عمومیمعرفی کسب و کار

وظایف ادمین اینستاگرام چیست؟ (0 تا100 مزایا و معایب آن)

ادمین اینستاگرام کیست؟

واژه ادمین حتما برای شما آشنا است و در مورد شغل ادمینی و درآمد آن چیزهای زیادی شنیده‌اید. اما ادمین به چه کسی گفته می‌شود؟ ادمین به کسی گفته می‌شود که مدیریت یک کانال، گروه و یا اکانت را به عهده می‌گیرد و به رشد و توسعه آن کمک می‌کند. خب با این حساب ادمین اینستاگرام، شخصی است که با انجام وظایف خاص مثل تدوین استراتژی، تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرامی، منجر به پیشرفت کسب و کار آنلاین شاپ یا پیج بلاگری و … می‌شود.

این مقاله برای همه کسانی که قصد دارند ادمین اینستاگرام شوند یا کارفرمایانی که قصد استخدام ادمین را دارند، مناسب است و قصد داریم در ادامه بیشتر با شغل ادمین اینستاگرامی، وظایف و حقوق آن، آشنا شده و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

معرفی انواع ادمین اینستاگرام

اغلب افراد زمانی که برای اولین بار اسم ادمین اینستاگرام را می‌شنوند، واکنش جالبی نشان می‌دهند و باور اینکه کسب و کارها برای مدیریت پیج اینستاگرام خود شخصی را استخدام کرده‌اند، غیرمنطقی می‌دانند. در واقع همه افراد و کسب و کارها تا زمانی که در پروژه اینستاگرام خود شکست نخورند، توانایی‌های یک ادمین را باور نمی‌کنند. البته برخی از کارفرمایان هنوز هم با شغل ادمینی و مهارت‌های آن آشنایی چندانی نداشته و به همین دلیل خواسته‌های غیرمعقولی از یک ادمین دارند. در واقع اغلب افراد تصور می‌کنند که یک ادمین اینستاگرام باید همه مهارت‌های لازم برای اجرای صفر تا صد پروژه را داشته باشد.

وظایف و مسئولیت‌های ادمین پیج اینستاگرام چیست؟

در بالا گفته شد که مدیر یا ادمین پیج اینستاگرام کسی است که مدیریت یک صفحه در این شبکه‌ی اجتماعی را به عهده دارد و معمولا برای این کار، حقوق می‌گیرد. حالا می‌خواهیم در رابطه با وظایفی که ادمین اینستاگرام برای انجام آن‌ها پول می‌گیرد را به شما معرفی کنیم.

اگر شما یک کاربر فعال اینستاگرام باشید و پیچ یک فرد شناخته‌شده یا پیج یک شرکت را ببینید، متوجه خواهید شد که در پروفایل آن حساب کاربری نوشته شده است که «این حساب کاربری توسط ادمین اداره می‌شود».

ادمین اینستاگرام می‌تواند کارهای زیر را انجام دهد:

  • استوری به اشتراک بگذارد
  • عکس یا ویدئو پست کند
  • ویدئوهای IGTV به اشتراک بگذارد
  • کامنت‌های مخاطبین را پاسخ دهد
  • با استفاده از روش‌های مختلف، تعداد فالوورهای پیج را بالا ببرد

چگونه می توانیم فالوور واقعی خود را با کمترین میزان ریزش حفظ کنیم؟

روش های مختلفی برای جلوگیری از ریزش فالوور و ثابت نگه داشتن آن ها وجود دارد. از بهترین راه ها برای جذب فالوور ها می توان به طراحی و انتشار پست های باکیفیت و جذاب اشاره داشت. به این صورت مخاطب با مشاهده محتوای شما تبدیل به فالوور دائمی شما می شود.

البته این را هم در نظر داشته باشید که شما قادر به جلب نظر تمامی کاربران نیستید. ولی با انتشار محتوای باکیفیت می توانید توجه بسیاری از کاربران جلب کرده و اعتبار پیج خود را افزایش دهید. دقت داشته باشید که خدمات خرید فالوور ایرانی واقعی با کم ترین میزان ریزش ارائه می شود.

با توجه به کیفیت بالای این سرویس در پنل، با خیالی راحت می توانید خرید ممبر خود را انجام دهید. خرید فالوور ایرانی فعال بدون ریزش زمانی اهمیت خود را نشان می دهند که می توانند تبدیل به مشتریان شما شوند. پس در انتخاب سایت سرویس دهنده دقت کافی داشته باشد.

زیرا امکان ارائه فالوور های غیر ایرانی و فیک وجود دارد. مهم ترین کاری که باید بعد از خرید فالوور اینستاگرام انجام دهید، تولید محتوای جذاب و باکیفیت مرتبط با حوزه فعالیت است. در واقع شما با انتشار محتوای هدفمند می توانید فالوور های ارگانیک و فالوور های خریداری شده را ماندگار کنید.

برای خرید بازدید استوری اینستاگرام و خرید بازدید پست اینستاگرام کار راحتی در پیش دارید. ما با توجه به نیاز شما خدمات رو دسته بندی کرده ایم. شما به راحتی میتوانید برای خرید فالوور با توجه به نیازتان بررسی کرده و خرید کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا