سلامت و تندرستی

ذوالفقاری: همکاری مردم شرط پایدار کنترل کرونا است/ نباید حس عادی پنداری در جامعه ایجاد شود

ذوالفقاری: همکاری مردم شرط پایدار برای کنترل تاج است / نباید احساس عادی بودن در جامعه وجود داشته باشد

رئیس کمیته امنیت و اجرای قانون مدیریت بیماری کرونا گفت ما توانستیم با حمایت و همدلی مردم گام در کنترل و کنترل این بیماری برداریم. وی خاطرنشان کرد: باید در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا نهایت دقت و حساسیت را داشته باشیم.

به گزارش امروزنگار و به نقل از پایگاه داده وزارت کشور؛ حسین ذوالفقاری ، معاون وزیر در امور امنیتی ، انتظامی و رئیس کمیته امنیت ، انضباطی و اجتماعی مدیریت بیماری کرونا در جلسه امروز این کمیته ، با حضور دکتر ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت و بهداشت و ما در کنترل بیماری عروق ویروس کرونا قلب به نقطه ای رسیده ایم. وی گفت: روند کنترل بیماری ویروس کرونا قلب در کشور با همکاری خوب مردم و عملکرد صحیح دستگاه های ذیربط مثبت است و این روند باید تا ریشه کنی این بیماری معتبر ادامه یابد.

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه هرگونه غفلت و عادی سازی می تواند زمینه ساز عود مجدد بیماری در کشور باشد ، گفت: امروز یکی از دغدغه های مهم وزارت بهداشت احتمال وقوع آن است. دوباره بیماری. “
ذوالفقاری گفت: ما نباید فضا را به سمتی هدایت کنیم که یک روال خطر ویروس کرونا را در جامعه ایجاد کند.
وی در این زمینه گفت: “شیوع ویروس کرونا و بیماری ناشی از آن در کمتر از یک سال به سیستم بهداشتی کشور آسیب رسانده است و ما نباید اجازه دهیم کادر پزشکی بیماری را به درستی کنترل کنند. ” کشور بیش از این آسیب خواهد دید.
معاون وزیر کشور در سخنان دیگری به هر دو م componentsلفه زندگی و سلامت در تصمیمات مهم کشور پرداخت و گفت: باید به بهترین نقطه بین سلامت و اقتصاد رسید.
وی گفت: تصمیمات در مورد موضوع گردشگری و ورود و خروج زائران در ستاد ملی کرونا بررسی می شود.
موضوع دیگر جلسه ، موضوع آگاهی و آگاهی مردم در مورد بیماری ویروس کرونا قلب بود و اینکه فرد مبتلا باید احساس مسئولیت کنترل بیماری در جامعه را داشته باشد. امروز و در این رابطه تصمیمی را که رسانه ها باید بر این تمرکز کنند بررسی کردند تمرکز بر این واقعیت که بیماری عروق ویروس کرونا قلب یک بیماری کشنده است. حامل مسئولیت کیفری دارد.
ذوالفقاری در این زمینه به این نتیجه رسید که اگر فردی که از بیماری آگاهی دارد به انقباض کمک کند ، بیماری در جامعه منتقل می شود. عواقب کیفری دارد.
رئیس کمیته امنیت و اجرای قانون مدیریت بیماری کرونا ، با بیان اینکه ما توانستیم با حمایت و همدلی مردم گام در کنترل این بیماری برداریم ؛ وی خاطرنشان کرد: باید در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا نهایت دقت و حساسیت را داشته باشیم.
وی در این باره گفت: مقررات و محدودیت ها وضعیت قرمز ، نارنجی ، زرد و آبی باید در همه شهرها اجرا شود تا افراد بتوانند اثرات پروتکل ها را دنبال کرده و با آنها تماس بگیرند.
معاون وزیر کشور گفت: امروز در استان های مازندران و گیلان به دلیل وضعیت بیماری های حاد محدودیت های ترافیکی اعمال شده است و تا زمانی که تغییر نکند باید این محدودیت ها جدی و جدی گرفته شود. وضعیت بیماری در این استانها
ذوالفقاری یادآور شد: در نتیجه رعایت پروتکل ها و اجرای یک طرح جامع هوشمند ، وضعیت شهرها از قرمز به نارنجی و زرد تغییر کرد و البته در صورت عدم رعایت و عادی سازی پروتکل ها ، امکان بازگشت شهرها و تبدیل از زرد به نارنجی و قرمز و اقدامات بعدی محدودیت های جدیدی وجود دارد.

ذوالفقاری سرانجام خاطرنشان کرد: تجربه بیماری ویروس کرونا قلب در کمتر از یک سال پیش این واقعیت مهم را نشان می دهد که حمایت از مردم در قالب پروتکل ها و اصول بهداشتی اولین و آخرین شرط کنترل بیماری است و امروز باید تمرکز کنیم از مردم بخواهند پروتکل را دقیقاً پیاده کنند اجازه ندهید که بیماری عود کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا