سلامت و تندرستی

اخبار آنلاین – تصاویر | گزینه های باور نکردنی هیوندای الانترا 2021

معرفی Hyundai Elantra 2021 با بسیاری از ویژگی های جدید

معرفی هیوندای الانترا 2021

Hyundai Elantra 2021 جدید چند هفته پیش با طراحی کاملاً جدید و متفاوت ، فناوریها و فناوریهای پیشرفته و برای اولین بار با پیشرانه هیبریدی معرفی شد. این سدان جدید دارای ویژگی های سوناتا 2020 متفاوت است و کمی بزرگتر از این است.

هیوندای حتی با وجود بیشتر مشتری هایی که مایل به برگزاری مکان فشرده هستند ، تولید پرفروش ترین سدان را ادامه می دهد. Hyundai ویژگی های بیشتری مانند Android Auto ، Carplay را به اتومبیل های ارزان قیمت و پرطرفدار خود اضافه کرده است و یکی از بزرگترین ویژگی های جدید در این خودرو ، ظاهری هیبریدی و بی نظیر بودن است.

معرفی هیوندای الانترا 2021

ظاهراً مدل 2020 قیمت آن را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. به همین دلیل است که این بار هیوندای الانترا چهره جدیدی به بازار آورده است. این شرکت طراحی خود را دوباره طراحی کرده است که ظاهر عجیب را از بین می برد و زیبایی و ظرافت را با الهام از سوناتا اضافه می کند. به گفته هیوندای ، زیبایی الانترا جدید به اندازه یک کوپه چهار درب زیبا است. شیشه جلو اتومبیل های کوچکتر ، خطوط جدید و چراغهای جلو بهبود یافته بر زیبایی این خودرو می افزاید.

معرفی هیوندای الانترا 2021

شاید بزرگترین جهش در Elantra فناوری آن باشد. مدل های پایه و معمولی دارای صفحه نمایش 8 اینچی با استانداردهای Apple Carplay و Android Auto هستند. مدل های دیگر دارای صفحه نمایش 10.3 اینچی هستند که می توانند دو گوشی را به طور همزمان از طریق بلوتوث ، که در زیر یک شیشه است ، به هم وصل کنند.

معرفی هیوندای الانترا 2021

علاوه بر تغییرات داخلی ، می توان از فناوری های رانندگی آن نظیر سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک ، تعمیر خط و سیستم هشدار درایور اشاره کرد. یکی دیگر از ویژگی های Elantra ، کلید دیجیتالی است که در سوناتا نیز وجود دارد و بسیاری از کارکردهای این خودرو را می توان با تلفن همراه کنترل کرد.

در مدل هیبریدی این خودرو از پیشرانه 1.6 لیتری استفاده شده است ، همراه با موتور الکتریکی که 139 اسب بخار قدرت و 179 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. هیوندای پیش بینی می کند که Elantra قادر است 50 مایل در هر گالن را در حالت سوخت ترکیبی طی کند.

motor1.com

دکمه بازگشت به بالا