اقتصادیمعرفی کسب و کار

آموزش کندل در تریدینگ ویو

آموزش کامل کندل شناسی (کندل استیک) در تحلیل تکنیکال

آموزش کندل  یا کندل استیک یکی از مهمترین روش های تحلیل تکنیکال و یا پرایس اکشن می باشد که درک عمیقی از نحوه حرکت روند بازار به شما نشان می دهد. با کمک آموزش کندل شناسی و یادگیری اون شما میتونید پیشبینی بازار ارزهای دیجیتال رو با سادگی انجام دهید. در این مقاله به بررسی کامل تمامی الگو های کندل شناسی می پردازیم و به شما به صورت کاملا تصویری آموزش می دهیم تا چطور از این الگو ها استفاده کنید. آموزش های بسیاری درباره Candle stick وجود دارد ولی این آموزش به طور کامل متفاوت است و همراه با یادگیری این مبحث، علاقمند به تکرار و تمرین و حتی کسب درآمد از این موضوع می شوید.

کندل شناسی چیست؟

نمودار کندل استیک نوعی نمودار مالی است که به صورت گرافیکی حرکت قیمت یک دارایی را برای یک بازه زمانی مشخص نشان می دهد. همان طور که از نامش پیداست، از شمع ساخته شده است که هر یک شمع نشان دهنده زمان یکسانی است. شمعدان ها (کندل ها) می توانند تقریباً هر دوره از ثانیه ها تا سال را نشان دهند.

تاریخچه کندل استیک

تاریخچه نمودارهای کندل استیک به حدود قرن هفدهم برمی گردد. ایجاد آن ها به عنوان یک ابزار نمودار سازی اغلب به یک تاجر برنج ژاپنی به نام Homma اعتبار می یابد. ایده های او احتمالاً همان چیزی بود که پایه و اساس آنچه امروزه به عنوان نمودار کندلی مدرن استفاده می شود را فراهم آورد. یافته های هوما توسط بسیاری، به ویژه توسط چارلز داو، یکی از پدران تجزیه و تحلیل فنی مدرن، تصحیح شد.

در حالی که از نمودارهای کندل استیک می توان برای تجزیه و تحلیل انواع دیگر داده ها استفاده کرد، اما بیشتر آن ها برای سهولت در تحلیل بازارهای مالی به کار می روند. به درستی استفاده می شود ، ابزاری است که می تواند به معامله گران کمک کند تا احتمال نتایج را در حرکت قیمت ارزیابی کنند. آنها می توانند مفید باشند زیرا به تریدر ها و سرمایه گذاران امکان می دهد ایده های خود را بر اساس تجزیه و تحلیل خود از بازار شکل دهند. کندل استیک در بازارهای مالی و انواع بورس و فارکس و حتی کریپتوکارنسی استفاده می شود.

تنظیمات مربوط به چارت در لپ تاپ

در ادامه فرایند شخصی‌سازی محیط کاربری تریدینگ ویو، به تنظیمات مربوط به چارت می‌رسیم که برای افرادی که از تحلیل تکنیکال استفاده می‌کنند، بسیار مهم خواهد بود. این تنظیمات، شامل تغییرات تایم فریم، اضافه کردن اندیکاتورهای پرکاربرد و نحوه نمایش چارت می‌شود که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

انتخاب تایم فریم

معمولا تریدرها بسته به استراتژی معاملاتی خود، نیاز به تایم فریم‌های مختلف دارند. به عنوان مثال معامله‌گران اسکالپر معمولا از تایم فریم ۵ تا ۱۵ دقیقه استفاده می‌کنند

اخبار ارز دیجیتال arznow تاثیری زیادی روی فراز و نشیب‌های این بازار می‌گذارند. اگر فعال یا سرمایه گذار ارزهای دیجیتال هستید حتما پیگیر اخبار باشید

دکمه بازگشت به بالا