اقتصادیمعرفی کسب و کار

تفاوت سرخ کن نینجا SL400 و AF400 چیست؟

نینجا (Ninja) یکی از برندهای باکیفیت و شناخته شده سرخ کن بدون روغن است که توانسته صدرنشین فروش در بین رقبا شود. در این مقاله به بیان تفاوت و شباهت دو مدل سرخ کن دوقلو نینجا AF400 و SL400 خواهیم پرداخت.

تفاوت سرخ کن دوقلو نینجا AF400 و 400SL

تفاوت سرخ کن دوقلو نینجا AF400 و SL400 را می‌توان در دو مورد ابعاد و رنگ بیان کرد. رنگ سرخ کن AF400 مشکی و رنگ سرخ کن SL400 استیل است. همچنین سرخ کن AF400 در مقایسه با SL400 ابعاد بیشتری دارد و به حالت افقی طراحی شده در جالیکه سرخ کن SL400 دارای ارتفاع بیشتر و به صورت عمودی طراحی شده است.

جنس بدنه

جنس بدنه سرخ کن دوقلو نینجا AF400 و SL400 از ترکیب استیل و پلاستیک ساخته شده که در برابر تغییرات دما و ضربه مقاومت قبولی دارد.

دستگیره عایق

هر دو مدل سرخ کن SL400 و AF400 دارای دستگیره عایق حرارت هستند و به شما این امکان را می‌دهد که بلافاصله بعد از اتمام فرآیند پخت سبد را باز کنید.

ظرفیت و قدرت

از دیگر نکات مشترک بین سرخ کن دوقلو نینجا AF400 و SL400 می‌توان به ظرفیت 9.5 لیتر آن‌ها اشاره کرد. البته نکته‌ای که باید به آن دقت کنید این است که سرخ کن‌های دوقلو صرفا برای خانواده‌های پرجمعیت طراحی نشده‌اند زیرا به کمک آن‌ها میتوانید علاوه بر تنوع بیشتر حجم بالاتری غذا را تهیه و طبخ کنید.

قدرت دستگاه در هر دو محصول نینجا AF400 و SL400 برابر با 2470 وات است که باعث مغزپخت شدن انواع موادغذایی و سبزیجات می‌شود.

سرخ کن نینجا SL400

تکنولوژی کانوکشن

در دو مدل سرخ کن دوقلو نینجا تامین حرارت به کمک تکنولوژی کانوکشن صورت می‌گیرد. تکنولوژی کانوکشن متشکل از فن‌ها و المنت‌های حرارتی است که با چرخاندن حرارت در اطراف موادغذایی باعث سرخ شدن و مغزپخت شدن آن‌ها می‌شود.
قیمت

در حال حاضر با توجه به بررسی‌های انجام شده قیمت سرخ کن نینجا AF400 نسبت به مدل SL400 ارزان‌تر است اما نیاز به فضای بیشتری برای استقرار دارد. البته باید توجه داشته باشید که از لحاظ عملکرد و کارایی شباهت بسیار زیادی به SL400 دارد.

سرخ کن نینجا AF400

پنل تنظیمات دیجیتال

پنل تنظیمات دیجیتال از دیگر نقاط مشترک در بین این دو مدل سرخ کن است. پنل تنظیمات دیجیتال به شما این امکان را می‌دهند تا کلیه تنظیمات دستگاه را انتخاب و اجرا نمایید.

6 برنامه پخت اتوماتیک

سرخ کن نینجا AF400 و SL400 دارای 6 برنامه پخت اتوماتیک برای سرخ کردن بدون روغن کبابی کردن پخت و پز گرم کردن مجدد ترد بیشتر خشک کردن میوه و سبزیجات هستند.

جمع بندی

سرخ کن دوقلو نینجا AF400 و SL400 از نظر کیفیت و عملکرد ساختاری مشابهی دارند اما از نظر طراحی و ظاهر بصری با هم متفاوت هستند. جهت بررسی قیمت و یا خرید سرخ کن بدون روغن نینجا  به https://redcart.ir/product-category/fry/ninja-fryer/ مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا