عمومیمعرفی کسب و کار

معایب اتو پرس بایترون

پرس اتوماتیک یکی از این وسایل است که چند سال پیش در خشکشویی ها یافت شد. به همین دلیل ممکن است در انتخاب و خرید آن تردید کنید. این مقاله به شما کمک می کند تا پرس خودکار مناسب را خریداری کنید.

در گذشته پرس آهن فقط به صورت تجاری تولید می شد و اتوکشی معمولاً در منزل با اتو معمولی انجام می شد. با توجه به توانایی عالی دستگاه های اتوماتیک در رفع چین و چروک لباس، نسخه سبک و پیچیده این دستگاه برای مصارف خانگی ساخته شده است و این روزها در بین مردم بسیار محبوب شده است. این دستگاه کار را برای خیاطان، به ویژه آنهایی که در خانه یا در کارگاه های کوچک کار می کنند، آسان می کرد. توصیه می کنیم بهترین محتوای اتو بخار دستی ما و راهنمای خرید بخارشوی ایستاده ما را از دست ندهید.

آیا همه به پرس ماشین نیاز دارند؟

حقیقت این است که برخی از افراد، به خصوص شیک پوشان، بیشتر از دیگران به اتو کردن لباس علاقه دارند. به خصوص افرادی که در ادارات کار می کنند یا لباس رسمی می پوشند معمولا لباس هایی می پوشند که هر روز اتو می شوند. البته لباس ها را می توان با بخار معمولی اتو کرد اما اتوکشی با اتو راحت تر و سریعتر است. علاوه بر این پاچه های شلوار یا قسمت هایی از لباس های سنگین مانند کاپشن و مانتو زیباتر و شکیل تر خواهد بود.

پس برای خرید پرس اتوماتیک اول از همه به این فکر کنید که آیا به آن نیاز دارید یا نه در غیر این صورت دستگاه تا مدت ها در گوشه ای از خانه بدون استفاده می ماند.

نکات مهم برای خرید پرس اتوماتیک

هنگام خرید پرس اتوماتیک نکات مهم زیر را در نظر داشته باشید تا انتخاب درستی داشته باشید:

قدرت دستگاه

آره. مانند هر دستگاه دیگری که توان آن بر حسب وات یا توان اسب اندازه گیری می شود، هر چه قدرت دستگاه بالاتر باشد، بهتر است. در فشرده سازی اتوماتیک، قدرت دستگاه به توانایی تولید گرما اشاره دارد. این گرما لباس های چروک را به لباس هایی کاملا صاف، زیبا و شیک تبدیل می کند.

به عنوان مثال، یک پرس اتوماتیک 1000 وات نسبت به یک دستگاه 1540 وات قدرت کمتری دارد. بنابراین بهتر است دستگاهی با وات بالاتر انتخاب کنید. البته فراموش نکنید که اگرچه قدرت بیشتر کار شما را آسان می کند، اما انرژی بیشتری نیز مصرف می کند. بنابراین اگر به دنبال صرفه جویی در مصرف برق هستید، دستگاهی را انتخاب کنید که انرژی کمتری مصرف کند.

ظرفیت مخزن آب

در اتو از آب برای تولید بخار و رفع چین و چروک لباس استفاده می شود. هرچه ظرفیت مخزن آب اتو بیشتر باشد بهتر است. اگر اتو دارای مخزن آب بزرگتری باشد، بخار بیشتری تولید می کند و پارچه ها را راحت تر اتو می کند. از طرفی دیگر نیازی به پر کردن مخزن نیست. اگر زیاد با پرس اتوماتیک کار می کنید، ظرفیت مخزن آب بزرگتری را در نظر بگیرید.

برخی از اتوهای پرس قابلیت پرتاب بخار را دارند که بخار آب را تحت فشار آزاد می کند و لباس را به شدت صاف می کند. این یکی دیگر از دلایلی است که چرا بهتر است یک مخزن آب فلزی ظرفیت زیادی داشته باشد.

