سلامت و تندرستیمعرفی کسب و کار

این افراد میتوانند پیکر تراشی کنند

مجسمه سازی یکی از روش های فرم دادن به بدن است که اخیراً کاربردی شده است. بارزترین ویژگی این تکنیک حذف چربی اضافی از چندین قسمت بدن در یک جلسه و انتقال چربی اضافی به سایر نواحی برای حجم دادن به آن است. این روش را می توان به طور خلاصه به عنوان جایگزینی چربی اضافی تعریف کرد. برای پیکر تراشی در شیراز به بهترین دکتر پیکرتراشی شیراز مراجعه کنید.

کاندیدهای کانتورینگ بدن کسانی هستند که چربی اضافی ندارند. مقدار چربی گرفته شده از بدن 5-2.5 لیتر است. فرم دهی و فرم دادن به بدن برای کسانی که دارای رسوب چربی هستند به طور همزمان انجام نمی شود. در چنین افرادی، فرم دادن به بالاتنه معمولا در یک جلسه جداگانه و پایین تنه در یک جلسه جداگانه انجام می شود.

همه افرادی که از سلامتی خوبی برخوردار هستند می توانند از برنامه کانتورینگ و شکل دهی بدن بهره مند شوند. در نتیجه ارزیابی و معاینه، در صورت عدم وجود بیماری هایی که بر روند تأثیر منفی بگذارد، فرم دهی بدن در یک جلسه انجام می شود.

شکل دهی بدن را نمی توان تنها از طریق رژیم غذایی و ورزش به دست آورد. اگرچه می توان بافت چربی را از طریق رژیم غذایی و ورزش کاهش داد، اما این فرآیند می تواند یکی از مناطقی باشد که از دست دادن چربی در آن نامطلوب است.

کانتورینگ بدن برای آقایان و خانم هایی که به دلایل مختلف ظاهر یک یا چند قسمت از بدن خود را دوست ندارند مناسب است. کسانی که چربی بدنشان بیشتر از حد معمول است، به ویژه خانم هایی که بعد از زایمان دچار تورم قفسه سینه و شکم می شوند و کسانی که به دلایلی تغییرات ناخواسته ای در بدن خود دارند، کاندیدای طبقه بندی بدنی هستند و می توانند: یکی از رویه ها .از طبقه بندی بدن استفاده کنید.

کسانی که مشکل سلامتی ندارند و فقط می خواهند از فرآیندهای شکل دهی بدن برای زیباسازی بدن خود بهره مند شوند. محدودیت سنی وجود دارد. این عمل که معمولاً برای زنان و مردان بالای 18 سال انجام می‌شود، در صورتی که بر سلامتی بیماران تأثیر بگذارد، برای بیماران جوان‌تر نیز اعمال می‌شود. با این حال، هیچ محدودیت سنی بالایی برای این برنامه ها وجود ندارد. حتی سالمندانی که برای فرم دادن به بدن مناسب هستند می توانند ظاهری که می خواهند داشته باشند. تمام فرم دهی بدن به صورت حرفه ای و با توجه به نیازها و انتظارات فرد انجام می شود.

چه کسانی برای مجسمه سازی توصیه نمی شوند؟

این جراحی برای بزرگسالان در تمام سنین که وزن ثابتی ندارند مناسب نیست. افراد مبتلا به شرایط پزشکی که ممکن است از بهبود زخم در طول دوره نقاهت پس از عمل جلوگیری کند نیز برای این روش مناسب نیستند. جراحی فرم دهی بدن هرگز نباید با هدف کاهش وزن انجام شود. افرادی که می خواهند فرم دهی بدن داشته باشند باید به وزن ایده آل خود نزدیک باشند تا به نتایج دلخواه برسند. افرادی که تغذیه سالم ندارند، به طور منظم ورزش نمی کنند و نظم و انضباط لازم برای حفظ وزن خود را در محدوده خاصی ندارند، کاندیدای مناسبی برای بدنسازی نیستند.

کاندیدای مناسب برای تکنیک های مختلف مجسمه سازی

روش های زیادی برای شکل دادن به بدن وجود دارد که می توان آنها را بر اساس مکان و نوع تغییراتی که می خواهیم در بدن ایجاد کنیم انتخاب کرد. در صورت وجود مشکل در بیش از یک قسمت از بدن می توان همزمان عمل جراحی انجام داد و در نهایت فرد باید کاندید مناسبی برای هر روش انتخابی باشد. این موضوع را با جزئیات بیشتری شرح خواهیم داد.

