اقتصادی

تأسیس دفتر مرکزی حمل و نقل بار / باربری در آوریل 1999 16٪ افزایش یافته است



مدیر دفتر حمل و نقل و حمل و نقل جاده ای اظهار داشت: سال گذشته طبق دستور وزیر بزرگراه ها و رئیس سازمان حمل و نقل جاده ای ، به دلیل شیوع تاج ویروس در کشور ، اقدامات ویژه ای برای حمل کالاهای اساسی انجام شده است. بله.

به گزارش امروزنگار ، غلامحسین داغاغله ، مدیر دفتر حمل و نقل سازمان راه وشهرسازی ، در مورد فعالیت حمل و نقل جاده ای در تهیه کالاهای اساسی در کشور صحبت کرد که رواج ویروس ها و عرضه کالاها کوتاه است: طبق دستور مقامات ارشد وزارت و نظارت بر بازار با تصمیم ستاد و مطابق دستور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل ، اقدامات ویژه ای برای حمل و نقل اقلام اساسی با توجه به پایان سال و شیوع تاج ویروس در کشور انجام شد. .

وی به اقدامات زیر اشاره کرد: ایجاد دفتر مرکزی برای حمل و نقل کالاهای اساسی در دفتر مرکزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و کلیه ادارات راه ملی ، حمل کاروان به بندر برای صاف کردن حمل و نقل کالا و رفع محدودیت در حمل و نقل کالاهای اساسی در ایام تعطیلات لخ. پلیس راهور سهمیه تشویقی روغن سوخت را به ناوگان اسکناس های حمل کالاهای اساسی از بنادر ما از اسفند تا پایان فروردین از جمله امام خمینی ، شهید رجایی ، چابها اختصاص می دهد. بنادر مانند سئول ، انزلی ، امیرآباد و بوشهر و حمل سهمیه تشویقی لاستیک برای کالاهای اساسی از جمله اقدامات اعلام شده در این زمینه است.

اقدامات لازم را برای جلوگیری از شیوع coronavirus انجام دهید

وی در ادامه به لیست اقدامات انجام شده برای جلوگیری از شیوع تاج در حمل و نقل کالا اشاره کرد و گفت: در این حالت باید اقدامات دیگری صورت گیرد تا از شیوع ویروس تاج در اسکله ها ، محل تجمع راننده به ویژه بندر جلوگیری شود. “بله

داغاله گفت: “طبق دستور ویژه رئیس سازمان در جلسه ، اثر انگشت پایانه تا اطلاع ثانوی برداشته شده است ، خواه درمورد بحث مسئله ورود یا کار مربوط به چرخش باشد.” طبق گفته وزارت بهداشت. در این آیین نامه راهنمایی ای برای سالن اعلامیه بار تهیه شده است که شامل حذف برخی محموله ها بویژه محموله های بندری از سالن بار و انتقال به اماکن باز است.

وی اضافه کرد: “ علاوه بر این ، با توجه به اینکه یک سری توافق نامه برای تعامل لایحه بار بین راننده و شرکت حمل و نقل در قالب ژست ظاهر می شود ، صورتحساب بارگیری باید به صورت یکبار پلاستیک تحویل داده شود و در همان قاب مجموعه به حداقل برسد. ” همچنین یک سالن ترخیص کالا از گمرک در ورودی ترمینال ، یک محل ملاقات برای ضد عفونی روزانه رانندگان و آزمایش غربالگری و تب وجود دارد.

این مقام افزود: “ همچنین مقرر شده است تعدادی بسته پزشکی به ویژه در بندر توزیع شود که ما با پلیس هماهنگ کرده ایم تا در پایان ماه آوریل از حد اصلی حمل و نقل محموله فراتر نرود. احتمال افزایش 2 تن. بله ، قبل از بارگیری ، راننده خودرو را وزن می کند ، در صورت وجود قسمت اضافی ، باید با از بین بردن موانع بازگرداند و به حداقل برسد.

وی اظهار داشت: پس از بارگیری کالا ، سرعت کرایه راننده در مقصد را تسریع کرده و سهمیه حمل و نقل شرکت حمل و نقل را دو برابر کنید تا در طول تعطیلات با مشکلی روبرو نشوید و اعلام کرد که اساساً برنامه باربری های باربری که وارد دفتر استان می شوند اقدامات لازم برای تنظیم ورود ناوگان به بندر بویژه در این دوره به خوبی برنامه ریزی شده بود.

براساس قبض بار 46 میلیون تن بار اعلام و حمل شده است

مدیر دفتر حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه از اوایل اسفند سال گذشته تا 6 آوریل 2009 تعداد کالاهایی که در جاده های کشور حمل می شود ، گفت: در 7 بندر امام خمینی (ره) در چابهار ، شهید رجایی ، امیرآباد ، نوشهر ، فریدونکنار و بندر انزلی از مارس 1998 تا پایان فروردین در پانزدهم سال 1399 آغاز شد ، جاده های کشور 46 میلیون تن کالا را حمل و نقل کردند.

وی افزود: در همین مدت تعداد سفرهای کامیون در جاده های کشور براساس لایحه بارگیری برای 3 میلیون سفر اعلام شده است.

داغاقله اضافه کرد: “هنگام بحث و گفتگو در مورد کالاهای حمل شده قبل از پایان فروردین ماه به 15 امسال ، این میزان 7 میلیون تن بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16٪ افزایش داشته است.”

وی اضافه کرد: “در همین چارچوب تعداد سفرهای کامیون 397،000 بود که در همان زمان اعلام شد. در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ، شاهد افزایش 12 درصدی بودیم.” در همین حال ، تا 6 آوریل 2009 دام و فرآورده های غذایی 31 درصد و محصولات شیمیایی و فرآورده های نفتی بیشترین سهم حمل بار را با 26 درصد تشکیل می دهند.

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا سازمان راه وشهرسازی ادامه داد: از نوروز تا 6 آوریل 2009 حمل و نقل محصولات کشاورزی ، دامپروری و فرآورده های غذایی 1.825 میلیون تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 33 درصد افزایش داشته است. رشد می کند

وی اظهار داشت: در بحث حمل و نقل کالاهای اساسی از بندر کشور از 16 اسفند سال گذشته تا 6 آوریل 2009 تعداد بنادر 816000 تن ذکر شده است. در همین زمینه ، از 16 مارس تا 4 آوریل ، تعداد سفر برای کامیون های حامل محموله های اساسی 33000 اعلام شده است.

وی در پایان گفت: “بندر امام خمینی 53٪ از کالاهای اساسی را در بین بنادر کشور دارد که بیشترین حجم حمل و نقل را به دنبال دارد ، پس از آن بندر امیرآباد که 16٪ را در اختیار دارد ، در رده دوم قرار دارد.”

انتهای پیام


تمامی نوشته های سایت طبق سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به نشر محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده منابع اصلی بوده و پایگاه اینترنتی امروزنگار هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا