عمومیمعرفی کسب و کار

درب اتوماتیک بالا رونده چیست؟

درب های اتوماتیک علاوه بر راحتی و راحتی خود، مشتریان را با حذف دردسرهای باز کردن دستی به فروشگاه شما دعوت می کنند. علاوه بر این، درب های اتوماتیک بسیار مفید هستند زیرا امکان کنترل مستقیم اتلاف حرارت را فراهم می کنند. این به شما کمک می کند در قبوض خود صرفه جویی کنید. علاوه بر این، این درب مجهز به سیستم ضد آب است. در ادامه این مقاله از وب سایت اسمارتکو بحث خواهیم کرد.

درب های اتوماتیک کشویی را بشناسید

درب های اتوماتیک کشویی را می توان پس از نصب کنترل های اتوماتیک که باز و بسته شدن آنها را تنظیم می کند، استفاده کرد. برای اطمینان از حرکت آزادانه درها، آنها مجهز به یک موتور و چندین ریل کشویی هستند که روی هر لنگه نصب می شوند. درب های کشویی موتوری برای مشاغل و مغازه ها مفید هستند. در واقع، این یک راه حل عالی برای تمام فعالیت هایی است که میزبان ترافیک سنگین در داخل هستند، مانند داروخانه ها، مراکز خرید و سوپر مارکت ها.

– ویژگی های اصلی این نوع درب اتوماتیک

عملکرد و راحتی. با از بین بردن دردسر باز کردن دری که افراد زیادی هر روز آن را لمس می کنند، مشتریان شما را ملاقات کرده و وارد فروشگاه شما می شوند.

دسترسی و شمول بیشتر افراد دارای معلولیت یا اختلالات حرکتی. این به افراد دارای معلولیت اجازه می دهد تا به راحتی به محیط شما دسترسی داشته باشند.

بهینه سازی فضاها در درب های کشویی و اتوماتیک شیشه ای. آنها به شما این امکان را می دهند که موقعیت مفیدی برای مشتریان خود داشته باشید.

صرفه جویی در انرژی و گرما. درب های اتوماتیک کشویی برای کاهش هزینه های گرمایش و تبادل هوا طراحی شده اند.

ویژگی های اصلی این نوع درب اتوماتیک

– نحوه عملکرد درب های اتوماتیک

درب های اتوماتیک فروشگاه توسط سنسورهای حرکتی کار می کنند که باز و بسته شدن آنها را کنترل می کنند.

– بهبود امنیت و اتوماسیون

درب های اتوماتیک کشویی یک ابزار سرمایه گذاری بسیار مطمئن هستند. بخشی از ایمنی با نگهداری منظم این تجهیزات و مقررات ایمنی و قابلیت اطمینان تضمین می شود. از نظر ایمنی عملکرد درب ها توسط سنسور حرکتی تنظیم می شود که سیگنال باز شدن درب ها را به اتوماسیون ارسال می کند.

لحظات قابل توجه هنگام بررسی عملکرد درب اتوماتیک کشویی

در واقع باز و بسته شدن درب اتوماتیک توسط سنسور حرکتی انجام می شود. برای تشخیص حرکت، سنسور از فناوری مادون قرمز استفاده می کند و در بالا و کنار در قرار می گیرد. وقتی افراد به سمت در می روند، حسگر می تواند حرکت آنها را تشخیص دهد و در باز می شود. حرکت افرادی که از در عبور می کنند سنسور را فعال می کند. هنگامی که هیچ حرکتی تشخیص داده نشود، درب به طور خودکار بسته می شود.

شما می توانید درب اتوماتیک رولینگ را روی یک تایمر تنظیم کنید که درب را به طور منظم باز و بسته می کند و همچنین گزینه ای برای باز نگه داشتن درب برای همیشه وجود دارد. داشتن سوئیچ یک گزینه محبوب است و عمدتاً در فروشگاه ها استفاده می شود تا مشتریان از زمان باز بودن فروشگاه مطلع شوند. تعویض یک راه عالی برای محافظت از فروشگاه شما است. این به این دلیل است که جریان افراد به داخل و خارج از فروشگاه شما را کنترل می کند.

– عملکرد سنسور درب اتوماتیک

سنسورهای درب کشویی اتوماتیک از فناوری مادون قرمز برای تشخیص حرکت و نظارت بر باز و بسته شدن درب استفاده می کنند. انواع مختلفی از سنسورها به نام سنسورهای نوری و حرکتی وجود دارد، در حالی که سنسورهای دیگر از فشار برای عملکرد درب استفاده می کنند. حسگرهایی که از موتورها یا حسگرهای نوری استفاده می کنند حرکت را حس می کنند، در حالی که انواع دیگر حسگرها فشار چیزی یا شخصی را حس می کنند. به عنوان مثال، دری باز می شود که شخصی احساس کند به آن نزدیک شده است، یا دری به دلیل حرکت شخصی که به سمت در می رود باز می شود.

هنگامی که توسط یک سنسور فشار یا حرکت تشخیص داده می شود، سیگنالی به درب اتوماتیک ارسال می شود. سیگنال در را باز می کند. اگر حسگر هیچ حرکت یا فشاری را احساس نکند، به درب بسته می شود. سنسورها معمولا در بالا و کنار در قرار می گیرند. این به این دلیل است که به راحتی می توان تشخیص داد که افراد به در نزدیک هستند یا نه.

درب های اتوماتیک کشویی انواع درب هایی هستند که با استفاده از تکنولوژی سنسور باز و بسته می شوند. این بدان معناست که برای باز کردن درب لازم نیست دکمه ای را فشار دهید، فقط از جلوی آن عبور می کنید و زمانی که دیگر حرکت یا فشار را حس نکند، سنسور باز و بسته می شود. دلایل زیادی برای مفید بودن درب های اتوماتیک وجود دارد. به عنوان مثال، آنها دسترسی آسان را برای افراد دارای معلولیت فراهم می کنند زیرا به طور خودکار باز می شوند. آنها همچنین می توانند تعداد افراد ورودی و خروجی از ساختمان را کنترل کنند. علاوه بر این، آنها می توانند باد و باران را از وسایل شما دور نگه دارند.

درب های اتوماتیک مشاوره خرید در طرح های متنوعی ارائه می شوند، بنابراین می توانید یکی را انتخاب کنید که با ظاهر ساختمان خود مطابقت داشته باشد. اکثر درب های اتوماتیک دارای تنظیماتی هستند که به آنها اجازه می دهد به طور مداوم باز شوند، با یک تایمر باز و بسته شوند یا آنها را به حالت پیش فرض رها کنند (هنگامی که سنسورها حرکت یا فشار را تشخیص می دهند باز و بسته می شوند).

روش های مختلفی برای نصب درب اتوماتیک کشویی وجود دارد. نحوه قرارگیری آنها معمولاً به اندازه ساختمان، اندازه درب (دوبل یا یک نفره) و طراحی درها بستگی دارد. تفاوت بین نصب و آویزان کردن درب در اتصال آنها به زمین با استفاده از غلتک است. اگر درها با کف تماس نداشته باشند، معمولاً در کناره های چارچوب قرار می گیرند. برای بخش ها مهم است که مسیری روی زمین داشته باشند تا آنها را راهنمایی کند و روند صاف را تسهیل کند و از همسویی آنها اطمینان حاصل کند. زمانی که درب های اتوماتیک باز می شوند با یک حرکت نرم باز می شوند.

عملکرد سنسورهای درب اتوماتیک

مزایای نصب درب اتوماتیک کوپه

درب های اتوماتیک کشویی زیبادر در بسیاری از مکان های پرتردد مانند بیمارستان ها، فرودگاه ها، مراکز خرید، ساختمان های اداری، هتل ها و به طور کلی ساختمان های تجاری و عمومی استفاده می شود. آنها خدمات مشتری عالی را به کسانی که از آنها استفاده می کنند ارائه می دهند. انواع درب های اتوماتیک می توانند تاشو، کشویی یا گردان باشند.

– دسترسی آسان و راحت

درب های اتوماتیک برای همه کسانی که از آن استفاده می کنند سود می برند، از جمله کسانی که چمدان در هر دو دست دارند، کسانی که روی ویلچر هستند یا کسانی که در یک دست تلفن همراه و در دست دیگر قهوه دارند. یک درب اتوماتیک به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که به راحتی از درب عبور کنند، بدون اینکه نگران باز کردن آن باشند، به این معنی که مشتریان شما از لحظه ورود به ساختمان شما احساس استقبال می کنند. مهم است که دسترسی برای همه، صرف نظر از توانایی های فیزیکی، فراهم شود.

– بهبود ایمنی مردم

– مناسب برای استفاده در محیط های تجاری و اداری

– عایق

– کاهش آلودگی صوتی و عملکرد بی صداتر

– کاهش هزینه های

– مصرف برق را کاهش می دهد

– برنامه هایی که از درب های اتوماتیک کشویی استفاده می کنند

امکانات بهداشتی مانند بیمارستان ها

فرودگاه ها

بانک ها

ساختمان های اداری و تجاری

نکاتی که باید هنگام ارزیابی درب اتوماتیک کشویی بدانید.

چه برای راحتی و یا صرفه جویی در هزینه این نوع درب را خریداری کنید، باید بدانید که با پیشرفت تکنولوژی، ویژگی های سیستم های درب اتوماتیک روز به روز در حال بهبود است. این روند انعطاف پذیری و سازگاری در این نوع درب ها بسیار مهم است. اگر هنوز از قیمت درب اتوماتیک اطلاعی ندارید، بهتر است از کارشناسان و متخصصان این حوزه سوال کنید و سطح دانش خود را در این زمینه افزایش دهید.

ملاحظات کلیدی برای درب های اتوماتیک کشویی

اگر تا به حال به ارتقای ورودی ساختمان خود با درب های اتوماتیک فکر کرده اید، ممکن است از خود پرسیده باشید که چه گزینه هایی برای سیستم درب ورودی شما مناسب است و فرآیند تحقیق را از کجا شروع کنید. اکثر سیستم های درب اتوماتیک را می توان به دو دسته تاب و کشویی تقسیم کرد. این تمایز اساسی همه چیز را از شکل و عملکرد گرفته تا نحوه نصب و ادغام آن با سایر سیستم ها را پوشش می دهد. و در حالی که هر نوع سیستم درب اتوماتیک ممکن است برای تاسیسات شما مناسب باشد، بسیار مهم است که تفاوت های بین آنها را درک کنید و اینکه کدام یک بهترین کارایی را دارند.

مهم است که درب های کشویی اتوماتیک را در نظر بگیرید

درب های اتوماتیک کشویی برای برج های اداری، آپارتمان ها، مراکز خرید و … بسیار مناسب هستند. در زیر سایر مشخصات تعیین کننده این نوع درب اتوماتیک آورده شده است.

ایده آل برای رانندگی یک طرفه

آنها معمولاً با صفحه فشار کار می کنند، اما می توان از سنسورها نیز استفاده کرد.

همچنین مدل های صرفه جویی در مصرف انرژی برای عملکرد کارآمد وجود دارد.

می تواند وزن درهای سنگین را تحمل کند.

مناسب برای استفاده در محیط داخلی و فضای باز

مناسب برای ورودی های پر تردد

آنها به صورت یک درب یا یک جفت در موجود هستند

آنها توانایی بازسازی موثر درها را ارائه می دهند

مشخصات فنی درب های اتوماتیک کشویی

اگر می خواهید مشخصات درب اتوماتیک کشویی را بدانید باید مقاله زیر را دنبال کنید:

این نوع درب دارای سیستم رمزگذار طولی یا خطی می باشد.

آنها موانع دائمی دارند.

در واقع انکودر عمودی نوعی سیستم الکترونیکی است که به سرعت تشخیص می دهد که آیا مانعی در جلوی در وجود دارد تا از برخورد آن با اشیا یا افراد جلوگیری کند. موانع استاتیک از یک سیستم مادون قرمز استفاده می کنند و به شما امکان می دهند کوچکترین جسم جلوی در را شناسایی کنید. در مجموع، امنیت بالایی که این درب ها از آن ساخته شده اند، مزایای بسیاری را برای مشتریان فراهم می کند و به آنها اجازه می دهد راحت تر سفر کنند.

دکمه بازگشت به بالا