لیپوماتیک مناسب کیست؟

افراد زیر 18 سال و زنان باردار نمی توانند از روش لیپوماتیک برای کانتورینگ بدن بهره مند شوند. اما به غیر از این افراد، جراحی لیپوماتیک برای هر فردی که دارای اضافه وزن و سالم است قابل انجام است. برای همه افرادی که چربی اضافه دارند و شاخص توده بدنی آنها مناسب نیست، افراد دارای افتادگی در قسمت های مختلف بدن که ظاهر زیبایی ندارند و افرادی که از ظاهر و زیبایی خود ناراضی هستند و می خواهند اندامی قوی داشته باشند می تواند مفید باشد. . از این برنامه ها

بهترین کاندید برای لیپوساکشن

بهترین فرد برای لیپوساکشن فردی است که وزن ایده آل یا نزدیک به آن را داشته باشد. حفظ وزن بدن سالم برای دستیابی به نتایج طولانی مدت و موثر بسیار مهم است. بیمارانی که می خواهند در آینده وزن خود را کاهش دهند، تا زمانی که وزن آنها ثابت نشده است، نباید تحت لیپوساکشن قرار گیرند.

بهترین کاندیدها برای لیپوساکشن بیمارانی هستند که معمولاً به دلیل عوامل ژنتیکی در نواحی مانند شکم، بازوها، باسن و گردن رسوبات چربی مداوم دارند. هیچ محدودیت سنی برای جراحی لیپوساکشن وجود ندارد. با این حال، از آنجایی که پوست با افزایش سن خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و این وضعیت می تواند نتایج را تحت تاثیر قرار دهد، تصمیم گیری در مورد مناسب بودن لیپوساکشن باید توسط جراحان به ویژه پس از ارزیابی انجام شود.

کاندیدای مناسب برای کانتورینگ بدن با ابدومینوپلاستی

کاندیداهایی که وزن بدنشان نزدیک به نرمال است و علیرغم ورزش و رژیم غذایی، به دلیل وجود چربی و پوست اضافی در ناحیه شکم، اندام مناسبی ندارند، برای کانتورینگ بدن ابدومینوپلاستی مناسب هستند. برای افرادی که پوست شکمشان به دلیل زایمان های متعدد شل و شل شده و خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده است، انجام عمل شکم توصیه می شود.

لیزر لیپولیز برای چه افرادی مناسب است؟

لیزر لیپولیز برای تمام افرادی که دارای نواحی چربی ناخواسته در بدن خود هستند، اعم از خانم ها و آقایان استفاده می شود. اگر چربی انباشته شده در بدن با وجود رژیم غذایی و ورزش قابل حذف نیست. در این فرآیند چربی های ناخواسته ذوب شده و از بین می روند. افراد مبتلا به بیماری های مهمی مانند ریه و قلب باید ابتدا از متخصصان سلامت در مورد مقاومت به این روش پاسخ مناسبی دریافت کنند. در غیر این صورت این روش برای بیمار مناسب نیست. بنابراین، قبل از هر چیز، بسیار مهم است که در صورت وجود بیماری با پزشکان مشورت کنید.

افراد در ترسیم قسمت های مختلف بدن مهارت دارند

عمل های کانتورینگ بدن فقط در قسمت های خاصی از بدن و همچنین در کل بدن قابل انجام است. خواسته های بیمار نقش مهمی در تعیین محل جراحی دارد. اگرچه برخی از بیماران فقط از ظاهر نواحی خاصی از بدن شکایت دارند، اما برخی از بیماران از ظاهر بیشتر قسمت های بدن ناراضی هستند. این شامل مصاحبه با متخصصان و بیماران برای تعیین مناطقی است که در آن کانتورینگ بدن مورد نظر است و پزشک تعیین می کند که آیا فرد برای این نوع کانتورینگ بدن مناسب است یا خیر.

رایج ترین نواحی کانتورینگ بدن عبارتند از: معده، بازوها، پاها و باسن. همه این اقدامات معمولاً تحت بیهوشی انجام می شود. افراد نیاز به انجام روش‌هایی مانند کشیدن شکم با پوست شل، برداشتن چربی اضافی، ترمیم پوست شل روی بازوها یا بلند کردن قسمت تحتانی ران‌ها از جمله روش‌های کانتورینگ بدن دارند. آنها باید راحت باشند.

مناسب برای شکم و بدن گرد

ابدومینوپلاستی که به عنوان جراحی زیبایی شکم نیز شناخته می شود، روشی برای برداشتن بافت چربی اضافی و اصلاح پوست شل اطراف ناف است. در خانم ها عواملی مانند عوامل ژنتیکی، افزایش وزن سریع و بارداری باعث شل شدن عضلات شکم می شود. این عمل برای رفع ترک ها، افتادگی ها و بدشکلی های شکم و پهلوها تحت تاثیر این عوامل انجام می شود. با از بین بردن بافت ناخواسته اطراف پوست ناف، اندامی زیبا به دست می آید. برخی از شکم‌ها برای نتایج مؤثرتر با لیپوساکشن ترکیب می‌شوند.

