عمومیمعرفی کسب و کار

فواید عطر اسطوخودوس

بدون شک یکی از جذاب ترین گروه های محصولات ما رایحه های طبیعی ما هستند. اگر می خواهید بوی مطبوع طبیعت را ببینید، اینجا قلب واقعی طبیعت و در میان عطر گل ها و گیاهان مختلف است. هر چیزی که از دل طبیعت گرفته می شود، دوستدار محیط زیست است. عطرهای تولید شده در مجموعه ارگانیک شو به تازگی مستقیماً از گل ها و گیاهان تازه استخراج می شوند و حاوی موثرترین مواد هستند. در مجموعه ارگانیک شو سعی کردیم برندهای مختلف و عطرهای ارگانیک بسازیم و طعم های مختلف را با خود به همراه داشته باشیم.

چرا باید از عطرهای طبیعی بدون پایه روغن و الکل استفاده کنیم؟

مجموعه عطرهای ارگانیک و کاملا طبیعی مهندس حسینی از گیاهان، گل ها، درختان، میوه ها، گیاهان و دانه هایی که برای درمان بیماری ها استفاده می شوند استخراج می شوند.

عطرها و عطرهای شیمیایی که پایه روغنی و الکلی دارند، گاهی در برخی افراد ایجاد حساسیت می کنند. به عنوان مثال، برخی از افراد پس از استشمام برخی روغن‌های ضروری، خارش پوست، سرفه یا سردرد را تجربه می‌کنند. اینجاست که اهمیت طعم طبیعی مشخص می شود. یکی از بزرگترین مزایای عطرهای طبیعی این است که حساسیت کمتری نسبت به عطرهای شیمیایی و الکلی دارند. همچنین عطرهای طبیعی دارای خواص آروماتراپی و رایحه درمانی هستند و برای درمان برخی بیماری ها استفاده می شوند.

گل اسطوخودوس (اسطوخودوس) گلی خوشه ای شکل به رنگ بنفش تیره است که شاخه های برگ دار آن بوی معطر بسیار قوی و مطبوعی دارند. عطر اسطوخودوس دارای رایحه ای طبیعی و منحصر به فرد است که علاوه بر لطافت روحیه استفاده کننده، در حافظه مخاطب نیز باقی می ماند. رایحه اسطوخودوس سردردهای میگرنی را تسکین و درمان می کند. برای خوشبو کردن خانه یا محل کار خود، به جای استفاده از اسپری های شیمیایی حاوی CFC های مضر و مواد حساسیت زا، از چند قطره عطر اسطوخودوس در آب جوش استفاده کنید.

خواص عطر اسطوخودوس

اسطوخودوس در کنار خواص ضد باکتریایی و ضد عفونی کنندگی خود به انواع محصولات بهداشتی از صابون و شامپو گرفته تا مواد شوینده و عطر و خوشبو کننده هوا راه پیدا کرده است. اسطوخودوس به مسواک زدن مغز معروف است و با گرم کردن مغز از بسیاری از بیماری ها مانند وسواس و آلزایمر پیشگیری می کند. همچنین از آب آن در ماساژ درمانی استفاده می شود و دردهای روماتیسمی و آرتروز را کاهش می دهد.


استرس و اضطراب را از بین ببرید

پیشگیری از بیماری آلزایمر

مغز گرمتر

بهبود علائم دائمی

تحریک اعصاب

اطمینان بخش

تنش های عصبی را برطرف می کند

بهبود حافظه

افزایش سطح هوشیاری

به تنظیم خواب کمک می کند

رایحه درمانی چیست؟

رایحه درمانی شامل استفاده از رایحه های مختلف در درمان است. در این درمان از گیاهان مختلف و رایحه های طبیعی استفاده می شود. این عصاره ها به عنوان بخشی از ماساژ روی پوست اعمال می شود یا مستقیماً استنشاق یا در سالن پخش می شود.

از رایحه درمانی برای کاهش اضطراب، کاهش خستگی و انرژی بخشیدن به بدن استفاده می شود. بوها و رایحه های طبیعی از طریق تحریک عصبی بر مغز تأثیر می گذارد و می تواند بر خلق و خوی تأثیر بگذارد. عطر حس بویایی قوی را تحریک می کند. رایحه هایی که استشمام می کنیم تأثیر قطعی بر احساسات ما دارند.

با توجه به اینکه در کشور برای آموزشگاه عطر با محدودیت هایی مواجه هستیم و عطرها برای همه قابل استفاده بر روی پوست نیست، می توان از خواص رایحه درمانی با استفاده از عطر بهره برد. یکی از رایج ترین روش های استفاده از عطرها و اسانس ها استفاده از روغن سوز است. پخش کننده اسانس وسیله ای است که برای خوشبو کردن محل های مسکونی یا تجاری، سالن های ماساژ، باشگاه های ورزشی، هتل ها، اتاق های جلسات و غیره استفاده می شود. بنابراین به راحتی می توانید از عطر منتشر شده در هوا بهره مند شوید. مشعل های اسانس به طور گسترده ای در رایحه درمانی استفاده می شود.

برای این کار می توانید چند قطره از عطر مورد نظر را به تنهایی یا با مقداری آب یا گلاب به اسانس سوز بریزید و اطراف خود را با شمع گرمتر بو کنید. برای بهره مندی از خواص آرام بخش آن، تنظیم خواب و رفع استرس و اضطراب کافی است اتاق خواب را روغن های معطر و معطر کنید تا خوابی راحت داشته باشید. نه تنها این، شما می توانید از این روش در محل کار، خانه یا سایر محیط های بسته برای استشمام محل استفاده کنید و همیشه از خواص عطر و خوشبو استفاده کنید.

اگر عطر را در اسانس سوز بریزید، با گرم شدن عطر در اثر حرارت از زیر، مواد معطر تبخیر شده و عطر مطبوع عطر در محیط منتشر می شود. این گرما اثر منفی یا مضری بر اثر رایحه درمانی ندارد و کیفیت و اثربخشی آن را تغییر نمی دهد و به سیستم ریوی کمک می کند تا تکانه های عصبی را با سرعت بیشتری به مغز منتقل کند و از سیستم Linbeck نبض را تنظیم کند. قلب جاده تحت تأثیر فشار خون، استرس، تنفس و تعادل هورمونی است.

دکمه بازگشت به بالا