جلوگیری می‌کند برخی از آنها حاوی کراتین می‌باشند که به موهای شما لطافت و نرمی را هدیه می‌دهد. سرم مو دوفاز شامل کراتین جهت ترمیم سریع مو حاوی ذرات سیلیکون جهت افزایش درخشندگی مو و مقاوم کردن مو در برابر حرارت ناشی از سشوار و اتو، آبرسان قوی برای موهای آسیب دیده و خشک بدون چربی مضر برای مو، با استفاده روزانه از سرم‌های دوفاز موهایی براق ،مخملین و شاداب خواهید داشت.

دکمه بازگشت به بالا