همانطور که از لیپوساکشن استفاده می شود، شکم برای کاهش وزن نیست. ابدومینوپلاستی برای کسانی که مشکل چاقی دارند و کسانی که بیماری های مزمن دارند انجام نمی شود. مناسب ترین کاندیدهای جراحی شکم افرادی هستند که با ورزش نمی توانند از افتادگی نواحی شکم جلوگیری کنند و زنانی که زایمان کرده اند.

کاندیدای مناسب برای اصلاح باسن

اگر فکر می کنید باسن شما صاف است یا با بقیه بدنتان تناسب ندارد، یا اگر پوستتان در آن ناحیه خیلی شل است که ورزش یا رژیم غذایی نمی تواند مشکل را حل کند، کاندیدای خوبی هستید.

یک کاندید مناسب برای کانتورینگ باسن باید:

شما باید از سلامت عمومی خوبی برخوردار باشید و در جلسه قبل از عمل با پزشک خود تصمیم بگیرید که آیا برای این روش مناسب هستید یا خیر.

برای بهترین نتایج ممکن، باید تمام توصیه های جراح خود را رعایت کنید، مثلاً به مدت 4 هفته به لگن فشار نیاورید.

اگر سیگار می کشید، حداقل 4 هفته قبل و 4 هفته بعد از جراحی سیگار را ترک کنید.

در مورد نتایج جراحی خود انتظارات واقع بینانه داشته باشید.

از سلامت روان عمومی خوبی برخوردار باشند.

یک فرد خوب برای مجسمه سازی سینه

سلامت جسمی و روانی خوب و انتظارات واقع بینانه از پیش نیازهای مهم جراحی بزرگ کردن سینه است. افرادی که برای بزرگ کردن سینه مناسب هستند عبارتند از:

اگر 18 سال یا بیشتر دارید

اگر سینه های شما فرم بدن ایده آل و اهداف زیبایی شناختی شما را برآورده نمی کند.

اگر احساس می کنید حجم، پری و قدرت کافی ندارید، ظاهر کلی نامناسب است.

اگر بدشکلی های واضح سینه دارید، ممکن است کاندیدای خوبی برای بزرگ کردن سینه باشید.

قبل از تصمیم گیری برای انجام جراحی بزرگ کردن سینه، با پزشک خود مشورت کنید تا مشخص شود آیا شرایط لازم برای جراحی را دارید یا خیر.

فرم دادن به ران برای چه کسانی مناسب است؟

عواملی مانند افزایش سن، افزایش و کاهش وزن سریع، ژنتیک و ورزش نکردن باعث می شود که پوست قسمت داخلی پا خاصیت ارتجاعی خود را از دست بدهد. این پوست که بافت بسیار نازکی دارد دارای چین و چروک و تغییراتی است که زیبایی ظاهر را از بین می برد. اگرچه در افراد مسن شایع تر است، اما در هر سنی ممکن است رخ دهد. این مشکلات با جراحی های لیفت ران و کانتورینگ بدن برطرف می شود. جراحی لیفت تایلندی روشی است که برای افرادی با شلی متوسط ​​و پیشرفته، پوست اضافی و اضافی در پاها مناسب است. در گروهی از بیماران تحت درمان چاقی همراه با کاهش وزن و کاهش بافت چربی، قطر ران نیز کاهش می یابد.

پیکر تراشی بازو برای چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی، از روش های لیفت بازو برای برداشتن پوست روی بازو استفاده می شود که به دلیل وزن اضافی، سن یا عدم ورزش خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده است. به خصوص در افرادی که در دوره ای از زندگی خود وزن زیادی اضافه کرده اند، پس از کاهش وزن، در ناحیه بازو می افتد. این افراد کاندیدای مناسبی برای فرم دادن به بازو هستند و ظاهر زیبای آن ها پس از کشیده شدن پوست و برداشتن پوست همراه با بافت چربی به دست می آید.

کانتورینگ بازو می‌تواند به تنهایی یا همراه با روش‌هایی مانند کشیدن شکم، لیفت سینه و لیفت ران در بیمارانی که به دلیل کاهش وزن دست‌هایشان افتاده است، انجام شود. در انجام این عمل ها باید وضعیت عمومی بیمار، سطح خون و اندازه عمل در نظر گرفته شود. اگر سالم هستید اما از ظاهر بازوهای خود ناراضی هستید، ممکن است کاندیدای خوبی برای جراحی لیفت بازو باشید. برای بیماران مهم است که در مورد جراحی و نتایج آن واقع بین باشند.

دکمه بازگشت به بالا