سلامت و تندرستی

تک نت ارائه دهنده پرسرعت ترین خدمات اینترنت TD LTE در کشور

نسل چهارم اینترنت ثابت (TD-LTE) جدیدترین نسل اینترنت ثابت است که نسبت به سایر خدمات اینترنتی ADSL سرعت بالاتری دارد. این فناوری محدودیت مکانی ندارد ، نیازی به استفاده از خطوط تلفنی و ظرفیت خالی در مراکز مخابراتی نیست. همچنین از پایداری بالاتری برای بارگذاری و بارگیری برخوردار است.

از فناوری TD-LTE برای راه اندازی و دریافت شبکه در برنامه استفاده می شود. این فناوری با استفاده از سیم کارت قابلیت اتصال به نسل چهارم اینترنت پر سرعت با سرعت بالا را دارد. لازم به ذکر است که این سیم کارتها امکان تماس و پیام کوتاه را نمی دهند.

یکی از مهمترین مزیت های اینترنت TD-LTE نسبت به اینترنت دیگر این است که برای تنظیم آن نیازی به خط تلفنی ندارید. درعوض ، می توانید با استفاده از مودم تک خالص و سیم کارت آن را به راحتی تنظیم کنید. TD-LTE بدون محدودیت تکنولوژی قدیمی تر از قبیل محدودیت فضا و قابلیت حمل مودم ، تجربه ای با سرعت بالاتر را ارائه می دهد. جنبه مثبت دیگر این فناوری این است که قابلیت بارگیری قابل توجهی دارد؛ در نتیجه ، در صورت افزایش بار ترافیک ، می توان ظرفیت را افزایش داد. افرادی که به بازی های آنلاین علاقه مند هستند ، به دلیل پینگ کم و پایداری بالای این فناوری ، می توانند بدون مشکل سرعت کند بازی کنند.

ویژگی های اینترنت پر سرعت TD-LTE

  • محدودیت در ارتباطات از راه دور وجود ندارد
  • نصب سریع
  • پوشش ملی
  • سرعت و ثبات بالا
  • سرعت بارگیری تا 40 مگابایت و سرعت بارگذاری 4 مگابایت
  • نیازی به خط ثابت نیست
  • جابجایی آسان

بهترین سرویس اینترنت پر سرعت کدام است؟ یا چه نوع سرویس اینترنت پر سرعت برای کار یا خانه مناسب است؟

برای پاسخ به این سؤالات باید بگوییم که استفاده فعلی از فناوری است اینترنت پرسرعت TD-LTE نسل چهارم ممکن است بهترین گزینه برای اینترنت پر سرعت باشد ، زیرا پس از پایان عصر اینترنت Dial-up ، سرویس های پر سرعت مانند ADSL وارد این زمینه شدند ، اما در برخی موارد به دلیل محدودیت هایی که این سرویس ایجاد می کند ، بسیاری به استفاده از اینترنت سریعتر فکر کرده اند که اکنون بهترین و مناسب ترین گزینه است اینترنت پرسرعت TD-LTE با توجه به گسترش و رشد شبکه های تلفن همراه ، شرکت های تلفن همراه به دنبال ارائه خدمات اینترنتی سریعتر و مطمئن تر به کاربران خود هستند. خدماتی که با سرعت و اطمینان بیشتر ساخته شده و در نهایت منجر به طراحی و تولید می شوند اینترنت پرسرعت TD-LTE

ارتباط دو طرفه با اینترنت پر سرعت TD-LTE

شما از خدمات استفاده می کنید اینترنت پرسرعت TD-LTE به راحتی می توانید از یک به اصطلاح اتصال دو طرفه یا دوبلکس استفاده کنید ، که از دو روش مختلف نیز استفاده می کند.

اولین تکنیک: Frequency Division Duplexing ، همچنین با عنوان FDD شناخته می شود ، از دو باند فرکانس کاملاً مجزا برای انتقال اطلاعات (uplink) و همچنین دریافت اطلاعات (downlink) استفاده می کند.

روش دوم: Duplexing Division که با نام TDD نیز شناخته می شود ، به یک باند فرکانس واحد متکی است که آن را در زمان های خاص به داده ارسال یا دریافت جریان اختصاص می دهد.

در حقیقت ، این کار با استفاده از یک طیف زمانی تقسیم فرکانس انجام می شود اینترنت پرسرعت TD-LTE این امکان را به شما می دهد تا در صورت لزوم ، زمان اختصاص داده شده به هر یک از جریانهای Uplink یا Downlink را کنترل کنید و این امکان را برای مدیریت ارسال و دریافت اطلاعات از این طریق فراهم می کند.

بعضی اوقات اپراتورهای تلفن همراه از تکنیکهای جداگانه FDD و TDD برای ارائه خدمات به کاربران تلفن همراه یا کاربران خانگی و اداری استفاده می کنند. این امر باعث اختلال در سرویس های مختلف می شود و همه این گروه ها می توانند از خدمات با کیفیت بالاتر بهره مند شوند.

مزایای استفاده از اینترنت پر سرعت TD-LTE

موارد ذکر شده در بالا ناشی از سرویس است اینترنت پرسرعت TD-LTE قادر به ارائه مزایای زیر هستید:

اولین مزیت: ظرفیت را به میزان قابل توجهی افزایش دهید

با توجه به بالا بودن نرخ انتقال داده i اینترنت پرسرعت TD-LTE بنابراین ، توانایی قابل توجهی برای جابجایی و انتقال اطلاعات ارائه شده توسط این فناوری وجود دارد که درنهایت منجر به پیشرفت چشمگیر تجربه کاربر بین کاربران می شود.

مزیت دوم: هزینه های پایین تر

معماری ساده و بی عیب و نقص اینترنت پرسرعت TD-LTE این امر باعث می شود اجرای ، نصب و راه اندازی بسیار سریع ، راحت و کم هزینه باشد

مزیت سوم: انعطاف پذیری در طیف فرکانس

نسل چهارم اینترنت یا مشابه آن اینترنت پرسرعت TD-LTE این دستگاه در بسیاری از طیفهای فرکانس مختلف کار می کند که پهنای باند آنها می تواند تا 200 مگاهرتز برسد. آسانتر حرکت ، ظرفیت بیشتر و همچنین نرخ انتقال بالاتر برای کاربران به دلیل بزرگ بودن بلوک های طیف فرکانس می توان بدست آورد.

مزیت چهارم: تجربه کاربری بهبود یافته

در اینترنت پرسرعت TD-LTE ظرفیت موجود بصورت پویا به جریانهای Uplink یا Downlink اختصاص داده شده است و امکان استفاده از پهنای باند موجود را با توجه به نیاز کاربر فراهم می کند ، که این امر به یک تجربه کاربری بهتر برای کاربر تبدیل می شود. به آرامی

تمام این مزایا تمام شده است اینترنت پرسرعت TD-LTE ما گفتیم که این سرویس به راحتی می تواند از رقیب اصلی خود در زمینه خدمات اینترنت بی سیم یعنی WiMAX پیشی بگیرد. مهمتر از همه ، بسیاری از کاربران سرویس های ADSL موارد دیگری مانند سادگی و سهولت تنظیم ، سرعت بالای انتقال داده و دریافت اطلاعات و همچنین مقرون به صرفه بودن را دنبال کرده اند. اینترنت پرسرعت TD-LTE جانبداری.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02145574110 از 8 صبح تا 8 شب تماس بگیرید و از کارشناسان فروش تاکنت مشاوره بگیرید. یا اطلاعات خود را وارد کنید تا کارشناسان ما بتوانند با شما تماس بگیرند.

شرکت مهندسی Hesabgar Pardaz با نام تجاری Teknet در سال 1997 تاسیس شد تا در زمینه های فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت کند. این شرکت دارای مجوز ارتباطات ثابت است (سروکو) این یکی از سازمان های تنظیم کننده و ارتباطات رادیویی کشور است و در حال حاضر حوزه پوشش خالص فردی در سراسر کشور را در بر می گیرد و خدمات معتبر و باکیفیتی با کیفیت بالا را به صورت شبانه روزی ، هفت روز در هفته به مشترکان خود ارائه می دهد. Taknet دارای هزاران مشترک در زمینه اینترنت و خدمات سازمانی منازل و اداری فعال است. مدیران و همکاران Taknet Net همواره در پی بهبود کیفیت خدمات و رضایت مشتری از طریق اجرای مدیریت کیفیت و مدلهای تعالی سازمانی بوده اند..

برای ثبت اطلاعات تماس اینجا را کلیک کنید

دکمه بازگشت به بالا