عمومیمعرفی کسب و کار

چگونه پکیج را روشن کنیم؟

ست های محصولات دیواری را می توان یکی از مهم ترین لوازم خانگی دانست. وجود این دستگاه به شما کمک می کند گرمای لازم را تامین کرده و به آب گرم دسترسی داشته باشید. دانستن نحوه کار با پک های دیواری و نحوه فعال سازی پک ها و سایر تنظیمات این محصولات برای بسیاری از افراد موضوع مهمی است. اکثر مردم در نصب پک دیواری یا روشن کردن پک گرمایشی مشکل دارند. به همین دلیل در این مقاله از سایت تهران سرویس کاران به نحوه روشن کردن پکیج دیواری  و ارائه نکات مهم در هنگام نصب آن ها می پردازیم.


نکات مهم قبل از نصب کیت دیواری

روند باز کردن پکیج دیواری کار سختی نیست اما قبل از باز کردن پکیج دیواری باید به نکاتی توجه کنید. به خصوص اگر می خواهید در زمستان بسته های مختلف را بیرون بیاورید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که گاز را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که در لوله هایی که به رگلاتور یا گاز وصل می شوند نشتی وجود ندارد.

سپس بسته را روشن کرده و عملکرد صحیح پتانسیومتر را بررسی کنید.

شما باید دمای سیستم گرمایش خود را کنترل کنید و مطمئن شوید که سیستم جرقه زنی در زمان مناسب روشن و خاموش می شود.

کنترل دمای آب گرم مصرفی قبل از عادت به نحوه عملکرد و نحوه روشن کردن اجاق گاز ایرانی یا پک بوتان و انواع دیگر این محصولات ضروری است. باید دقت کنید که در ابتدای نصب پک دیواری و پس از باز شدن، دمای آب مصرفی 45 درجه بیشتر از دمای اولیه آب سرد باشد.

پکیج دیواری بتا، پکیج ایرتارپون، رادیاتور ایرانی و …. قبل از دانستن نحوه کار و کارکرد، کنترل سوئیچ جریان آب مهم است و در این فرآیند باید عملکرد صحیح مشعل دستگاه را کنترل کنید. همچنین کنترل دمای مدار گرمایش ضروری است.

باید مطمئن شوید که فشار آب مناسب است و بسته بندی در دمای مشخصی شفاف است.

قبل از اینکه نحوه کار با پک دیواری یا کار با آبگرمکن دیواری را بیاموزید، باید عملکرد جرقه زن دستگاه را نیز کنترل کرده و احتراق مشعل را با جرقه زن کنترل کنید.

چگونه پکیج بوتان را فعال کنیم

فرآیند پر کردن قوطی بوتان یکی از مهمترین موارد برای دارندگان این تجهیزات است. برای استفاده از پکیج های بوتان ابتدا باید آنها را نصب کنید. بهتر است هنگام فروش موزه اپسیلون کالا برای روشنایی پکیج دیواری بوتان از این سرویس استفاده کنید. موزه علاوه بر فروش این تجهیزات، خدمات پس از فروش سیستم گرمایشی را نیز ارائه می کند.

برای فعال کردن پک بوتان در حالت زمستانی، ابتدا سطح فشار در سیستم را بررسی کرده و روی 1.5 بار تنظیم کنید.

تنظیم کننده دودکش را برای بررسی باز بودن آن لمس کنید.

لوله نصب شده در زیر پکیج که به شیلنگ آب متصل است را باز کنید

شیر رادیاتور را باز کرده و پکیج را در حالت زمستانی قرار دهید.

دمای سیستم را افزایش دهید تا بسته فعال شود.

پس از چند دقیقه کار، رادیاتور نزدیک به بسته باید شروع به گرم شدن کند

– پس از گرم شدن رادیاتور می توان آن را جدا کرد.

برای نمایش جعبه محافظ بوتان در تابستان باید از کنترل دمای پکیج استفاده کنید و دمای آب گرم را در درجه دلخواه خود قرار دهید و بسته را در تابستان قرار دهید.

اگر شیر آب گرم را باز کنید، مشعل سیستم روشن می شود و نمایشگر سبز می شود. اگر شیر آب گرم را ببندید مشعل خاموش می شود.

بنابراین بسته بوتان در طول زمستان خاموش و روشن خواهد بود

پس از انجام مراحل بالا ممکن است در باز کردن بسته بوتان با مشکل مواجه شوید. دلایل بسته شدن و باز کردن بسته های بوتان بیشتر به دلایل زیر است:

رسیدن به دمای مطلوب: در فصل زمستان وقتی کویل بوتان دمای محیط را به دمای دلخواه تنظیم می کند و خانه را به دمای مطلوب می رساند، به طور خودکار خاموش می شود. این برای صرفه جویی در انرژی و جلوگیری از افزایش بیش از حد دما است.

تنظیمات ترموستات: تنظیمات ترموستات روی بسته بوتان تأثیر می گذارد. ترموستات روی دمای دلخواه تنظیم می شود و اگر دما به آن حد برسد. بسته بوتان بسته خواهد شد تا از افزایش غیر ضروری دما جلوگیری شود.

مطالعات اصطکاک: بسته های بوتان معمولا دارای سیستم های نظارتی هستند که کارایی آنها را بررسی می کنند. اگر بسته بوتان در حالت زمستانی با مشکل مواجه شود یا علائمی از عملکرد نادرست داشته باشد، برای جلوگیری از خطرات احتمالی خاموش می شود.

پایان دوره گرم کردن: برای برخی از مدل های بسته بوتان، بسته به طور خودکار پس از یک دوره گرم کردن مشخص خاموش می شود تا از مصرف بیش از حد انرژی جلوگیری شود.

به طور کلی، دلیل خاموش کردن بسته های بوتان در زمستان مدیریت صرفه جویی در انرژی و حفظ دمای مطلوب در خانه است. این ویژگی ها به کاربران کمک می کند تا مصرف انرژی را بهینه کرده و از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنند. برای تعمیر پکیج های خود می توانید با نمایندگی بوتان کرج تماس بگیرید.

چگونه پک رادیاتور ایرانی را روشن کنیم

روش اصلاح پکیج ایرانی رادیاتور چندان سخت نیست اما بهتر است این امر را به دست متخصصان و مجموعه دارانی که در خدمات پس از فروش این سیستم ها حرفه ای هستند بسپارید و قلعه اپسیلون یکی از این مراکز است تا خرید پکیج ایرانی رادیاتور.

نحوه روشن کردن بخاری کیسه ای رادیاتور ایرانی به شرح زیر است:

برای اتصال پکیج ایرانی رادیاتور ابتدا باید سیستم آب سرد و سپس آب گرم را باز کنید.

پک را تهویه کنید و دریچه پرکننده دستگاه را باز کنید.

بسته را روی 1.5 بار فشار دهید.

شیر دستی گاز و هواکش را باز کنید.

با دانستن کلیدهای روی بسته ها، می توانید آنها را روشن کنید. روی بسته بندی، کلید روشن و خاموش با علامت های 0، R، خورشید و برف مشخص شده است. صفر نشان می دهد که بسته غیرفعال است و R برای عیب یابی است.

علامت خورشید نشان دهنده وضعیت تابستانی و علامت برف نشان دهنده وضعیت زمستانی است. پس در هر صورت کلید چراغ را روی نماد خاص خود بچرخانید.

دکمه بازگشت به بالا