عمومیمعرفی کسب و کار

ارزانترین حفاظ پنجره

خانه شما در طبقه اول یا آخر یک ساختمان آپارتمانی است و پنجره به خیابان یا خیابان باز می شود. یا در ویلایی زندگی می کنید که وقتی در خانه نیستید ورود به حیاط از حفاظ دیوار غیرمنتظره است. آیا نبود حفاظ پنجره شما را می ترساند؟

حفاظت از پنجره؛ با حفاظ دیوار متفاوت است و وجود آن در حصار روی دیوار ضروری است. به خصوص پنجره خانه به راحتی از بیرون قابل دسترسی است.

حفاظ پنجره چیست؟

حفاظ پنجره سازه های مقاومی هستند که بر روی پنجره ها نصب می شوند تا از ورود ناخواسته به داخل ساختمان جلوگیری کنند. در گذشته بیشتر حفاظ ها بر روی پنجره ها نصب می شد اما امروزه با افزایش استفاده از پنجره های یو پی وی سی (به دلیل نقش برتر در عایق صوتی و حرارتی منزل) حفاظ ساخته می شود. به صورت جداگانه و جلوی پنجره نصب می شود.

چه کسی به محافظ پنجره نیاز دارد؟

تقریباً هر پنجره ای می تواند حفاظ داشته باشد، اما گاهی اوقات نیاز به استفاده از آن وجود دارد.

پنجره های ویلا

پنجره های ویلا در دسترس ترین پنجره های دنیا هستند. پنجره این ساختمان ها به خصوص در طبقه همکف به راحتی می تواند محل مناسبی برای ورود به ساختمان باشد.

این مشکل به ویژه برای ویلاهای خارج از شهر و دور از سایر مناطق مسکونی اهمیت دارد.

حفاظ پنجره این خانه ها باید از نوع مقاوم انتخاب شده و در ساخت و نصب آن ها کلیه نکات ایمنی لازم رعایت شود.

پنجره طبقه همکف آپارتمان ها

اگر در طبقه همکف یا اول یک آپارتمان زندگی می کنید، باید بدانید که نصب روکش پنجره ها برای شما بسیار مهم است. پنجره های این طبقات ساختمان به راحتی قابل دسترسی هستند و سارقان می توانند به راحتی با یا بدون کمک وارد آپارتمان ها شوند.

واحد با بچه ها

اگر ساختمان آپارتمان شما به گونه ای است که فرزندتان می تواند وارد پنجره واحد شود و بچه ها از پنجره سقوط کنند، اکیدا توصیه می کنیم از حفاظ پنجره استفاده کنید. این نوع پنجره ها معمولاً به راحتی قابل محافظت هستند و نیازی به استحکام و فشار زیاد ندارند. البته زمین خوردن کودکان کافی خواهد بود و نیازی به رعایت استانداردهای ایمنی بالا نیست.

نرم افزار محافظت در برابر سرقت

شاید بهتر باشد در مورد اهمیت حفاظت از پنجره و اینکه چرا باید حفاظ روی پنجره های خود نصب کنیم صحبت کنیم.

امنیت خانه در حال افزایش است

حفاظ پنجره مانند یک سرباز است و هر سربازی هر چقدر هم که خوب باشد، مهم ترین وظیفه را بر عهده دارد که امنیت را تامین کند.

متاسفانه اکثر سرقت ها در ویلاها و آپارتمان های طبقه پایین از طریق پنجره انجام می شود. در واقع، نفوذ از دیوار در مناطق شهری بسیار دشوار و تقریباً غیرممکن است. امروزه درب ها بسیار بادوام هستند و به لطف اینکه می توان آنها را ضد سرقت (در آپارتمان) یا استیل ساخت و قفل های زیادی (در روستاها) نصب کرد، دزدها به قول خودشان با درهای بسته غذا می خورند. ، و اینجاست که آنها به دنبال راه های دیگری می گردند و قطعاً یک پنجره اولین راهی است که آنها نگاه می کنند.

برای جلوگیری از دزدان

هنگامی که پنجره شما محافظت می شود، بسیاری از سارقان را از خانه شما دور می کند. این بدان معنی است که همه سارقان نمی آیند و سعی نمی کنند ببینند که آیا محافظ پنجره شما نشتی دارد یا خیر. سارقان به دنبال صدای آسان هستند و خانه ای با نگهبانان قوی قطعا آسان نخواهد بود!

زیبایی ساختمان

اگرچه وظیفه اصلی حفاظ پنجره در ساختمان، مقاومت در برابر ورود سارقان است، اما به این معنی نیست که حفاظ باید جزء جدایی ناپذیر یک محصول قوی باشد.

در حال حاضر مدافعان انواع بسیار بالایی پیدا کرده اند که در ادامه توضیح خواهیم داد. بیشتر طرح های امروزی مانند آثار هنری زیبایی هستند که به نمای ساختمان شما زیبایی می بخشند. طراحی های امروزی آنقدر متفاوت است که می توان به هماهنگی آن با سایر قسمت های ساختمان فکر کرد و به قول معروف حفاظ را با بقیه وسایل هماهنگ کرد!

