سلامت و تندرستیمعرفی کسب و کار

رشد سریع موها با مصرف این قرص ها

موی زیبا داشتن ناخن های قوی و پوست سالم این روزها دیگر مشکلی نیست. با مکمل های غذایی خاص ورزش و تغذیه مناسب می توان علائم پیری را کنترل کرد. همانطور که از نام آن پیداست، مکمل ها برای تامین ویتامین های مورد نیاز بدن توصیه می شوند. همانطور که با مطالعات علمی و آزمایشگاهی ثابت شده است، مهم ترین و ضروری ترین ویتامین ها برای رشد و استحکام مو و پوست ویتامین های C، B، D، E و روی هستند.

 

ویتامین ها برای پوست و مو چه می کنند؟

 

ویتامین های خانواده B: برای تقویت و تقویت سلامت مو، ناخن و پوست بسیار مهم است.

 

ویتامین B7 یا بیوتین: یکی از مهم ترین ویتامین های بدن محسوب می شود و نقش مهمی در جلوگیری از ریزش مو و ناخن دارد.

 

ویتامین B9 یا اسید فولیک: از مشکلات پوستی مانند آکنه و جوش جلوگیری می کند.

 

روی یکی از مهمترین مواد معدنی مورد نیاز برای تقویت مو و ناخن است. همچنین نقش مهمی در حفظ سلامت پوست دارد و استفاده صحیح از آن می تواند به از بین بردن لکه های سفید روی ناخن کمک کند.

 

به طور کلی، شرکت های داروسازی از روی، ویتامین C و ویتامین B در مکمل ها برای رشد و تقویت ناخن، پوست و مو برای نتایج بهتر استفاده می کنند.

 

انواع پروتئین ها و مواد معدنی برای رشد موی سالم و تعادل پوست مهم هستند. اما با توجه به اینکه ممکن است بدن به دلایل مختلف از جمله انواع رژیم غذایی (مثلاً گیاهخواری)، انواع داروها و آمپول های مکمل و تقویت کننده که به افراد کمک می کند، مقادیر کافی از این گروه از ویتامین ها را در رژیم غذایی روزانه داشته باشد.

 

8 بهترین مکمل برای پوست و مو

 

این مکمل های غذایی به عنوان داروهای بدون نسخه در داروخانه ها و داروخانه ها به فروش می رسند. البته توصیه می شود ابتدا با یک آزمایش خون ساده از میزان ویتامین ها و مواد مغذی موجود در بدن مطلع شده و سپس این مکمل ها را مصرف کنید.

 

در ادامه ۸ مورد از بهترین مکمل های موی موجود در بازار را بررسی می کنیم تا بفهمیم بهترین داروی رشد مو در جهان کدام است.

 

هیرونیک

 

هیرونیک یکی از بهترین مکمل ها برای ترمیم و رشد مو است. این مکمل با مواد معدنی و ویتامین هایی مانند روی، کوآنزیم کیتوئین، ویتامین B5، ویتامین B6 و بیوتین به ترمیم موها کمک می کند. روی یک ماده معدنی است که نقش مهمی در تولید کراتین دارد که ساختار اصلی مو را تشکیل می دهد. ویتامین B5 با حفظ رطوبت مو از ریزش و خشکی مو جلوگیری می کند. ویتامین B6 مانند روی به تولید کراتین که جزء اصلی ساختار مو است کمک می کند. ویتامین B7 یا بیوتین استحکام مو را افزایش می دهد. هیرونیک یکی از موثرترین مکمل ها برای ترمیم مو و بهترین قرص برای رشد سریع مو است.

 

قرص سیستین ب 6 زینک

 

کمبود ویتامین B معمولاً خود را به شکل ناخن های شکننده و موهای نازک نشان می دهد. کمبود روی یا روی با علائمی مانند ریزش مو و آسیب به بستر و بافت ناخن مشخص می شود.

 

این فرمول ترکیبی از ویتامین های گروه B و روی است که برای تقویت ناخن ها مناسب است و برای خانم ها و آقایان قابل استفاده است.

 

از اثرات مثبت این دارو که بعد از 2 تا 3 ماه استفاده قابل مشاهده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

– افزایش ضخامت مو

 

– درمان ریزش مو و ریزش مو

 

– درمان ناخن های شکننده و تقویت کننده

 

قرص یونی زینک

 

نام معروف افزودنی پوست و مو برای زنان و مردان ایرانی معروف است. بسیاری از افراد با این مکمل آشنا هستند. این مکمل حاوی روی، ویتامین C و ویتامین های B (از جمله B1 / B7 / B12 / B9) است.

 

با توجه به فراوانی گروه های ویتامینی مهم برای پوست و مو، این مکمل برای رفع مشکل ریزش و شکنندگی ناخن ها بارها سفارش و توصیه می شود.

 

نتایج استفاده از این مکمل بیشتر در عرض 2 تا 3 ماه دیده می شود. البته لازم به ذکر است که مصرف این دارو به دلیل وجود روی در برخی افراد باعث ایجاد حالت تهوع و دل درد می شود. بهتر است این مکمل را طبق توصیه و تجویز پزشک خود استفاده کنید.

