اقتصادی

ایستایی کالا در گمرکات خوزستان نداریم

ایستایی کالا در گمرکات خوزستان نداریم

امروزنگار/ خوزستان ناظر گمرکات خوزستان و مدیرکل گمرک اهواز با اشاره به وجود بیش از دو میلیون تن کالا در گمرکات گفت: هیچ رکودی در کار ما وجود ندارد. همکاران ما در گمرکات مختلف استان مستقر هستند و پاسخگوی درخواست ها و خواسته های صاحبان کالا، فعالان اقتصادی و تولیدی و صادرکنندگان هستند.

بهروز قره بیگی امروز 8 تیرماه در حاشیه سفر وزیر اقتصاد و دارایی به آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در گمرکات استان خوزستان چهار اداره کل و در مجموع 13 گمرک در آن استان داریم. تامین خدمات.

وی گفت: با فرض اینکه تا 70 درصد کالاها از گمرکات استان خوزستان ترخیص می شود و همچنین حدود یک پنجم صادرات کشور به ویژه به عراق از طریق مرزهای استان خوزستان انجام می شود، این نشان دهنده دخیل بودن گمرک است. کار خود را به طور منظم انجام دهید.

به گزارش امروزنگار، ناظر گمرکات خوزستان گفت: هیچ رکودی در کار نداریم. همکاران ما در گمرکات مختلف استان مستقر هستند و پاسخگوی درخواست ها و خواسته های صاحبان کالا، فعالان اقتصادی و تولیدی و صادرکنندگان هستند.

وی در خصوص مشکل خودروهای سفارشی بندر امام گفت: در مواقعی که حجم کالا از 2000 دستگاه عبور می کند برنامه ریزی دقیق تری لازم است اما در حال حاضر مشکلی نداریم. بیش از دو میلیون تن کالا در حال پاکسازی است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا