سلامت و تندرستی

جدول شهرستان­‌های نارنجی و قرمز کشور از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ منتشر شد

کمیته امنیتی ، اجتماعی و انضباطی در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه شماره 5 ، اعلام نمودار رنگی شهرهای نارنجی و قرمز کشور از 16 مارس 2017 تا 6 آوریل 2014 و تأکید بر ممنوعیت. در حالی که “از” و “به” شهرهای نارنجی سفر می کرد And Red از همه افراد مثبت دعوت کرد که سفرها را به زمان مناسب موکول کنند.

به گزارش امروزنگار ، به نقل از پایگاه داده وزارت کشور ، متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

“ملت شریف و برده ایران
همانطور که فرا رسیدن ماه مبارک شعبان و اعیاد را در سراسر نور و شادی این ماه تبریک می گوییم ، همچنین برکت و تبریک پیش از فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت ، ابتدا باید با همدلی همراه باشد. ، همکاری و توجه ویژه به افراد وفادار (رسانه ها ، اساتید ، صداوسیما و غیره) ما صمیمانه قدردانی و تشکر می کنیم که افسران و خادمان در زمینه مدیریت بیماری Covid 19 ما را دوباره در کار خود رها نکرده اند ، بنابراین ما روزهای تلخ و ناگوارتر را نبینید.
هر ساله فرارسیدن نوروز و بهار طبیعت سرآغاز حرکتی زیبا در ایران است که آداب و رسوم سنتی را پایه گذاری کرده و به مناسک دینی و اخلاقی ادای احترام می کند.
امسال اما به دلیل شیوع ویروس و خطرات جدی برای سلامتی همه شهروندان ، این رویداد زیبا و شگفت انگیز یک چالش اساسی بود. همانطور که می بینید ، یک سال از تجربه مدیریت بیماری عروق ویروس کرونا قلب می گذرد که یک موفقیت ارزشمند اما پرهزینه است. خدمتکاران شما ماه ها قبل از نوروز در حال برنامه ریزی بودند ، اما به دلیل ناباوری بیماری Covid 19 ، همه تصمیمات لغو شد. به همین دلیل ، تخمین زده می شود که با توجه به وضعیت بیماری در کشور ، احتمالات و سناریوهای مختلف اعمال خواهد شد.
الحمدلله … با حمایت و تلاش دلسوزانه همه شما دوست من ، طبق اعلام وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، وضعیت شهرستانها از نظر بیماری به نقطه خوبی رسیده است ، گرچه این آسیب پذیر است و توانایی بیماری ، به ویژه ویروس جهش یافته را دارد.
مطابق با تعهد قانونی مصوب ستاد ملی ، سفر “از” و “به” به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است. بر این اساس ، تصمیم گرفته شد که لیست آخرین وضعیت شهرها در تاریخ 16 مارس به ملت شریف ارائه شود. در همین راستا ، این اطلاعیه ، با اعلام لیست فوق ، نکات مهم زیر را برای همه در نظر گرفته و جدی می گیرد:

اگرچه وضعیت بیماری در شهرها بهتر شده است ، اما به دلیل وجود ویروس جهش یافته در 29 استان ، این مورد بسیار آسیب پذیر است. هرگونه جابجایی ، جابجایی ، تناوب ، ترافیک و جمع آوری می تواند خطرات جدی نه تنها برای همه بلکه برای کل کشور باشد. بنابراین از همه عاشقان خواسته می شود تا مسئولان را در این مسیر یاری دهند و سفر را به زمان مناسب موکول کنند.

مجدداً تأیید و یادآوری می شویم که سفر به شهرهای نارنجی و قرمز مطابق با لیست زیر ممنوع است.

اگر یکی از عزیزان قصد سفر دارد ، به نکات زیر توجه ویژه ای می شود و با رعایت آنها از سلامتی آنها و خانواده شان محافظت می شود:

حتی می توان با ماشین سفر کرد.

