عمومیمعرفی کسب و کار

مزیت های خرید ملک در قبرس شمالی

مزیت های خرید ملک در قبرس شمالی

جزیره قبرس به مروارید مدیترانه معروف است و به دلیل آب و هوای مدیترانه ای هر ساله پذیرای گردشگران زیادی است و در مطالب قبلی با شما دوستان نحوه خرید ملک در قبرس شمالی را مطرح کرده ایم و در اینجا می خواهیم در مورد مزیت های خرید ملک در قبرس شمالی صحبت کنیم.

شاید سوال بسیاری از دوستان این باشد که چرا قبرس شمالی در سال های اخیر اینقدر رشد کرده است. چرا قبلا خبری از این موضوع نیست؟ پس از سالها سلطه بریتانیا بر این جزیره زیبا. قبرس اعلام استقلال کرده است. اما بین ترک های ساکن شمال و یونانی های ساکن در جنوب جزیره تفاوت وجود دارد. که در نهایت به جنگ قبرس منجر شد.

موضوع به رسمیت شناختن قبرس شمالی سال هاست که این کشور را دچار بلاتکلیفی کرده است و تحریم های بین المللی تاثیری در این امر نداشته است و شاید این دو دلیل از عوامل اصلی عدم رشد قبرس شمالی در سال های بعد از جنگ باشد، اما کم کم این کشور جایگاه واقعی خود را پیدا کرده است و بسیاری معتقدند که به زودی بهترین توسعه در این کشور در قبرس اتفاق خواهد افتاد، اما این را در این کشور نیز در نظر خواهیم گرفت. آیا می خواهید ادامه دهید بیایید در مورد مزایای خرید خانه در قبرس شمالی صحبت کنیم.

1) خرید بخشی از املاک و مستغلات در قبرس شمالی

یکی از بزرگترین مزیت های خرید ملک در قبرس شمالی، اقساط آن است. در این کشور می توانید خانه بخرید و در اقساط 1 تا 7 ساله پرداخت کنید و بهترین نکته در مورد این اقساط این است که اقساط آن بدون بهره است. این مطمئناً نقطه بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات در قبرس شمالی است.

2) انواع مختلف قیمت ها در بخش املاک و مستغلات

یکی دیگر از نکات جالب خرید ملک در قبرس شمالی، تنوع قیمت ها در قبرس شمالی است. شما می توانید خرید خود را مطابق با نیازهای مالی خود تنظیم کنید و این طیف گسترده قیمت ها آن را به بهترین انتخاب برای اکثر افرادی که به دنبال مهاجرت به قبرس شمالی هستند تبدیل می کند. این تفاوت قیمت به حدی است که می توانید در یک شهر با 70 درصد کمتر از شهر دیگر خانه بخرید.

3) شما برای تعطیلات در این کشور خرید می کنید

بزرگترین مشکل خرید ملک در این کشور این است که شما در حال خرید زمین و اشراف هستید و به یک معنا مالک زمین در این کشور هستید و این یک مزیت محسوب می شود. شنیده اید که ایرانیان در برخی از کشورهای دیگر پس از خرید ملک و اقامت چند ساله مجبورند املاک خود را ارزان به شهروندان آن کشور بفروشند.

4) افزایش سالانه قیمت ملک حداقل 15 درصد

قیمت املاک و مستغلات در قبرس شمالی هر سال حداقل 15 درصد افزایش می یابد، البته به پوند، اما جالب است بدانید که تا سال 2022، قیمت برخی از پروژه های مسکن در قبرس شمالی سالانه 95 درصد افزایش می یابد، به عنوان مثال، کسانی که در املاک و مستغلات در لانگ بیچ سرمایه گذاری می کنند، قیمت خانه خود را در سال 2021 به شدت افزایش خواهند داد.

5) در پوند انگلیس سرمایه گذاری کنید

شما ملک خود را با ارز پوند انگلیس که یکی از باثبات ترین ارزهای دنیاست خریداری می کنید و اگر دقت کنید هر سال ارزش پوند در ایران گران می شود و با افزایش سرمایه گذاری در پوند می توانید از این مزیت نیز استفاده کنید.

6) فرصت هایی برای گرفتن محل زندگی با خرید زمین

اخذ اقامت از طریق خرید ملک یکی از مزایای خرید ملک در قبرس شمالی می باشد. شما همراه با قرارداد خرید ملک و سایر مدارک به اداره مهاجرت مراجعه کرده و اقامت و افراد تحت تکفل خود را دریافت می کنید. البته پس از 5 سال اقامت موقت، اقامت خود را برای همیشه در این کشور تغییر داده و در این کشور زندگی خواهید کرد.

7) امکان داشتن حساب های بین المللی

یکی از مشکلات ما ایرانی ها این است که تحریم ها ما را از داشتن امتیازات بین المللی زیاد باز می دارد و یکی از این امتیازات نداشتن حساب بین المللی برای بسیاری از موارد است، بسیاری از ایرانی ها علاقه مند به تجارت بین المللی هستند اما نداشتن حساب بانکی معتبر مانع از استفاده آنها از این فرصت ها می شود.

8) درآمد دلاری با اجاره ملک

شاید بهتر باشد هزینه اجاره ملک در قبرس شمالی را بررسی کنید. اگر بنا به دلایلی نمی خواهید در قبرس شمالی بمانید، می توانید با اجاره خانه خود دلار کسب کنید. اجاره واحد سوئیت در منطقه لانگ بیچ در سال 2023 نزدیک به 500 پوند است که تقریباً 3 برابر حقوق یک کارگر در ایران است، مبلغی که مطمئناً در ایران بسیار به کارتان خواهد آمد.

9) امکانات

اکثر پروژه ها در قبرس شمالی دارای امکانات بسیاری از جمله استخر، سونا، سالن های ورزشی، رستوران ها، زمین های بازی، فروشگاه ها، سینما، اینترنت رایگان و غیره هستند. و با خرید ملک در این پروژه ها از امکاناتی مشابه هتل های چند ستاره بهره مند می شوید.

10) آموزش رایگان برای کودکان

تحصیل کودکان در مدارس قبرس شمالی رایگان است و در صورت خرید و اقامت در این ملک در این کشور می توانید از آموزش رایگان تا مقطع پیش دبستانی برای فرزندان خود بهره مند شوید که این خود نقش مهمی در کاهش هزینه های زندگی خواهد داشت.

11) ملک خود را به راحتی بفروشید

در قبرس شمالی عرضه املاک و مستغلات کم و تقاضا زیاد است و همین امر باعث شده است که املاک در این کشور مانند پول نقد باشد، بنابراین می توانید خانه خود را هر زمان که بخواهید بفروشید، معمولا خانه هایی که برای فروش آگهی می شوند بسیار سریع به فروش می رسند، البته تعداد کمی از مردم حاضر به فروش خانه خود هستند زیرا قیمت ها مدام در حال افزایش است و خرید خانه بسیار دشوار است.

دکمه بازگشت به بالا