اقتصادی

ایرلاین‌ها حق ندارند بلیت رفت و برگشت زائران اربعین را بیش از ۵ میلیون بفروشند

ایرلاین‌ها حق ندارند بلیت رفت و برگشت زائران اربعین را بیش از ۵ میلیون بفروشند

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در صورت درخواست زائران برای تهیه بلیط رفت و برگشت به عراق ، شرکت هواپیمایی موظف است بلیط را همزمان با مبلغ 5 میلیون تومان صادر کند.

به گزارش امروزنگار ، محمدرضا رضایی کوچ با اشاره به خبرنگاران با اشاره به لزوم برخورد با قیمت بالای خطوط هوایی گفت: همه شرکت های هواپیمایی ملزم به فروش بلیط با این نرخ هستند و مجاز به دریافت بیش از آن نیستند.

وی افزود: اگر یک شرکت هواپیمایی بیش از 5 میلیون بلیط رفت و برگشت به زائران بفروشد و شخص یا کاروانی از شرکت هواپیمایی شکایت کند ، آن شرکت هواپیمایی موظف است مبلغ اضافی را پس از سفر به فرد بازگرداند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: از وزیر راه و شهرسازی انتظار داریم نگاه جدی داشته باشد. هیچ ایرلاین حق ندارد از افراد بیش از 5 میلیون تومان برای بلیط برگشت به عراق هزینه بگیرد.

نماینده خانواده جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت های هواپیمایی موظفند بلیط برگشت را همزمان با بلیط برای زائران صادر کنند. برای ما پذیرفتنی نیست که حجاج را به عراق بفرستیم و زائران را مجبور به پرداخت مبلغ هنگفتی برای بازگشت کنیم.

رضایی در پایان تاکید کرد: اگر زائران برای گرفتن بلیط رفت و برگشت متقاضی هستند ، شرکت هواپیمایی موظف است بلیط رفت و برگشت را همزمان با همان مبلغ 5 میلیون تومان برای فرد صادر کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا