اقتصادی

استوری توییتر از کار افتاد!

ویژگی جدید توییتر به نام “ناوگان” از زمان راه اندازی جهانی به دلیل تعداد زیاد پذیرش کاربر ، کند شده است.

به گزارش امروزنگار ، پروازها در بالای صفحه توییتر واقع شده است و به کاربران امکان می دهد پس از 24 ساعت از ارسال مطالب منسوخ شده ، و همچنین داستان های ارسال شده توسط سایر کاربران را مشاهده کنند.

اما تقاضا برای استفاده کاربر و کنجکاوی در مورد این ویژگی جدید ، عملکرد آن را تحت تأثیر قرار داد ، به طوری که بسیاری از کاربران توییتر عملکرد کند Flits را گزارش کردند ، برخی اظهار داشتند که Flits در برنامه آنها کار نمی کند.

توییتر به TechCrunch گفت که از مشکل آگاه است و برای حل آن تلاش می کند. این باعث می شود سرعت کاربران در تماشای Flits که ممکن است در دستگاه آنها مشکلی داشته باشد اما در واقع مشکل برنامه Twitter است.

بسیاری از کاربران پس از بروز این مشکل در توییتر اعتراض کرده و اعلام کردند که اگرچه به روزرسانی جدید را با ویژگی Flits دریافت کرده اند ، اما نمی توانند از این محصول استفاده کنند.

شاید دلیل عدم پاسخگویی توییتر به همه ، زیاد بودن کاربرانی است که Flits را می پذیرند ، اولین نشانه موفقیت این ویژگی جدید.

پس از انتشار عمومی این ویژگی ، پروازها به بزرگترین روند و SnapChat ، سازنده الگوی داستان ، بیشترین روند در توییتر تبدیل شدند. کاربران در توییت های خود داستان های توییتر را با اسنپ چت مقایسه می کردند و البته شکایت داشتند که توییتر به جای دکمه ویرایش پیام ، ویژگی داستانی را ارائه داده است.

طبق TechCrunch ، توییتر در سالهای اخیر به ویژه با توجه به میزان محتوای فوری منتشر شده در این سیستم عامل و استفاده رهبران جهان ، از یک ثبات اساسی برخوردار شده است. مدتی ادامه دهید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا