معرفی کسب و کارورزشی

قفل باشگاهی چیست و چه کاربردی دارد؟

قفل باشگاهی کمد، نوعی قفل مناسب برای استفاده در باشگاه ها و استخر ها می باشد که معمولا بر روی کمد رختکن نصب شده و دارای وزن سبکی می باشد.

قفل های باشگاهی دارای ویژگی های مختلفی می باشند که امروزه در کمتر قفل های سنتی دیده می شود و باعث بهبود مدیریت باشگاه ها و سالن های ورزشی شده اند.

قفل های باشگاهی از باتری تغذیه می کنند و از سیستم هشدار دهی اتمام باتری نیز پشتیبانی می‌ کنند. برای اجرای قفل باشگاهی در زمینه های مختلف و مورد استفاده، می توانید از نمونه‌ های متعدد قفل باشگاهی که با مچ بند، کارت، دستبند و… باز و بسته می شوند، استفاده کنید. با انتخاب قفل های باشگاهی کارتی، اثر انگشتی، رمزی یا مچ بندی افراد می توانند به شیوه های مختلف درب کمد های باشگاهی را باز نمایند.

قفل های باشگاهی معمولا شامل موارد و مدل های زیر می باشند:

  • قفل کمد هوشمند باشگاهی
  • قفل کمد استخری
  • قفل اثر انگشتی باشگاهی
  • قفل کمد کارتی
  • قفل برقی کمد باشگاه
  • قفل دستبندی کمد باشگاه
  • قفل روستیک و…

برای خرید و استعلام قیمت قفل باشگاهی می‌توانید با مجموعه ایران لاک تماس بگیرید. 09905280155

خرید و قیمت قفل باشگاهی

انواع قفل باشگاهی

اگر می‌خواهید امنیت باشگاه یا مراکز ورزشی خود را تامین کنید، ما یک روش عالی را برای کنترل دسترسی اعضای باشگاه به شما قفل‌های باشگاهی را معرفی می کنیم که علاوه بر ایمنی بالا، از بهترین و جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا در تولید آن بهره گرفته شده است. قفل‌های باشگاهی مانند دستگیره های هوشمند به عنوان ابزار الکترونیکی و هوشمند، امکان کنترل دسترسی به کمدها و ورود و خروج اعضا به قسمت‌های مختلف باشگاه را فراهم کرده و انقلاب بزرگی در تامین امنیت و از رده خارج کردن قفل های سنتی به پا کرده اند.

برخی از مدل های قفل باشگاهی به سیستمی مجهز هستند که امکان خرید از بوفه را برای ورزشکاران با استفاده از کارت هوشمندی فراهم می‌کنند و یا دارای دسترسی های محدود هستند که فقط تعدادی افراد با دفعات مشخص می توانند از آن استفاده کنند.

قفل های باشگاهی دارای یک کارت یا دستبند RFID می باشند که سطوح دسترس را مدیریت کرده و با توجه به نیاز اماکن مختلف از مدل های جدید و متنوع آن استفاده می شود.

قفل های باشگاهی به دو مدل آنلاین و آفلاین طراحی و تولید شده اند که در مدل آفلاین در صورت نبود برق نیز به راحتی عمل می کنند و نیازی به اینترنت و برق برای عملکرد ندارند.

با 3 مدل پرفروش قفل باشگاهی آشنا شوید.

مزیت استفاده از قفل باشگاهی چیست؟

  • در باشگاه ها و سالن های بدنسازی به صورت مکرر شاهد استفاده از قفل های باشگاهی بوده اید که اصلی ترین مزیت آن جلب اعتماد ورزشکاران می باشد.
  • سایر مزیت استفاده از قفل هوشمند باشگاهی، تبدیل ورزشکاران به عضو ثابت باشگاه می باشد که این افراد می توانند به صورت VIP کمد مخصوص داشته باشند و باز و بسته شدن قفل کمد را خود تنظیم نمایند. به همین دلیل می توانند رمز های مختلفی برای دسترسی به کمد تعریف نمایند.
  • مدیریت و کنترل آسان ورود و خروج‌ ورزشکاران از دیگر مزیت های قفل های باشگاهی می باشد که در صورت نبود این سیستم، فرآیند کنترل را پیچیده و سخت می کند و به چندین نیروی انسانی نیاز دارد اما قطعا قفل های هوشمند باشگاهی باعث سهولت در فرآیند مدیریت باشگاه شده اند.
  • کاربران به راحتی می توانند به کمدهای خود دسترسی داشته باشند و مدیران نیز با در اختیار داشتن نرم افزار گیت تردد، قادر خواهند بود که دسترسی های لازم را ایجاد کنند یا برخی دسترسی ها را لغو نمایند.
  • با استفاده از قفل های باشگاهی هوشمند، دیگر نیازی به استفاده و حمل کلیدهای فیزیکی نیست و در صورتی که از قفل باشگاهی استفاده شود، تنها با چهره، اثر انگشت یا کارت، دسترسی به آن امکان پذیر خواهد بود.
  • اغلب هزینه های اجرایی قفل های باشگاهی سنتی از قفل های باشگاهی جدید، بیشتر می شوند چرا که قفل های سنتی و قدیمی دارای هزینه نگهداری بالاتری هستند و زود به زود خراب می شوند و نیاز به تعمیر پیدا می کنند.
  • نصب آسان قفل های باشگاهی هوشمند بر روی درب های کمدهای باشگاه از دیگر مزیت های قفل هوشمند نسبت به قفل های قدیمی می باشد.

بهترین مدل قفل باشگاهی

کاربرد قفل های باشگاهی

قفل های باشگاهی به دلیل دارا بودن قابلیت های به روز و جدید به ابزاری کاربردی برای امنیت مجموعه ها تبدیل شده اند و در استخرها، باشگاه‌ها، بیمارستان، آزمایشگاه‌ها و حتی سازمان‌های مختلف کاربرد دارند.

با مراجعه به مکان‌های پرتردد مانند باشگاه، استخر یا آرایشگاه‌ها و مشاهده قفل های باشگاهی، دیگر نگران وسایل شخصی خود نخواهید بود که مورد تعرض دیگران قرار بگیرند. قفل‌ الکترونیکی کمد یا قفل استخری در این شرایط بسیار کاربردی و کمک‌کننده عمل کرده و در انواع و مدل‌های مختلفی طراحی و به بازار عرضه شده است تا افراد بدون نگرانی از امنیت وسایل شخصی خود به کارهایشان رسیدگی نمایند.

معرفی برترین برندهای قفل باشگاهی

برندهای متعدد تولید کننده قفل دیجیتال در راستای پاسخگویی به نیاز‌های متقاضیان، تولیدات خود را با مشخصات و قابلیت‌های متفاوتی عرضه کرده اند که در حال حاضر از بهترین برندهای روز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قفل استخری یوکا

قفل استخری یوکا (Yucca lock) از برندهای شناخته شده در زمینه قفل‌های هوشمند الکترونیکی می باشد که این برند محصولات خود را به صورت قفل‌های باشگاهی، هتلی، استخری و… با مکانیزم مختلف کارتی، رمزی، اثر انگشت، تشخیص چهره و… ارائه می نماید.

قفل استخری  htn

قفل های استخری htn در عین طراحی و عملکرد‌ ساده، از امنیت بالا و قیمت اقتصادی برخوردار هستند و خرید این سری از محصولات هوشمند HTN  نه تنها از ظرافت و طراحی ظاهری زیبا و مدرن محیط کم نمیکند؛ بلکه به روش کارت،‌ رمز و یا اثر انگشت قابلیت کنترل دسترسی را فراهم می‌سازند.

قفل استخری روستیک

قفل های باشگاهی روستیک از پرفروشترین قفل‌های هوشمند باشگاهی می باشند که نیازی به معرفی ندارند و دارای بدنه‌ تمام استنلس ضد آب در برابر رطوبت، گاز کولر، دما، فشار و مقاوم و برای استفاده در استخر و باشگاه‌ها می باشد.

قفل استخری باسل

اگر قصد خرید قفل‌ باشگاهی باکیفیت با بیشترین مقاومت فیزیکی را دارید، می توانید قفل باشگاهی چینی Basel را خریداری کنید که در طراحی فیزیکی و مشخصات فنی این محصول از بهترین متریال و فناوری‌های مدرن استفاده شده است.

قیمت قفل هوشمند باشگاهی چقدر است؟

قفل‌های باشگاهی از دسته محصولات موجود در بازار هستند که از نظر تکنولوژی ساخت و امکانات با سایر محصولات تفاوت بسیاری دارند. بنابراین برای تعیین قیمت هر محصول باید به عوامل مختلف مانند برند، مدل، قابلیت های اضافی، دسترسی به اینترنت، قابلیت عکسبرداری، آلارم، نوع دسترسی و… توجه کرد. مهمترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید، ایمنی بیشتر قفل های باشگاهی است.

البته گران بودن یک قفل باشگاهی دلیلی بر ایمن تر بودن آن نیست. به منظور استعلام قیمت قفل باشگاهی با ما تماس بگیرید.

قفل های الکترونیکی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند از مهم ترین ابزارها برای ایجاد امنیت و آسایش در استخرها ، باشگاه ها ،  هتل ها ، ادارات و تمام مکان هایی که از نظر امنیتی اهمیت دارند ، می باشند. از محبوب ترین این قفل ها می توان قفل استخری یا کمدی Rustik را نام برد که با بهره گیری از تکنولوژی میکرو کامپیوترها ، بیشترین امنیت و آسایش را برای استخرها و سالن های ورزشی تامین کرده است.

قفل دیجیتال کمدی روستیک 2020 دردسرهای قفل مکانیکی را ندارد و می توان به راحتی روی انواع درب های چوبی ، ام دی اف و فلزی نصب نمود . تفاوت قفل استخری روستیک نسبت به سایر قفل های باشگاهی در ضد آب بودن و مقاومت بالای آن در برابر رطوبت می باشد .

جنس بدنه قفل های استخری روستیک ضد آب و ضد رطوبت می باشد و دارای مچ بند سیلیکونی جهت استفاده راحت کاربر می باشد . از مزایای دیگر این قفل دیجیتال می توان به نصب آسان بدون نیاز به سیم کشی اشاره کرد . بدین صورت که دستگاه کارت خوان قفل که بخش اصلی آن به شمار می رود شامل دو بخش است ، بخش اول صفحه نمایش قفل می باشد که در قسمت بیرونی درب کمد نصب می شود و دارای نمایشگر جهت مشاهده حالت قفل ( باز یا بسته بودن قفل ) و میزان شارژ آن می باشد و بخش دیگر منبغ تغذیه قفل است که در قسمت داخلی درب کمد نصب می گردد و برق مورد نیاز آن جهت کارکرد مناسب توسط چهار عدد باطری قلمی تأمین می شود .

دکمه بازگشت به بالا