حفاظت از کودک

هر چه بچه ها بیشتر سرگرم شوند، بهتر است. هر چه زیباتر می شوند اما باید مراقب بازیگوشی آنها بود. اگر فرزند شما کسی است که دوست دارد اغلب به پشت پنجره بیرون برود. استفاده از وسایل محافظ U شکل به شما آرامش می دهد. این نوع حفاظ بیشتر قسمت پایین پنجره را می پوشاند. و قسمت بالای پنجره که از دسترس کودکان دور است. هنوز محافظت نشده

محافظ شیشه

اگر در محله ای زندگی می کنید که هنوز توپی ممکن است به شیشه شما برخورد کند، توصیه می کنیم از محافظ پنجره خود غافل نشوید. همچنین، اگر خانه شما طوری قرار دارد که زمین بازی نزدیک پنجره است، باید حفاظ پنجره را در نظر بگیرید. شیشه شکسته برای شما گران و برای ساکنان خانه خطرناک است.

این یک موزه زیباست

گلدان نامی است که به این نوع حفاظ داده شده است. استفاده از حفاظ به عنوان زباله جمع کن سابقه ای طولانی دارد. در ایران و سایر نقاط جهان. استفاده از محافظ به عنوان گلدان مزایای زیادی دارد. به عنوان مثال، به ساختمان های شما جان می بخشد و آب دادن به آنها را آسان می کند. از طرفی منظره زیبایی را جلوی چشمان شما قرار می دهد.

البته اگر در آپارتمان زندگی می کنید و قصد استفاده از این نوع حفاظ را دارید، بهتر است با سایر ساکنین ساختمان هماهنگ کنید تا بعدا مشکلی پیش نیاید!

محافظ پنجره ساده و شیک 

مدل های میله پنجره بسیار متفاوت است و می توانید به راحتی آنها را انتخاب کنید; نگران شبیه شدن به پنجره همسایه خود نباشید.

در قدیم لت های پنجره بیشتر لت های عمودی و یا در مواردی لت های افقی بودند که جذابیت چندانی نداشتند و باعث می شدند که پنجره های ساختمان های مجاور به یک شکل باشد.

انواع حفاظ آهنی پنجره

بین حفاظ های پنجره ایپاکو. حفاظ های فولادی و فرفورژه بسیار محبوب هستند. دلیل آن اهمیت اساسی امنیت در طراحی و نصب این قسمت از ساختمان است. البته الان هم در بازار نگاه می کنند که شاید اگر نگهبانی ساختمان در مرکز نبود باز هم آن را آویزان می کردیم و از آن برای زیباسازی استفاده می کردیم. نمونه های آنها را در زیر مشاهده می کنید.

مدل های مختلفی از حفاظ پنجره برای ساختمان ها وجود دارد که انتخاب هر یک از این مدل ها به طراحی ساختمان و بودجه شما بستگی دارد.

پنجره فرفورژه

حصار فرفورژه یا حصار گل رقیب سرسختی برای یک مدل ساده است. امروزه طرح های فرفورژه بسیار متفاوت است و امکان نصب زیباترین پوشش ها را برای پنجره شما فراهم کرده است.

حفاظ های فرفورژه به عنوان یک مدل ساده قیمت بسیار مناسبی دارند و می توانید بدون نگرانی از قیمت، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

این نوع حفاظ از نرده چدنی (در برخی موارد آلومینیومی) ساخته می شود که می توان آن را در طرح های مختلفی مانند درخت، شاخه های در هم تنیده یا هر شکل دیگر با چهار طرف فرفورژه ساخت.

حفاظ ها بسیار قوی هستند و امنیت کاملی برای پنجره های ساختمان شما ایجاد می کنند. این نوع حفاظ طول عمر بالایی دارد و امکان رنگ آمیزی و رنگ آمیزی این نوع حفاظ ها وجود دارد و می توانید رنگ مورد نظر را برای آن انتخاب کنید. ترکیب رنگ های مسی و طلایی یکی از پرطرفدارترین رنگ ها برای نرده فرفورژه است که زیبایی زیادی به ساختمان می بخشد.

در بسیاری از قسمت های ساختمان از طرح آهن استفاده می شود. علاوه بر نرده پنجره، موارد دیگری نیز در ساخت نرده راه پله فرفورژه و نرده دیواری کاربرد فراوان دارد. برای اطلاع از ویژگی های درب فست رول کلیک کنید.

سازه های حفاظ پنجره فرفورژه مشتریان زیادی دارد زیرا از یک طرف قیمت بسیار مناسبی دارند و از طرف دیگر بسیار متنوع و زیبا هستند. علاوه بر این، از آنجایی که مواد بادوام هستند، از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند.

دکمه بازگشت به بالا