معرفی کسب و کار

مزایای تجهیزات الکتریکی هیوندای

مزایای تجهیزات الکتریکی هیوندای

برق محرک مهم توسعه اقتصادی و اجتماعی است و نقش مهمی در اقتصاد ملی ایفا می کند. تجهیزات مورد استفاده در صنعت برق برای حفظ عملکرد پایدار و قابل اعتماد سیستم انرژی ضروری است. تفاوت ابزارهای برقی آمپرا و هیوندای چیست؟

صنعت تامین برق صنعت مهمی است که عمدتاً با تولید، انتقال، توزیع، تبدیل و استفاده از نیروی برق، تجهیزات الکتریکی و سایر محصولات الکتریکی با مقاصد خاص سروکار دارد. این شامل تولید تجهیزات و صنایع پشتیبانی می شود. ساخت تجهیزات تولید برق و تجهیزات انتقال و تبدیل نیرو دو رکن اصلی تولید تجهیزات قدرت هستند. این محصولات در تولید، تبدیل، انتقال و توزیع برق و همچنین فرآیندهایی که از برق استفاده می کنند استفاده می شود.

صنعت تولید تجهیزات الکتریکی تمامی تجهیزات الکتریکی مورد نیاز برای اقتصاد ملی، امنیت ملی و زندگی روزمره مردم را فراهم می کند. موفقیت این صنعت ارتباط تنگاتنگی با اقتصاد کلی دارد. چرخه های اقتصادی به شدت بر گسترش یا انقباض تولید تأثیر می گذارد. همانطور که کشورها به توسعه تجهیزات برای برآورده کردن نیازهای روزافزون صرفه جویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست ادامه می دهند، موانع تولید برای تولید تجهیزات مصرف کننده انرژی نیز در حال افزایش است. تولید اغلب یک صنعت سرمایه بر است که شامل فناوری‌های چند رشته‌ای از جمله فناوری‌های الکتریکی، مکانیکی، عملیات حرارتی و تولیدی است، بنابراین محدودیت‌های سرمایه برای توسعه و تولید تجهیزات جدید زیاد است.

تجهیزات الکتریکی هیوندای

شرکت هیوندای تولید کننده و توزیع کننده انواع محصولات می باشد که قیمت تجهیزات برق صنعتی هیوندای نسبت به سایر برندهای خارجی مناسبتر است و برخی از آنها در بخش فنی تجهیزات برق عبارتند از:

سوئیچ هیوندای

کانکتور هیوندای یکی از محصولات اصلی این شرکت است که به دلیل کیفیت تولید بالا فروش بسیار خوبی در بازار دارد. در ساده ترین و متداول ترین تعریف این محصول می توان گفت که یک دستگاه کلید زنی ساده است که یک مدار الکتریکی را روشن و خاموش می کند. اتصال دهنده ها عمدتاً در سیستم هایی با تحمل جریان بالا استفاده می شوند.

کنتاکتورهای هیوندای به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات برق صنعتی این شرکت از مواد مرغوب ساخته شده است. کنتاکت کمکی، تایمر و قفل از دسته بندی های اصلی این برند با فروش بالا در بازار ایران است.

استیل ضد زنگ هیوندای

مینی مدارهای دو فلزی برای محافظت از مدارها در برابر جریان اضافی استفاده می شود. از یک سیم پیچ برای گرم کردن دو حلقه فلزی و ایجاد اتصالی استفاده می شود که یک تماس فنری را باز می کند. این امر مدار را قطع می کند و می تواند هنگامی که نوار دو فلزی خنک شود مجددا تنظیم شود. بنابراین، غیر فلزات یکی از تجهیزات مهم و پرکاربرد در صنعت می باشد. بی متال هیوندای به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو در دستگاه های صنعتی طیف وسیعی از محصولات را در بازار عرضه می کند و کیفیت آن نیز بسیار بالاست.

برق

یکی دیگر از محصولات مهم فروخته شده توسط این شرکت، محصولات حرارتی یا استارت موتور هیوندای است. در واقع فرآیند قطع شدن مدار با کلیدهای داغ مدار الکتریکی را قطع و وصل می کند و در دنیای صنعتی امروز بخش مهمی از تولیدات انواع تجهیزات الکتریکی را تشکیل می دهند. آنها را می توان به راحتی با دستگاه های مختلف ادغام کرد.

البته ممکن است کلید حرارتی را غیرفلزی تصور کنید، اما باید بگویید نه، اینطور نیست، برخلاف غیر فلزی، کلید حرارتی می شکند و سپس مدار را می بندد. اگر در تبادل حرارتی این اتفاق نیفتد.

اینورتر دستگاه بسیار مهمی است که بر اساس آخرین فناوری ها عملکرد موتور را کنترل می کند.

اینورتر N700 هیوندای

اینورتر N700E هیوندای

اینورتر N800S هیوندای

اینورتر N800A هیوندای

این شرکت انجام می دهد و دامنه کاربرد آنها بسیار گسترده است.

این دستگاه ها تمامی تاییدیه های لازم CE، UL و CUL را از هیوندای دریافت کرده اند و جزو دسته بندی های اصلی و پرفروش های این شرکت هستند.

خرید محصولات صنعتی هیوندای الکتریک

در حال حاضر تجهیزات الکتریکی هیوندای به عنوان یکی از پرفروش ترین نام ها در بازار جهانی شناخته می شود. بسته به نیاز و مشخصات فنی خود می توانید محصول مورد نظر را از لیست انواع اینورتر، دو فلزی و کلید حرارتی تولید کنید.

دکمه بازگشت به بالا