عمومیمعرفی کسب و کار

مبل چرم را چگونه براق کنیم؟

مبلمان چرمی یکی از مجلل ترین مبل هاست که طرفداران زیادی دارد و صرف نظر از اینکه کدام مبل را انتخاب می کنند، افراد دوست دارند برای زیباتر جلوه دادن آن از روکش چرمی استفاده کنند.

مبلمان چرمی می تواند دکوراسیون شما را از ساده به پیچیده تبدیل کند.

این مبل علاوه بر منازل در ادارات نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، قصد شرکتی که از این مبلمان استفاده می کند این است که در بدو ورود در چشم مشتریان خود را نشان دهد، تاثیر دکوراسیون برای جلب توجه افراد را نمی توان دست کم گرفت.

با وجود تمام این مزایا، مبل های چرمی مشکلاتی دارند، به همین دلیل قصد داشتیم در مقاله های مختلف نحوه نگهداری از این مبلمان را به شما اطلاع دهیم. در این مقاله قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه آن مبل را سبک کنید تا مبلمان شما مانند روز اول بدرخشد.

نظافت روزانه مبل چرمی

اگر می خواهید مبل شما همیشه تمیز و براق باشد، حداقل روزی یک بار آن را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. اگر مبل شما کثیف است، بلافاصله آن را با آب و سرکه بشویید.

البته می توانید برای تمیز کردن این مبلمان از مواد شوینده استفاده کنید و سپس کف مبل را با یک حوله خشک پاک کنید.


پولیش مبل چرمی

واکس مبل چرمی را می توانید در فروشگاه ها پیدا کنید. بهتر است هر 6 یا 12 ماه یک بار از این واکس ها استفاده کنید.

هنگام استفاده از این پولیش ها، بهتر است لاک را روی یک پارچه تمیز بپاشید و به صورت دایره ای روی مبل استفاده کنید.

اگر لاک خریداری شده سفت است، بهتر است آن را با دست روی مبل بزنید تا مواد چرم به خوبی جذب شود.

بهترین روغن پوست

همچنین می توانید مبل های چرمی را با روغن های دیگری مانند نارگیل جلا دهید و البته استفاده از این روغن باعث افزایش طول عمر مبلمان شما می شود.

از ترکیب روغن زیتون و سرکه می توان برای روشن کردن مبل چرمی استفاده کرد.

در نظر داشته باشید که محصولاتی که برای نظافت و جلا دادن مبل های چرمی ذکر شده می توانند به چرم مبل آسیب برسانند، پس بهتر است ابتدا آن را در قسمت پشتی مبلمان امتحان کنید، جایی که مشخص نیست. و اگر اتفاقی نیفتد لکه را بردارید، آن را بشویید.

جهت خرید مبل در شیراز اینجا کلیک کنید.

دکمه بازگشت به بالا