سلامت و تندرستیمعرفی کسب و کار

آیا ماسک های ورقه ای واقعا برای شما مفید هستند؟

در سال 2018-19، دیدیم که همه ماسک های ملحفه ای می پوشیدند و در مورد مجموعه های خود لاف می زنند. از ماسک های ورقه ای ساخته شده از گوجه فرنگی گرفته تا ماسک های ورقه ای ساخته شده از اسید هیالورونیک، این مد واقعی بود و هنوز هم تا سال 2023 ادامه دارد.

اما آیا اینها واقعا برای شما مفید هستند؟

ماسک های ورقه ای می توانند راه حل های کوتاه مدت عالی برای مشکلات جزئی مراقبت از پوست مانند لکه های خشک پوست یا التهاب یا قرمزی در صورت استفاده همزمان با سایر محصولات مراقبت از پوست باشند. از این گذشته، آنها بخشی از روال 10 تا 15 مرحله ای K-Beauty هستند، به این معنی که زمانی که در روال مراقبت از پوست شما گنجانده شوند، به جای اینکه به عنوان یک گزینه درمانی مستقل استفاده شوند، بهترین عملکرد را دارند.
“بزرگترین اشکال ماسک های ورقه ای این است که آنها فقط یک بار مصرف محصول هستند و خیلی سازگار با محیط زیست نیستند. برخی از شرکت ها در حال حاضر ماسک های زیست تخریب پذیر را ارائه می دهند، اما بسته بندی هنوز غیر قابل تجزیه است. به علاوه، اگر به دنبال یک ماسک ورقه ای هستید که مانند یک راه حل واحد، معجزه آسا و یک شبه کار کند، به احتمال زیاد، پول خود را هدر می دهید، زیرا هر اثر موقتی که نشان دهند، روز بعد، زمانی که پوست شما در معرض گرد و غبار، آلودگی و خورشید قرار می گیرد، از بین می رود.

در ماسک ورقه ای خود، فکر می کنید که دو برابر فواید خواهد داشت، اشتباه می کنید. و هنگامی که از ماسک ورقه ای با همان ماده ای که قبلا استفاده کرده اید استفاده می کنید، احتمالا هیچ تفاوتی در پوست خود مشاهده نخواهید کرد.
در نهایت، اگر سعی کنید بررسی کنید که ماسک ورقه ای چقدر مقرون به صرفه است، پاسخ این است که واقعا اینطور نیست. در واقع، می تواند بسیار گران تر از سرمایه گذاری روی یک سرم یا اسانس با همان ماده باشد، به خصوص اگر قصد دارید به صورت هفتگی یا دو هفته ای از ماسک ورقه ای استفاده کنید.

با این حال ، در اینجا دو روش وجود دارد که می توانید یک ماسک ورقه ای برای شما مفید باشد و مزایایی را برای شما به ارمغان بیاورد:
1. اگر قبل از یک رویداد یا مهمانی ، احساس می کنید که پوست شما کدر و کم آب است و نیاز به افزایش چاقی و هیدراتاسیون دارید ، می توانید درست قبل از لباس پوشیدن و آرایش خود از ماسک ورقه ای مبتنی بر اسید هیالورونیک استفاده کنید. این به پوست شما کمک می کند تا بهتر از قبل به نظر برسد، اما فقط به اندازه کافی دوام می آورد تا بتوانید شب (یا رویداد) را پشت سر بگذارید.
2. همچنین می توانید یک ماسک ورقه آبرسان را در یک پرواز طولانی حمل کنید. همه ما می دانیم که هوای هواپیما تمایل به خشک شدن پوست شما دارد. ماسک ورقه ای می تواند به اضافه کردن آبرسانی به پوست شما کمک کند. به علاوه، به اندازه کافی کوچک است که با محدودیت مایعی که در کیسه کابین مجاز است تداخل نداشته باشد و گزینه بهتری نسبت به حمل سرم 30 میلی لیتری است.

دکمه بازگشت به بالا