اقتصادی

به دنبال تکمیل دو پروژه فاز سوم پایانه کانتینری و اسکله های نفتی بندر شهیدرجایی هستیم

امروزنگار / هرمزگان معاون وزیر راه و مدیرکل بنادر و دریانوردی از اتمام دو پروژه فاز سوم پایانه کانتینر و بنادر نفتی به عنوان اهداف اصلی سال پرش در بندر خبر داد. شهید رجایی.

محمد رستاد ظهر امروز (6 اردیبهشت) ضمن بازدید از پروژه های بندری شهید رجایی اظهار داشت: اتمام دو پروژه بزرگ فاز سوم پایانه کانتینر و اسکله های نفتی بندر شهید رجایی در نظر گرفته شده است به عنوان دو هدف اصلی تولید بیسکایان در این بندر.

وی ادامه داد: در بازدید امروز آخرین وضعیت و روند اجرای این پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت تا در صورت لزوم اقدامات لازم برای رفع موانع و مشکلات آنها انجام شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی اضافه کرد: “مرحله سوم توسعه ترمینال کانتینر بندر شهید رجایی با شرایط مناسب کارگاه بر اساس برنامه تعیین شده در حال اجراست و پیش بینی می کنیم از 900 مورد استفاده شود. باتری و پسران در این مرحله قبل از پایان سال جاری “.

رستاد اظهار داشت: پروژه بندر نفتی نیز با تلاش های خوبی در حال اجراست و در مدت زمان تعیین شده امسال به اتمام می رسد.

وی اظهار داشت: با اجرای این دو پروژه بزرگ ، شاهد تغییر جدی در ظرفیت بندر شهید رجایی در زمینه فعالیتهای بارگیری و بارگیری ظروف و روغن خواهیم بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین به تعامل خوب بین بنادر و سازمان دریانوردی و شرکت راه آهن برای توسعه حمل و نقل چند وجهی به بندر شهید رجایی اشاره کرد و گفت: با این کار تعامل خوب ، میزان حمل و نقل بار و حمل بار توسط راه آهن. در بندر شهید رجایی افزایش یافته و باعث ارتباط مستقیمی بین حمل و نقل دریایی و ریلی شده است.

رستاد خاطرنشان كرد: دو بندر بنادر و سازمان دريايي و شركت راه آهن عزم جدي براي توسعه اين تعامل و همكاري دارند و هم اكنون در امر حمل و نقل كالاهاي اساسي متمركز شده و به صورت پيشرفت در راستاي كلان سياست ها تلاش مي كنند. کشور بیایید بگوییم حمل و نقل ریلی بیشترین سهم را در حمل و نقل در بندر شهید رجایی دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان وی در جریان این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات بنادر استان از ابتدای سال 1999 ، تصریح کرد: در 45 روز اول امسال ، 5.8 میلیون بار تخلیه ، بارگیری و حمل و نقل شده اند. تن کالا در بندر شهید رجایی.

“الله مراد عفیفی پور” افزود: “بیشتر این کالاها صادر شده و بیش از 500000 تن در کالاهای اساسی گنجانده شده است. علاوه بر این ، با همکاری دو بندر و گمرک ، رکورد خوبی در این کشور به ثبت رسیده است. انحلال محصولات بهداشتی با توجه به نیاز کشور در بندر حاضر “. شهید رجایی ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: کلیه پروژه ها ، فعالیت ها و عملیات مختلف بارگیری ، بارگیری و تمیز کردن کالا در بندر شهید رجایی با رعایت پروتکل های بهداشتی برای دستیابی به اهداف این تمرین تولیدی ادامه دارد.

دکمه بازگشت به بالا