اقتصادی

دعوت برای ساخت مسکن با وام‌ ۴۵۰ میلیونی

 دعوت نامه ساخت مسکن با وام 450 میلیون

مدیرعامل بانک مسکن از انبوه سازان خواست با استفاده از وام 450 میلیون ساختمانی ، عقب ماندگی در بخش ساخت مسکن را جبران کنند.

طبق گزارش ها شفاف“طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی” محمود شایان “با اشاره به افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن اظهار داشت: اکنون سقف تسهیلات ساخت مسکن به روش عادی 200 میلیون تومان برای هر واحد مسکن است. استفاده از فن آوری های جدید در روند تولید بیش از دو برابر شده و به 450 میلیون تن افزایش یافته است.

شایان گفت: من از انبوه سازان می خواهم به دلیل وجود شکاف در عرضه با تقاضای مسکن ، از این تسهیلات ویژه بانک مسکن استفاده کنند تا به تدریج بتوانیم پس مانده تولید مسکن در کشور را جبران کنیم.

وی در مورد عقب ماندگی تقاضای مسکن در سال های اخیر اظهار داشت: در حالی که سالانه حداقل یک میلیون واحد مسکونی باید در کشور ساخته و تولید شود ، در سال های اخیر کمتر از 400 هزار واحد خارج شده است.

مدیرعامل بانک مسکن افزود: در این راستا با افزایش سقف تسهیلات ساخت واحدهای دارای فناوری جدید به 450 میلیون تومان برای هر واحد مسکونی ، بانک مسکن را به تحریک طرف عرضه ترغیب می کند و فرصت خوبی برای انبوه سازان خواهد بود. “

شایان همچنین در مورد مشارکت این بانک در تأمین مالی پروژه ملی اظهار داشت: در این زمینه ، بانک مسکن برای تأمین مالی تعدادی از واحدهای مسکونی در چارچوب برنامه اقدام ملی مسکن گام برداشته است.

وی گفت: در این راستا برای اینکه متقاضیان بتوانند از ابتدا در پروژه شرکت کنند باید 40 میلیون تومان برای سهم شرکت خود واریز کنند که تاکنون بیش از 76 میلیارد ریال از متقاضیان آورده شده است. با 108 مایل و 643 نفر به اشتراک بگذارید.

مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: از منابع واریز شده توسط متقاضیان ساخت مسکن ملی ، حدود 20 هزار میلیارد از منابع این افراد تا به امروز به پروژه ها اختصاص یافته است. در همین حال ، حدود هزار و 114 میلیارد حکم از منابع مالی بانک تزریق شده است.

دکمه بازگشت به بالا