به سلامتی خود و خانواده خود اطمینان کامل داشته و سپس برای سفر برنامه ریزی کنید.

از اجرای جلسات خانوادگی به شدت خودداری کنید.

از جلسات و اظهارنظرهای غیرضروری خودداری کنید.

دستورالعمل های مربوط به رعایت بهداشت و بهداشت در سفر را که توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده ، به شدت دنبال کنید.

اگر روند بیماری در شهرها تغییر کند ، افراد غیر بومی در اسرع وقت برمی گردند.

افرادی که از وضعیت پزشکی خود آگاه هستند (آزمایش مثبت) به هیچ وجه نباید سفر کنند و یا مسافرت کنند.

بسم الله

معاون وزیر بهداشت ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی

رنگ آمیزی شهرهای نارنجی و قرمز کشور از 16 مارس 2017 تا 6 آوریل 2014

وضعیت نارنجی: پرخطر. در این حالت سطح شغلی 3 و 4 بسته خواهد شد.
وضعیت قرمز: بسیار خطرناک است. در این حالت ، همه پست ها بسته می شوند (به جز عناصر اساسی سطح 1)

اشاره شهر وضعیت
آذربایجان تویر سراب نارنجی
آذربایجان تویر لئون واو نارنجی
آذربایجان غربی ارومیه نارنجی
آذربایجان غربی چایپاره نارنجی
آذربایجان غربی ماکو نارنجی
آذربایجان غربی پول نارنجی
اصفهان .لپایگان نارنجی
ایلام دهلران نارنجی
بوشهر دیلم نارنجی
بوشهر کنگان نارنجی
بوشهر .ناوه نارنجی
چهارمحال و بختیاری سامان نارنجی
خوزستان ابادان قرمز
خوزستان امید نارنجی
خوزستان اندیمشک نارنجی
خوزستان اهواز قرمز
خوزستان ایذه نارنجی
خوزستان باغ املاک نارنجی
خوزستان باوی نارنجی
خوزستان بندر ماهشهر قرمز
خوزستان بهبهان نارنجی
خوزستان .رمشهر نارنجی
خوزستان دزفول قرمز
خوزستان سطح آزادگان نارنجی
خوزستان رامهرمز قرمز
خوزستان .ادگان نارنجی
خوزستان شوش قرمز
خوزستان شوشتر قرمز
خوزستان کارون قرمز
خوزستان مسجد سلیمان نارنجی
.ارس ارسنجان نارنجی
.ارس زرین دشت نارنجی
کردستان دیواندره نارنجی
کهگیلویه و بویراحمد همه ساران قرمز
لرستان دختر پل نارنجی
لرستان سلام نارنجی
وسط خمین نارنجی
هرمزگان خمیر نارنجی
همدان نهاوند نارنجی
یزد .اتم نارنجی

توجه داشته باشید:
در صورت تغییر وضعیت هر یک از شهرهای زرد و آبی در روزهای تعطیل به نارنجی و قرمز ، کمیته امنیتی ، اجتماعی و انضباطی وضعیت را به ستاد استان گزارش می کند.
سرانجام ، با تأکید مجدد بر لزوم سفر در زمان مناسب ، با اعتماد به نفس و دور از تاج ، یادآوری می شود که عزیزان ما در مراکز درمانی سال گذشته با فداکاری به عنوان سربازان خط مقدم در مبارزه با این ویروس دوست داشتند و با فداکاری و به خطر انداختن جان خود ، آنها تلاش زیادی کردند تا بیماری را به وضعیت فعلی برسانند. مطمئناً با توجه به تلاش های دولت محترم و پیگیری های وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در زمینه واردات و تولید واکسن ، مطمئناً همه اعضای خانواده تصدیق خواهند کرد که وضعیت فعلی در ماه های آینده نیز ادامه خواهد داشت. برای واکسیناسیون یک فرصت امن در ماه ها طول را فراهم کنید.

کمیته امنیت ، اجتماعی و انضباطی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا »

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا