ساخت محصول چت صوتی در فیس بوک
شبکه اجتماعی فیس بوک که سابقه طولانی در کپی برداری از رقبای خود دارد ، یک محصول گپ صوتی ساخته است.
به گزارش امروزنگار ، فیس بوک در تلاش برای گسترش فعالیت های خود به شکل های جدید ارتباطی ، در حال ساخت محصولی برای گفتگوی صوتی مشابه برنامه محبوب Clubhouse است.
Club Club یک برنامه محبوب شبکه اجتماعی است که به شما امکان می دهد در اتاق های گفتگوی صوتی درباره موضوعات مختلف صحبت کنند. منابع آگاه به نیویورک تایمز گفتند که مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ به ارتباط صوتی علاقه مند است و روز یکشنبه در برنامه Club House بود تا درباره واقعیت افزوده و واقعیت مجازی صحبت کند.
به گفته منابع آگاه ، مدیران فیس بوک به کارمندان خود دستور داده اند که محصولی مشابه بسازند. این محصول در مراحل اولیه طراحی است.
فیس بوک سابقه طولانی در استفاده از فن آوری های جدید و پیگیری ابزارهای مختلفی دارد که باعث جذب کاربران ، به ویژه مخاطبان جوان می شود. زاکربرگ هنگام شروع فعالیت ، سایت اشتراک عکس اینستاگرام ، برنامه پیام رسان WhatsApp و شرکت واقعیت مجازی Oculus را خریداری کرد. شرکت سیلیکون ولی به دلیل کپی کردن از رقبای خود معروف است. در سال 2016 ، اینستاگرام از ویژگی داستان اسنپ چت کپی کرد و سال گذشته نیز محصولی مشابه با نام TickTalk به نام Reels را روانه بازار کرد. به دنبال محبوبیت کنفرانس ویدیویی زوم در سال گذشته ، فیس بوک سرویس چت ویدیویی گروهی اتاق را راه اندازی کرد و امسال در حال کار بر روی یک سرویس خبرنامه است.
Club House که سال گذشته توسط Paul Davison و Rohan Seth راه اندازی شد ، به عنوان یک برنامه خصوصی آیفون که فقط با دعوت نامه در دسترس است ، در بین سیلیکون ولی بسیار محبوب است. برنامه در مرحله بتا است ، به این معنی که قبل از انتشار هنوز در نسخه بتا است.
پس از ثبت نام در خانه باشگاه ، کاربران می توانند اتاق های گفتگوی اختصاصی برای موضوعات مختلف ایجاد کنند. رسانه خانه به جای ویدئو یا متن ، یک باشگاه گفتگوی صوتی است. این اپلیکیشن در طی اپیدمی ویروس کرونا موفقیت آمیز بود زیرا مردم به دنبال راه هایی برای ارتباط با دیگران به تنهایی بودند. Club House در کشورهایی مانند آلمان ، ایتالیا ، ژاپن و ترکیه پیشتاز برنامه های معروف App Store بوده است. به گفته بنیانگذاران آن ، هر هفته دو میلیون کاربر دارد.
این اپلیکیشن ده ها نفر از افراد مشهور را به نمایش گذاشته است و آنها با موضوعات مختلف رفته و از این سرویس برای تبلیغ پروژه های خود استفاده می کنند.
این باشگاه 1 میلیارد دلاری در ژانویه 100 میلیون دلار سرمایه جمع کرد. سال گذشته ارزش این استارت آپ 100 میلیون دلار بود و سرمایه گذاران آن شرکت سرمایه گذاری اندرسون هوروویتس و بیش از 180 شرکت دیگر هستند.
طبق گزارش نیویورک تایمز ، علاقه بین المللی به کلاب خانه افزایش یافته است و این برنامه روز دوشنبه این هفته در چین مسدود شد.
انتهای پیام