تنظیمات Steam

بسیاری از این ماشین ها دارای کنترل های اتوماتیک برای تعمیر اتوپرس هستند که به شما امکان می دهد دما را کنترل کرده و اندازه پارک را تنظیم کنید. به طور معمول این تنظیم در حالت دیجیتال است. با این قابلیت می توانید تنظیمات خروجی را برای پارچه های مختلف تنظیم کنید. هر نوع پارچه به فشار و اندازه خروجی متفاوتی نیاز دارد. تنظیمات دیجیتال از قبل برنامه ریزی شده است و شما باید نوع پارچه را انتخاب کنید. به طور کلی پارچه های ضخیم تر به حرارت بیشتری نیاز دارند و پارچه های ظریف مانند نایلون به حرارت کمتری نیاز دارند. با سایر دستگاه های خودکار، نیازی به ارسال دفترچه راهنما ندارید. فقط یادتان باشد دستگاهی را که می‌خرید بررسی کنید تا مطمئن شوید که تنظیمات آن امن است و می‌توانید به راحتی با آن کار کنید.

تنظیمات دما

انتخاب دما معمولاً در دستگاه های پرس خودکار از قبل برنامه ریزی شده است و کار شما را آسان می کند. تنظیمات دما به شما کمک می کند که نگران آسیب دیدن لباس یا افتادن سایه نباشید.

مساحت قسمت چاپ دستگاه

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در هنگام خرید پرس اتوماتیک بتا سرویس باید در نظر بگیرید، مساحت قسمت پرس دستگاه است. هنگام خرید بررسی کنید که آیا مساحت پرس اتو به اندازه کافی بزرگ است یا خیر. اگر مساحت این قسمت خیلی کم باشد کار شما را سخت می کند، زیرا باید مدام قسمت کوچکی از لباس را اتو کنید و کم کم جلو بروید. به خصوص در لباس های بزرگ، این کار زمان زیادی می برد. اگر مساحت این قسمت زیاد باشد فضای بیشتری برای کار خواهید داشت و می توانید سریعتر و بهتر اتو کنید. علاوه بر این می توانید ملحفه ها و پرده ها را به راحتی اتو کنید.

با این حال، ممکن است اصلاً به یک منطقه بزرگ نیاز نداشته باشید. به یاد داشته باشید که هرچه سطح پرس بزرگتر باشد، اندازه خود دستگاه بزرگتر است و فضای بیشتری در خانه نیاز خواهد داشت. اگر فضای کافی برای قرار دادن آن ندارید، ناگزیر باید دستگاه کوچکتری بخرید. بستگی به نیاز و توانایی شما دارد و باید خودتان تصمیم بگیرید. معمولا مناسب ترین ابعاد برای دستگاه پرس ماشین حداقل 22 اینچ (حدود 56 سانتی متر) طول و 10 اینچ (حدود 25 سانتی متر) عرض است.

وزن دستگاه

یکی از مهم ترین مواردی که در خرید دستگاه چاپ اتوماتیک  باید به آن توجه کرد وزن آن است. پرس های اتوماتیک معمولا ماشین های سنگینی هستند. بنابراین بهتر است آن را در جای ثابتی نگهداری کنید تا مجبور نباشید هر بار آن را جابجا کنید. با این حال، برخی از مدل ها سبک تر از سایرین هستند و وزن آنها بیش از 8-10 کیلوگرم نیست. اگر بعد از استفاده نیاز به جابجایی آن دارید، نوع سبک وزن آن را انتخاب کنید.

خاموش شدن خودکار

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که برخی از چاپگرهای خودکار دارند، قابلیت خاموش شدن خودکار است. این ویژگی به ویژه برای افرادی که کودکانی دارند که در خانه می دوند یا حیوانات خانگی که دوست دارند روی چیزها بپرند بسیار مهم است. دستگاهی که این ویژگی را دارد، زمانی که برای مدتی (حداقل 10 ثانیه) از آن استفاده نمی شود، به طور خودکار خاموش می شود. به این ترتیب علاوه بر محافظت از سلامت افراد، خود دستگاه خیلی داغ نیست و از آتش سوزی جلوگیری می کند. برخی از مدل ها روی دسته خود قفل دارند که می توانید در زمان داغ بودن دستگاه آن را روشن کنید تا بچه ها نتوانند وارد آن شوند.

دکمه بازگشت به بالا