سلامت و تندرستی

تاثیر ۹۱.۲ درصدی واکسن پاستوکووک روی بدترین سوش‌های کرونا

به گزارش شفاف ، دکتر علیرضا بیگلری وی در حاشیه دیدار ویسنته ورث ، رئیس انستیتوی فینلا کوبا و وزیر و معاونان وزیر بهداشت ، که صبح امروز در مقر وزارت برگزار شد ، گفت: “افرادی که از واکسن Subrana در کوبا استفاده کرده اند ، آنها 100٪ محافظت در برابر بیماری های جدی و مرگ. “این واکسن برای استفاده در افراد زیر 18 سال مورد مطالعه قرار گرفت.

وی گفت: یک دوز تقویت کننده واکسن Subrana می تواند سیستم ایمنی بدن را برای افرادی که قبلاً به بیماری عروق کرونا ویروس قلب مبتلا شده اند بیدار کند و سیستم ایمنی بدن را به درستی کار کند. طرحی برای استفاده از واکسن Subrana به عنوان یادآوری سایر واکسن ها در نظر گرفته شده است که تقاضای جهانی برای این نوع واکسن ها را افزایش می دهد.

بیگلری گفت: “ایران و كوبا قصد دارند یك واكسن با كیفیت بالا طراحی كنند.” این واکسن تنها واکسن در جهان است که می تواند همزمان با جهش های متعدد مبارزه کند و توانایی ایجاد جهش های مختلف در قسمت های مختلف را دارد ، بنابراین وقتی واکسن می دهیم اهمیت این واکسن کاملاً مشخص است ، در دنیا متفاوت است و این واکسن توانایی مهندسی مجدد برای مقابله همزمان با جهش های متعدد ویروس را دارد.

رئیس انستیتو پاستور ایران یادآور شد: این بحث مطرح شد که مطالعه مرحله سوم مطابق با استانداردهای فعلی و به طور کامل در ایران و کوبا انجام خواهد شد. مرحله بالینی سوم روی 44000 نفر در كوبا و 24000 نفر در ایران انجام شد و نتیجه گیری مرحله سه كوبا تقریباً آماده است و نتایج و روند آزمایش بالینی توسط یك تیم كوبایی حاضر در ایران به خوبی ارزیابی شد. این واکسن بسیار خوب است

وی ادامه داد: پس از جمع بندی مطالعات مرحله سوم بالینی ، می توان مصوبات سازمان بهداشت جهانی را بدست آورد. هر دو کشور قصد دارند یک واکسن با کیفیت بالا تولید کنند و خوشبختانه تاکنون پیشرفت خوبی داشته است. نتایج اولیه یک آزمایش بالینی فاز III در ایران احتمالاً در اواخر ماه اوت در دسترس خواهد بود و مورد ارزیابی قرار می گیرد و این نتایج به ما کمک می کند تا اسناد کافی را برای تأیید سازمان بهداشت جهانی ارائه دهیم.

“یکی از نکات مهم واکسن تولید شده توسط انستیتوی کوبا در کوبا و انستیتوی پاستور ایرانی این است که یک آزمایش بالینی برای افراد زیر 18 سال آغاز شده است و می تواند به راحتی برای کودکان و نوجوانان استفاده شود ، که کمک بزرگی برای مدارس است ، “بیگلری گفت. و سیستم آموزشی کشورها. مطالعات در کوبا و ایران نشان می دهد که این واکسن دارای مصونیت بسیار قابل توجهی است ، برخلاف برخی واکسن ها که ایمنی کافی را برای افراد بالای 65 سال فراهم نمی کند.

رئیس انستیتو پاستور ایران ادامه داد: در هفته های اخیر حدود 130 هزار دوز واکسن Pastococcus به وزارت بهداشت تحویل شده و در چندین استان توزیع شده است. با توجه به ایجاد خط صنعتی تولید واکسن در ایران و کوبا ، نصب تجهیزات خط صنعتی موسسه ایرانی پاستور در سپتامبر به پایان خواهد رسید. ظرفیت اسمی واکسن خط 1 واکسن پاستوکوکوس ، که تقریباً 3 میلیون دوز در ماه است ، در اوایل پاییز واقع خواهد شد و ما می توانیم این واکسن را در دسترس مردم ایران قرار دهیم.

وی تأکید کرد: همکاری بین انستیتو پاستور ایران و موسسه فینلای کوبا برای تولید واکسن Covid 19 نه تنها یک قرارداد مشترک نیست بلکه یک توافق علمی بسیار نزدیک ، مستمر و مثمر ثمر است که دانشمندان از هر دو کشور به طور منظم جلسه هفتگی. برای تولید و استفاده از واکسن. “برای استفاده بیشتر از آن.

رئیس انستیتو پاستور ایران ادامه داد: ما باید برای جهش های بعدی ویروس کرونا ویروس آماده باشیم و مطمئناً این آماده سازی نیاز به دانشمندان ایران و کوبا دارد تا بتوانند به همکاری گسترده خود برای بهینه سازی این واکسن ادامه دهند.

وی گفت: “با توجه به همکاری گسترده بین انستیتو پاستور ایران و موسسه فینلای در کوبا در تولید همزمان چندین واکسن ، امروز دکتر ویسنته ، یکی از بزرگترین دانشمندان واکسن در جهان و مدیر موسسه فینلای در کوبا ، ملاقات کرد سعید نمکی – وزیر بهداشت – در این جلسه ، هر دو طرف تأکید کردند که ما می توانیم روی واکسن Covid 19 تولید و همکاری گسترده داشته باشیم.

به گزارش وبدا ، بیگلری سرانجام گفت: آزمایش بالینی مرحله سه واکسن موسسه فینلای در کوبا و انستیتوی پاستور ایران در هر دو کشور در حال پایان است و نتایج بسیار خوبی نشان داده شده و نشان داده شده است که واکسن بالا است عملکرد. این در برابر نسخه ها. “خوب بود.

دکمه بازگشت به بالا