 

قرص هیر ویت

 

قرص Hairvit به عنوان یکی از محبوب ترین محصولات رشد مو شناخته می شود. افرادی که به دلایل زیادی مانند استرس، تغییر وزن، رژیم غذایی سنگین و … دچار ریزش مو می شوند می توانند از این مکمل استفاده کنند. موهای سفید مخصوص موهای خانم ها طراحی شده است.

 

مواد مغذی موجود در این قرص شامل ویتامین های گروه B، فسفر، روی و مس است. مس موجود در این قرص با رساندن اکسیژن به ریشه مو باعث افزایش ضخامت و تحریک رشد موهای جدید می شود.

 

با توجه به محبوبیت این قرص و وجود مدل های تقلبی و غیر اورجینال، حتما محصول اصلی را خریداری و مصرف کنید.

 

کپسول هیر برست 

 

HairBrest در سال های اخیر توانسته است با ارائه محصولات اضافی برای پوست و مو توجه مصرف کنندگان در سراسر جهان را به خود جلب کند. گروه محصولات این شرکت علاوه بر مکمل ها شامل شامپو و نرم کننده نیز می باشد.

 

این ویتامین ها شامل بیوتین، روی، سلنیوم و اسیدهای آمینه ضروری هستند. نتیجه استفاده از این محصول موهای پرپشت تر و بهتر است و به تسریع رشد مو کمک می کند.

 

برای بهترین نتیجه، به طور کلی استفاده از این مکمل برای حداقل 3 دوره توصیه می شود.

 

قرص هیالورونیک اسید مای ویتامینز

 

این مکمل به طور ویژه برای بهبود وضعیت و جوانسازی بدن، به ویژه برای جلوگیری از چین و چروک و افتادگی صورت، فرموله شده است.

 

اسید هیالورونیک یک قند طبیعی است که در بافت های بدن، به ویژه پوست، بافت فیبری و مفاصل یافت می شود. اما با افزایش سن این ماده در بدن کاهش می یابد. یکی از عملکردهای هیالورونیک اسید آبرسانی به پوست و افزایش رطوبت در بافت همبند است. به یاد داشته باشید که هیالورونیک اسید 1000 برابر وزن خود را در آب و رطوبت نگه می دارد.

 

قرص مای ویتامیس با افزودن اسید هیالورونیک و همچنین سیلیکون و منیزیم به بهبود علائم پیری و خستگی در پوست کمک می کند تا استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش دهد.

 

قرص بیوتین

 

قرص مکمل بیوتین در بسته بندی های مختلف و توسط شرکت های دارویی مختلف به فروش می رسد. تفاوت بین آنها میزان بیوتین موجود در آنها و نام تجاری هر شرکت است

 

بیوتین یا ویتامین B7 به عنوان یکی از مهم‌ترین ویتامین‌ها برای حمایت از پوست، ناخن و مو شناخته می‌شود که نتایج ثابت شده آن در بهبود ناخن‌های شکسته و آسیب‌دیده، انواع مو، زیبایی پوست و کاهش آکنه است.

 

یکی از ویژگی های مهم این ویتامین ناپایدار بودن آن است و نمی توان آن را برای مدت طولانی در بدن ذخیره کرد. بنابراین کمبود بدن او باید با مکمل های غذایی اصلاح شود.

 

مکمل های بیوتین نیز پس از دو تا سه ماه برای تقویت ناخن ها و براق شدن موها تجویز می شود.

 

قرص هیرتامین 

 

همانطور که قبلاً گفتیم، دلایل مختلفی برای ریزش مو وجود دارد، اما همه آنها تأثیر یکسانی دارند. ریزش مو به هر دلیلی چیز خوشایندی نیست.

 

کپسول های تامین کننده مو با تمرکز بر جلوگیری از ریزش مو ساخته شده اند و برای خانم ها و آقایان قابل استفاده هستند.

 

فلفل با تحریک جریان خون به ریشه مو باعث رشد مو می شود و همچنین خواص ضد باکتریایی زردچوبه برای بهبود سلامت مو و کمک به سلول های آسیب دیده عالی است.

 

استفاده از این مکمل برای بهترین نتیجه برای سه بار متوالی توصیه می شود.

 

نکات مهم برای مصرف مکمل های مو

 

  • اگرچه مکمل های توضیح داده شده در این مقاله به راحتی در داروخانه ها موجود است، اما قبل از استفاده از هر مکملی حتما با پزشک خود مشورت کرده و پس از نتیجه آزمایش خون از آنها استفاده کنید.

 

  • استفاده از محصولات مو و پوست به طور کلی برای زنان باردار و شیرده ممنوع است. در این مورد حتما با پزشک خود صحبت کنید.

 

  • استفاده از برخی افزودنی های غذایی تداخل دارویی با آنتی بیوتیک ها و سایر افزودنی های غذایی دارد، قبل از مصرف نوع تداخل دارویی را بررسی کنید.

 

  • سلامتی شما با ارزش ترین دارایی شماست. برای اطمینان از اصالت مکمل های خود، مطمئن شوید که آنها را از یک منبع خاص و قابل اعتماد خریداری کرده اید. با توجه به اشباع بازار از انواع لوازم جانبی غیر اصل، در هنگام خرید به این نکته توجه کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا