اقتصادی

اهمال مدیران در حوزه مسکن در حال پیگیری است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: قانون ارتقا سلامت اداری فساد را تعریف می کند و هر عمل یا ترک فعلی که موجب نقض حقوق مردم شود را فساد می داند و در سال های اخیر فرصت های زیادی به دلیل سهل انگاری از بین رفته است برخی از مدیران. یا وظایف انجام شده “مانند مسکن نیست ، که وظایفی بود که به موقع سیستم ها را تنظیم می کرد و ما پرونده هایی را ایجاد کردیم که مورد سو استفاده قرار می گیرند.

به گزارش امروزنگار ، حجت الاسلام حسن درویشیان در برنامه ویرایش اول امروزنگار در مورد پیشگیری از تخلفات در سازمان های مختلف گفت: و اینکه ایجاد زیرساخت برای ایجاد سیستم برای برنامه ریزی وظایف و مسئولیت های سازمان های مختلف توسط سازمان حسابرسی نظارت می شود ، از اواخر سال گذشته این سیستم را طراحی کرده است و همه سازمانها باید مسئولیتهای خود را در این سیستم انجام دهند ، بنابراین شمارش کنید تا عدم انجام وظایف وی به دلیل ترک عمل باشد.

وی در مورد دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری اظهار داشت: “مقام معظم رهبری نامه های سالهای اخیر را از نظر اقتصادی به دلیل اهمیت موضوع بسیار تأثیرگذار اقتصاد و تولید انتخاب کرده اند و ما در سازمان حسابرسی در سازمان هستیم. سازمان حسابرسی موسوم به دفتر پشتیبانی ما تولید و سرمایه گذاری را تاسیس و تقویت کرده ایم و در دو سال گذشته کارهای زیادی انجام داده ایم که محدود به این دفتر نیست و هر ساله حدود 25٪ از برنامه هایی را که پیش بینی می کنیم. استان و استان از تولید حمایت می کنند.

رئیس سازمان بازرسی حفاظت از تولید در سال 1999 گفت: “سال گذشته ، ما 210 مورد بازرسی مربوط به مشکلات تولید را جمع آوری کردیم ، 781 پیشنهاد را برای اصلاح تجارت ، ساختار و روند با 58 پیشنهاد ارائه کردیم. ما یکی از اعضای اصلی هستیم از هیئت مدیره مقررات زدایی تولید در دولت و ما به طور منظم در آن کار می کنیم و یکی از فعالیت های ما بازدید میدانی از 536 واحد تولیدی بود که در آنجا اقدامات موثری انجام دادیم.

درویشیان گفت: “ما منتظر نیستیم كه كارآفرینان و سرمایه گذاران به ما مراجعه كنند و ما به همكاران خود گفتیم كه خود را پیدا كنند و در نتیجه بازدیدها ، از تعطیلی 448 واحد تولیدی یا افزایش تولید جلوگیری كردیم.” یکی از مشکلات تولید ، روند دشوار صدور مجوز برای فعالیت های اقتصادی است و ما آن را در دستور کار خود قرار دادیم ، که سرعت بخشیدن به مجوز 439 واحد تولیدی را ادامه داد.

وی ادامه داد: طبق ماده 11 این سازمان ، اگر متوجه شویم كه تخلفی در حال وقوع است ، ما اخطار می دهیم و 247 گزارش هشدار مربوط به تولید صادر می كنیم و 336 شكایت از كارآفرینان علیه دستگاه های اجرایی دریافت كردیم كه 182 مورد از آنها و در طول بررسی های ما ، حدود 55000 واحد تولیدی در سراسر کشور را رصد می کنیم که از این تعداد 34000 مورد فعال ، حدود 5000 واحد نیمه فعال و 15000 مورد تعطیل هستند ، این تعدادی مربوط به بانکی است که واحدهای تولیدی را برای عدم پرداخت اقساط دریافت کرده است. این 1500 واحد تولیدی است و ما انتظار داریم با کمک دادستانی کل و واحدهایی که با توجه به فعال سازی آن می توانند فعال شوند ، ادامه دهیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: ما معتقدیم که دولت و بانک ها مدیران خوبی در واحدهای تولیدی نیستند و دولت باید سیاست گذاری کند و از بخش خصوصی و تعاونی ها حمایت کند و ما معتقدیم که مدیریت خصوصی پاسخ خوبی نمی دهد.

درویشیان گفت: ما 10 واحد تولیدی بزرگ در هر استان را در دستور کار قرار داده ایم و ظرفیت تولید این بنگاه ها از 57٪ به 71٪ رسیده است. وی گفت: “یکی دیگر از وظایف سازمان بازرسی پیگیری پروژه های نیمه تمام و 328 پروژه بزرگ نیمه تمام در ما برنامه را تعیین کرده ایم و پیشرفت آنها به طور متوسط ​​به 64٪ رسیده است.

وی در مورد شکایات گفت: “ما یک سیستم رسیدگی به شکایات داریم که می توانیم به آن مراجعه کنیم و همچنین یک سیستم 136 داریم که آنها می توانند با آن تماس بگیرند. آنها همچنین می توانند به دفاتر استانی سازمان مراجعه کنند و در صورت مشاهده فساد ، آنها می توانند به سیستم خبرنگاران خراب دسترسی پیدا کنند. “برای ثبت نام.

رئیس سازمان تولید در مورد پرونده حمایت از تولید گفت: در بحث حمایت از تولید واکسن بیماری کرونا که بسیار مهم است ، تولید واکسن را از ابتلا به بیماری بیماری کرونا قلب و 4 شرکت تولید کننده واکسن ادامه دادیم. مانند برکت ، پاستور و .. ما مکاتبه کردیم. این 4 شرکت دارای مشکلات مالی و ارزی بودند و در پایان سال گذشته ، ارز از طریق سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی تخصیص یافت و مشکلات ارزی آنها حل شد و وارد چرخه تولید شد. و این در اختیار آنها قرار گرفت و همکاران ما روزانه آن را کنترل می کنند تا مشکلات خود را در زمینه تولید واکسن برطرف کنند.

درویشیان همچنین به زودی اعلام کرد که سیستم های معاملاتی مربوط به گمرک ، سکوت ، جهاد و … کاملاً عملیاتی می شوند که توسط سازمان حسابرسی رصد می شوند.

سرانجام ، وی در مورد بی عملی مسئولان اظهار داشت: “قانون ارتقا سلامت اداری فساد را تعریف می کند و هر عمل یا ترک فعلی را که موجب نقض حقوق مردم شود ، فساد می داند و در سالهای اخیر بسیاری از آنها از دست رفته است. فرصتها به دلیل سهل انگاری از طرف برخی از مدیران

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا