سلامت و تندرستی

درخواست رییس هیات مدیره نظام پزشکی تهران برای لغو گردهمایی ۴ آبان ماه پزشکان

رئیس هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ در اطلاعیه ای با تاکید بر اینکه نمی توان فضای فیزیکی مناسبی برای جلسه روز چهارشنبه فراهم کرد، خواستار لغو آن شدند تا به نحو احسن برگزار شود. و محیطی مناسب تر در محیطی عاری از هرگونه خشونت و مدارا.

به گزارش امروزنگاردکتر سید موید علویان – رئیس هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ در رابطه با انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر تجمع پزشکان در روز چهارم آبان اطلاعیه ای صادر کرد و گفت: فرهیخته سپیدجامع. که در تمامی زمینه های خدمت رسانی به مردم کشور و شما پیشگام بوده و با توجه به شرایط کشور و بنا به درخواست برخی از همکاران جهت تشکیل جلسه در تاریخ 13 آبان ماه در سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ موضوع را با بنده در میان گذاشتم. همکاران در هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ.

همه ما به اصول اخلاق پزشکی از جمله بیشترین تلاش برای حفظ جان انسان ها و احترام به رازداری به عنوان یکی از حقوق اساسی بیماران خود معتقدیم و معتقدیم که حفظ سلامت جامعه وظیفه اساسی ما در تمام حرفه های جامعه است. کمیسیون. گروه پزشکی و تیم سلامت نظام پزشکی خانه شما عزیزان است و من به نظرات مختلف احترام می گذارم اما در شرایط فعلی نمی توان فضای فیزیکی مناسبی برای درخواست کنندگان فراهم کرد.

لذا با تاکید بر اهمیت ارزش‌های مشترک متخصصان پزشکی که همه موافق حفظ آن هستیم، به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از همکاران دعوت‌کننده به جلسه درخواست می‌کنم. آن را لغو کنید تا در محیطی بهتر و مناسب تر گفتگو کنیم.تجربه ای عاری از هرگونه خشونت و با مدارا. حفظ سلامتی همکارانم برای من یک اولویت و مهم است.

من برای درک وضعیت فعلی و حفظ یکپارچگی و یکپارچگی جامعه پزشکی دعا می کنم. برای رسیدگی به همه آسیب دیدگان، آنها را با نگرش حرفه ای بپذیرید و از حقوق آنها دفاع کنید تا بتوانیم راهی را که در سال گذشته همراه شما برای حفظ حقوق جامعه پزشکی و تقویت اخلاق حرفه ای آغاز کرده ایم ادامه دهیم.

انتظار می رود همه متولیان سلامت روحی، جسمی و اجتماعی ایران به این موضوع توجه کنند.»

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا