اقتصادی

حلقه هوشمند جایگزین کیف پول

حلقه هوشمند جایگزین کیف پول

شرکت ایتوچو، گروه مالی میتسوبیشی UFG و سایر شرکت های ژاپنی در حال سرمایه گذاری بر روی تراشه هوشمند Evering هستند که مجهز به تراشه است و می تواند به عنوان کیف پول و کلید عمل کند.

به گزارش امروزنگار، شرکت ژاپنی سلامت و زیبایی ام تی جی پشتیبانی می کند. این شرکت سال گذشته قراردادی با ویزا امضا کرد و فروش حلقه هوشمند را در ژاپن آغاز کرد که با احتساب مالیات حدود 20000 دلار ین (158 دلار) قیمت دارد.

فروشندگان در سرتاسر جهان به دنبال راه‌هایی برای آسان کردن خرید و پرداخت بدون دست زدن به هیچ دستگاهی هستند، و O-ring و MTG امیدوارند حلقه هوشمند آنها طرفدار پیدا کند. این دستگاه حلقه به افراد امکان می دهد کارهایی مانند باز و بسته کردن درها و همچنین پرداخت هزینه های مواد غذایی در فروشگاه ها را انجام دهند.

MTG در بیانیه ای اعلام کرد که یک میلیارد ین به سرمایه گذاران ارائه می کند. به گفته منابع آگاه، بیش از ده ها سرمایه گذار در تامین مالی O-ring شرکت کردند که ممکن است در نهایت وارد بازار سهام شود. حامیان مالی بالقوه شامل صنایع خانه دوو و توپان هستند.

اگرچه نماینده MTG از اظهار نظر خودداری کرد، ایتوچو و دایوا هاوس تأیید کردند که آنها از O-ring حمایت مالی کرده اند.

به گفته بلومبرگ، همه‌گیری کووید 19، پرداخت‌های بدون تماس را به عنوان روش رایج‌تری برای خرید انجام داده است. کاربران اورینگ می توانند با نگه داشتن حلقه در پایانه پرداخت، هزینه کالا را پرداخت کنند. این انگشتر ضد آب بوده و نیازی به شارژ ندارد و به کارت اعتباری متصل می شود و سوابق پرداخت با این حلقه از طریق گوشی های هوشمند موجود است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا