اقتصادیعمومیمعرفی کسب و کار

خصوصیات کربنات کلسیم با مش ۱۰۰۰

قیمت کربنات کلسیم مش های مختلف

پودر کربنات کلسیم در حال حاضر مسئله استفاده از پودرهای میکرونیزه معدنی مخصوصاً پودر یکی از مهم ترین چالش ها برای تولید محصولاتی با کیفیت بالا تر شده است و همین مسئله با اهمیت استفاده از این محصولات نیز بیشتر می‌ شود. با توجه به اینکه دارای قیمت فروش پایین و به صرفه می باشد، این ترکیبات یکی از بهترین انتخاب ها برای افزایش کیفیت و خواص محصولات تولید شده محسوب می‌ گردند.

کربنات کلسیم در حال حاضر از استخراج سنگهای معدنی آهک تولید می گردد و به واسطه داشتن رنگ سفید و ساختار طبیعی و معدنی برای تولید اکثر محصولات مخصوصاً در صنعت دارویی و غذایی کاربردهای بی شماری را از از آن خود می نماید. شایان ذکر است که قیمت کربنات کلسیم به موارد بسیار زیادی وابسته است که در این میان نوع و گرید این ترکیبات از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار می می باشد و در واقع تولید کنندگان بر اساس همین موارد قیمت نهایی این محصولات را معرفی می نمایند. رنگ پودر میکرونیزه کربنات کلسیم به عنوان کلیدی ترین شاخصه این محصولات برای تعیین قیمت نهایی آنها نیز مورد بررسی قرار می گیرد. به نحوی که هر چقدر پودر های میکرونیزه کربنات  بی رنگ و شفاف تر و در واقع سفید تر باشند، جزو گران ترین و مهمترین گرید های تولیدی این محصولات محسوب می گردند و در صنایع حساس به دما از آنها استفاده می گردد.

 فروش کربنات کلسیم در ایران

خرید پودر میکرونیزه: پودر های میکرونیزه مش کربنات کلسیم جزو پرکاربردترین ترکیبات معدنی هستند که از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند. محبوبیتی که به سبب مزیت ها و ویژگی های این محصولات در ایجاد صرفه اقتصادی برای واحدهای تولیدکننده به وجود آمده و در نهایت منجر به فروش این ترکیبات به عنوان یکی از پرکاربردترین گرید های موجود در بازار شده است. کربنات کلسیم به عنوان پرکننده یا شناخته شده و معروف است و در صنایع تولید محصولاتی همچون ، رنگ و پوشش دهنده ها برای کاربردهای خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

به صورت کلی می‌ توان گفت کربنات کلسیم در دو نمونه پرمصرف یعنی کربنات رسوبی و کربنات زمینی معرفی می گردد. این ترکیبات هر یک دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد خود هستند و بر اساس نوع فرایند های تولیدی به این نام ها معرفی شده ‌اند. به نوعی که بر اساس فرایندهای شیمیایی تولید می گردد و در واقع درجه خلوص بالاتری را در مقایسه با کربنات های کلسیم زمینی از آن خود می نماید. شایان ذکر است که مجموعه آروشا پودر افتخار می کند با سالها تجربه فروش این محصولات را به صورت تخصصی به انجام برساند و اگر شما جزو مشتریان و خریداران عمده انواع کربنات کلسیم در ایران هستید می توانید با مراجعه به این مجموعه، خرید بهترین ترکیبات را تجربه نمایید.

مش کربنات کلسیم صنایع مختلف

کربنات کلسیم مورد استفاده در صنایع مختلف از نظر ساختار شیمیایی و فیزیکی کاملا مثل هم نبوده و تفاوت هایی با هم دارند . به منظور آشنایی بیشتر شما ، بخشی از مشخصات کربنات کلسیم مورد استفاده در صنایع مختلف که توسط مشتریان ما تاکنون سفارش داده شده و پودر کربنات کلسیم مطابق با این مشخصات تولید و به بازار عرضه شده است در جدول زیر تقدیم می گردد که امیدواریم در افزایش آگاهی مشتریان جدید مجموعه کارخانجات تولید پودر سنگ آروشا مثمر ثمر واقع شود .

شایان ذکر است اطلاعات درج شده در جدول ذیل مطابق تقاضاهای گذشته مشتریان کارخانجات آروشا تدوین شده است . که این مشخصات بنا بر نوع دستگاههای تولیدمحصول مشتریان ، آب و هوای منطقه ، فرمول و نقشه تولید مهندسین خط تولید و بسیار عوامل دیگر تعیین شده است . لذا لزوما به صورت صددرصد این مشخصات ضرورت ندارد با مشخصات کربنات کلسیم مورد نیاز شما هماهنگ باشد .

آنچه که مشخصات و مش کربنات کلسیم مورد نیاز خط تولید مشتریان محترم را تعیین خواهد کرد اظهار نظر کارشناسی مهندسین و تکنسین های خط تولید با توجه به شرایط اختصاصی صنایع مربوطه خواهد بود .

عنوان صنعت محصول نقش کربنات کلسیم در تولید محصول آنالیز کربنات کلسیم مش کربنات کلسیم علت استفاده از کربنات کلسیم
صنعت رنگ رنگ پر کننده میزانcaoبیش از ۹۷ درصد میزان Fe2o3 کمتر از یک درصد بیش از 400 کاهش هزینه تولید
صنعت رنگ رنگ ترافیکی پرکننده مش 50 به صورت ذرات شکری کاهش هزینه تولید
صنعت پلاستیک و لاستیک پلاستیک ، لاستیک پرکننده
مقاومت محصول در مقابل حرارت و استحکام
جلوگیری از نرم شدگی و طویل شدگی
caoحد اقل ۹۸ درصد ، میزان Fe2o3 حد اکثر دو درصد ، درجه رطوبت حداکثر یک درصد بیش از 200 قیمت مناسب، جذب اندک روغن، سهولت پخش با وسایل معمولی، درخشندگی عالی و نرم بودن ، جلوگیری از کلوخه شدن پلیمرها
صنعت مواد شوینده شوینده ها پرکننده
نرم کننده
caoحداقل ۹۶ درصد مش 400 الی 800 کاهش هزینه تولید
افزایش کیفیت محصول
صنعت حفاری گل حفاری پر کننده
روان سازی
مش 200 الی 400 کاهش هزینه تولید
صنعت تولید کابل سیم و کابل پوشش و عایق سیم cao   حداقل 98 درصد ، رطوبت کمتر از 1درصد مش 600 به بالا کاهش هزینه تولید
افزایش کیفیت محصول
صنعت کاغذ کاغذ پرکننده ارزان
کدر کننده
صاف کننده
مش 1500 الی 2500 کاهش هزینه تولید
مانع پخش جوهر روی کاغذ
صنایع الکترود سازی الکترود ایجاد گاز محافظ مش 50 مناسب بودن الکترودهای آهکی برای جوشکاری آلیاژهای حساس به ترک هیدروژنی
صنعت پلیمر پلیمرها پرکننده مش بالای 800 کاهش هزینه تولید
صنعت کاشی کاشی و سرامیک لعاب مش بالای 800 کاهش هزینه تولید و افزایش مقاومت
محصول

جدول تبدیل استاندارد های دانه بندی

مش استانداری است که برای توضیح و شرح اندازه و دانه بندی پودر ها  و بطور خاص پودر  میکرونیزه در سالهای 1986-1987 تعریف شد . بر اساس آنالیز آزمایشگاهی و نمونه برداری از پودر  ، توزیع ذرات (Particle Size Distribution) موجود در آن پودر اندازه گیری می شود. بنا بر اکثریت اندازه ذرات موجود در پودر شاخص مش برای نشان دادن کیفیت پودر کاربرد دارد. مطابق جدول زیر مش های مختلف متناسب با اندازه آنها به مقیاس میکرون درج شده است .

جدول تبدیل استاندارد های دانه بندی

Material Sizing Conversion Table

Screen Size

اندازه چشمه های

الک در سیستم متریک

Nearest Equivalent نزدیکترین معادل
British Mesh No.

شماره مش انگلیسی

Tyler Sieve No.

شماره الک تایلور

U.S. STD Sieve No.

شماره استاندارد الک آمریکایی

۴.۷۵میلیمتر ۳ ۴ ۴
۴.۰۰میلیمتر ۴ ۵ ۵
۳.۳۵میلیمتر ۵ ۶ ۶
۲.۳۶میلیمتر ۷ ۸ ۸
۲.۰۰میلیمتر ۸ ۹ ۱۰
۱.۷۰میلیمتر ۱۰ ۱۰ ۱۲
۱.۴۰میلیمتر ۱۲ ۱۲ ۱۴
۱.۱۸میلیمتر ۱۴ ۱۴ ۱۶
۱.۰۰میلیمتر ۱۶ ۱۶ ۱۸
۸۵۰میکرون ۱۸ ۲۰ ۲۰
۷۱۰میکرون ۲۲ ۲۴ ۲۵
۶۰۰میکرون ۲۵ ۲۸ ۳۰
۵۰۰میکرون ۳۰ ۳۲ ۳۵
۴۲۵میکرون ۳۶ ۳۵ ۴۰
۳۵۵میکرون ۴۴ ۴۲ ۴۵
۳۰۰میکرون ۵۲ ۴۸ ۵۰
۲۵۰میکرون ۶۰ ۶۰ ۶۰
۲۱۲میکرون ۷۲ ۶۵ ۷۰
۱۸۰میکرون ۸۵ ۸۰ ۸۰
۱۵۰میکرون ۱۰۰ ۱۰۰ ۱۰۰
۱۲۵میکرون ۱۲۰ ۱۱۵ ۱۲۰
۱۰۶میکرون ۱۵۰ ۱۵۰ ۱۴۰
۹۰میکرون ۱۷۰ ۱۷۰ ۱۷۰
۷۵میکرون ۲۰۰ ۲۰۰ ۲۰۰
۶۳میکرون ۲۴۰ ۲۵۰ ۲۳۰
۵۳میکرون ۳۰۰ ۲۷۰ ۲۷۰
۴۵میکرون ۳۵۰ ۳۲۵ ۳۲۵
۳۸میکرون ۴۰۰ ۴۰۰ ۴۰۰
۳۲میکرون ۴۲۵ ۴۲۵ ۴۲۵
۲۵میکرون ۵۰۰ ۵۰۰ ۵۰۰
۲۰میکرون ۶۲۵ ۶۲۵ ۶۲۵
۱۵میکرون ۸۰۰ ۸۰۰
۱۰میکرون ۱۲۵۰ ۱۲۵۰
۵میکرون ۲۵۰۰ ۲۵۰۰

 

 

 

دکمه بازگشت به بالا