سلامت و تندرستی

آمادگی تامین اجتماعی برای حذف نسخ کاغذی از فردا/ امکان نسخه نویسی کاغذی در صورت بروز مشکل

آمادگی تامین اجتماعی برای حذف نسخ کاغذی از فردا/ امکان نسخه نویسی کاغذی در صورت بروز مشکل

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه طبق قانون از فردا 10 دی ماه نسخه الکترونیک اجباری و اجباری است اما نه برای تامین اجتماعی بلکه برای کل کشور گفت: از نظر ما همه چیز آماده است. برای حذف نسخه های کاغذی از فردا.

به گزارش امروزنگار، شهرام غفاری درباره حذف نسخه کاغذی و جایگزینی نسخه الکترونیکی از فردا 10 آذر گفت: طبق قانون از فردا، کپی الکترونیکی نه برای تامین اجتماعی بلکه برای کل کشور الزامی و الزامی است.

وی گفت: خوشبختانه سازمان تامین اجتماعی تجربه خوبی در این زمینه دارد و سه یا چهار سال است که به ویژه در مراکز غیرنظامی خود اقدام به توسعه نسخه الکترونیکی کرده است.

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه از نظر ما همه چیز برای حذف نسخه کاغذی فردا مهیا است گفت: البته ممکن است برخی مراکز دولتی و دانشگاهی و پزشکان دچار مشکل شوند که هماهنگی های لازم انجام شده و انشاالله هیچ مشکلی برای هومنس ایجاد نمی شود و بیمه شدگان همچنان می توانند به مراکز درمانی مراجعه و از خدمات لازم بهره مند شوند.

ادامه غفاری: از پزشکان و موسسات می‌خواهیم همکاری کنند و مراقب نیروی انتظامی باشند. نگران هیچ مشکلی از جمله قطعی برق و اینترنت، پزشک و بیمه شده نباشید، زیرا در آن مواقع می توانند از کپی کاغذی استفاده کنند.

وی درباره راهکارهای پیشنهادی برای جلوگیری از سوء استفاده در کپی‌نویسی الکترونیکی گفت: سوء استفاده در سیستم کپی‌رایت می‌تواند مانند هر زمینه دیگری، چه روی کاغذ و چه در سیستم‌های مکانیزه باشد. خوشبختانه نظارت بر سیستم های الکترونیکی آسان تر است.

مدیرکل درمان غیرمستقیم به سازمان تامین اجتماعی گفت: مقدمات این امر فراهم شده اما کامل نیست و در آینده کاملتر خواهد بود. امروز اگر کد ملی بیمه شده در دو استان به صورت همزمان استفاده شود، به سرعت متوجه می شویم و در رونوشت کاغذی که امکان پذیر نبود. فرآیندها برای نظارت هوشمندتر هستند، اما سیستم ها باید توسعه یابند.

غفاری در امروزنگار ادامه داد: سیستم های کپی رایتینگ در دنیا چند سالی است که وجود دارد اما در کشور ما واقعاً سه چهار سال است که شروع شده و از فردا اول دی ماه به صورت واقعی و جهانی توسعه پیدا می کند. امید است همه با هم همکاری کنند تا رونویسی مکانیزه به خوبی کار کند، سوابق الکترونیکی درمان و سیستم های نظارتی تکمیل شود و دسترسی مردم به خدمات آسان شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا