اقتصادیمعرفی کسب و کار

قیمت جامبوبگ 1 تنی یا گونی بزرگ یک تن و راهنمای خرید جامبو – هینا پک

خلاصه مقاله:

جامبو بگ یا بیگ بگ به کیسه‌های بزرگ صنعتی گفته می‌شود که برای جابه‌جایی و نگهداری انواع محصولات و مواد پودری و فله مورد استفاده قرار می‌گیرند. به دلیل تنوع بالای مواد اولیه موجود در بازار این کیسه‌ها را با ظرفیت‌های اسمی مختلفی تولید می‌کنند تا بتوان محصول مورد نظر را به راحتی درون آن‌ها حمل و یا نگهداری کرد.

یکی از پرکاربردترین انواع کیسه جامبوبگ در بازار کیسه جامبوبگ یک تنی می‌باشد اما آیا قیمت جامبو بگ یک تنی ثابت است؟ عوامل تاثیرگذار در قیمت کیسه جامبو یک تنی کدامند؟ جامبوبگ یک تنی جهت حمل چه محصولاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟ در این مقاله قصد داریم به این سوالات و دیگر سوالات شما عزیزان از کارشناسان شرکت پایدار کیسه بافت پاسخ دهیم تا بتوانیم از قیمت جامبو بگ یک تنی در بازار مطلع شویم.

قیمت جامبو بگ یک تنی؛ راهنمای جامع خرید کیسه جامبو

همچنین شما عزیزان می‌توانید جهت سفارش انواع جامبوبگ متناسب با محصول خود و یا اطلاع از قیمت جامبوبگ یک تنی هیناپک در بازار با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط باشید تا به طور تخصصی در این زمینه مشاوره دریافت کنید و با دیگر محصولات هینا پک نیز آشنا شوید.

جامبوبگ یک تنی از جمله کیسه جامبوبگ‌های پرمصرف صنایع مختلف در بازار به شمار می‌آید لذا بسیاری از افراد جهت خرید این نوع کیسه جامبوبگ استاندارد از پایدار کیسه بافت به دنبال استعلام قیمت جامبو بگ یک تنی می‌باشند. نکات مهمی قبل از خرید این کیسه جامبوبگ‌ها وجود دارد که در ادامه همین مقاله پیرامون آن‌ها به بحث و بررسی خواهیم پرداخت. شماره تماس (09122112195) آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می‌باشد. گونی بزرگ یک تنی

چرا قیمت جامبو بگ یک تنی ثابت نیست؟

برای اطلاع از قیمت کیسه جامبوبگ یک تنی بایستی فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفته و مورد بررسی قرار داد تا بتوان قیمت تمام شده این نوع کیسه‌ها را به دست آورد. در ادامه توضیحاتی مختصر در رابطه با هر یک از این فاکتورها ارائه خواهیم داد؛

نوع ماده: مواد به کار برده شده در تولید محصولات قابل حمل با جامبوبگ‌ها چگالی مختلفی دارند و همین امر سبب می‌شود تا هر یک فضای متفاوتی را اشغال کنند. برای مثال چگالی ذغال سنگ با آهن اسفنجی متفاوت است از همین رو برای حمل یک تن از هر یک از این مواد به کیسه جامبوبگ‌هایی با ابعاد متفاوت نیاز داریم. چگالی بیشتر مواد باعث می‌شود تا فضای کمتری برای حمل آن نیاز باشد و از کیسه جامبوبگ‌هایی با ابعاد کوچک‌تر استفاده کرد.

نوع پارچه: پارچه‌هایی که در تولید بدنه کیسه جامبوبگ مورد استفاده قرار می‌گیرند از لحاظ ضخامت با یکدیگر متفاوت هستند که در اصطلاح به آن گرماژ پارچه می‌گویند. گرماژ بالاتر این پارچه‌ها باعث می‌شود تا بدنه کیسه جامبوبگ مقاومت بالاتری در برابر سایش پارگی و یا فشارهای وارده داشته باشد. کیسه جامبوبگ‌های با گرماژ بیشتر بدون شک کیفیت بالاتری نیز دارند و همین امر باعث می‌شود تا قیمت آن‌ها نیز به نسبت بالاتر باشد.

نوع درب و کف: تنوع محصولات باعث شده تا تولیدکنندگان کیسه جامبوبگ جهت رفاه حال مشتریان خود در زمان بارگیری و تخلیه محصولاتشان کیسه جامبوبگ‌هایی با درب و کف مختلف و متناسب با نوع محصول تولید کنند. وجود درب در کیسه جامبوبگ‌ها باعث می‌شود تا از محصولات درون کیسه در برابر تابش مستقیم نور خورشید نفوذ رطوبت و … نیز محافظت به عمل آید. نوع درب و میزان زمان صرف شده جهت دوخت آن نیز در قیمت تمام شده کیسه جامبوبگ تاثیرگذار است.

ابعاد جامبو بگ: ابعاد کیسه جامبوبگ‌ها با توجه به نوع محصول و سفارش مشتری می‌تواند متفاوت باشد. همان‌طور که در بخش‌های قبلی نیز گفتیم چگالی مواد قابل حمل با این نوع کیسه‌ها می‌تواند در ابعاد آن‌ها تاثیرگذار باشد. با توجه به پارچه به کار برده شده در تولید کیسه جامبوبگ و ابعاد کیسه جامبو قیمت آن نیز متغیر می‌باشد.

محاسبه ابعاد جامبو بگ یک تنی برای مواد مختلف

جهت به دست آوردن ابعاد جامبو بگ یک تنی برای مواد مختلف باید نسبت به چگالی و حجم یک تن از آن ماده اطلاعات داشته باشیم. داشتن این اطلاعات به ما کمک می‌کند تا بتوانیم ابعاد جامبو بگ را به گونه‌ای محاسبه کنیم که یک تن از ماده مورد نظر را در خود جای دهد.

برای مثال:

فرض کنید قصد تولید جامبوبگ یک تنی برای حمل آهن اسفنجی ذغال سنگ سنگ آهک و گوی سرب را داریم. طول و عرض جامبو بگ برای همه این مواد به طور استاندارد 90 سانتی‌متر در نظر گرفته شده است و نیاز به محاسبه ارتفاع جامبوبگ داریم که اطلاعات زیر جهت به دست آوردن ارتفاع می‌تواند به ما کمک کند:

چگالی آهن اسفنجی: تقریبا 5000 کیلوگرم بر متر مکعب

چگالی ذغال سنگ: تقریبا 1500 کیلوگرم بر متر مکعب

چگالی سنگ آهک: تقریبا 2700 کیلوگرم بر متر مکعب

چگالی گوی سرب: تقریبا 11340 کیلوگرم بر متر مکعب

در اینجا با استفاده از فرمول حجم (حجم = جرم / چگالی) می‌توانیم حجم یک تن از هر یک از این مواد را محاسبه کنیم و سپس با تقسیم حجم بر مساحت کف جامبو بگ (90 سانتی‌متر در 90 سانتی‌متر) ارتفاع جامبو بگ را به دست آوریم.

توجه: محاسبات انجام شده تقریبی هستند و ابعاد واقعی جامبو بگ ممکن است با توجه به ضخامت پارچه نوع دوخت و یا درخاوست مشتری کمی متفاوت باشد.

جامبو بگ صادرات و داخلی

برای حمل و نقل محصولات مختلف در داخل کشور معمولاً از پارچه‌های با گرماژ کمتر جهت تولید جامبوبگ استفاده می‌شود که یکی از دلایل آن می‌تواند درخواست مشتری جهت کاهش هزینه‌های تولید محصولات خود باشد.

جامبو بگ صادرات و داخلی

اما در رابطه با محصولات صادراتی به دلیل طولانی بودن مسافت شرایط سخت حمل و نقل محافظت از محصول در برابر شرایط جوی و یا تابش نور خورشید و همچنین امکان حضور در بازارهای جهانی و مقایسه با تولیدات دیگر رقبا جهت تولید کیسه جامبوبگ از پارچه‌های با گرماژ بالاتر استفاده می‌شود. طبیعتاً جامبو بگ‌های صادراتی به دلیل استفاده از پارچه‌های با کیفیت‌تر و دوخت متفاوت قیمت متفاوتی با تولیدات داخلی دارند.

انواع درب و کف جامبو بگ

با توجه به نوع محصول و درخواست مشتری جهت سهولت در زمان تخلیه و بارگیری جامبو بگ‌ها را با درب و کف متفاوت تولید می‌کنند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارد. در ادامه به برخی از کاربردی‌ترین آن‌ها اشاره شده:

  • کیسه جامبوبگ بدون درب و کف صاف
  • کیسه جامبوبگ درب باز کف قیف
  • کیسه جامبوبگ درب لیفه کف صاف
  • کیسه جامبوبگ درب لیفه کف قیف
  • کیسه جامبوبگ درب قیف کف صاف
  • کیسه جامبوبگ دو سر قیف
  • کیسه جامبوبگ درب صندوقی

کیسه جامبوبگ بدون درب و کف صاف

برخی از محصولات مانند سنگ‌های معدنی نیازی به محافظت در برابر شرایط جوی و … ندارند در چنین مواردی مشتری کیسه جامبوبگ بدون درب و کف صاف سفارش داده تا علاوه بر سهولت در بارگیری هزینه کمتری نیز متقبل شود. خرید جامبوبگ قیر

کیسه جامبوبگ درب باز کف قیف

برای محصولاتی کاربرد دارند که از نظر دانه بندی ریز دانه هستند مانند گرانول پتروشیمی پودر سنگ شن و ماسه و…

که برای تخلیه از قیف کف به راحتی امکان تخلیه دارند.

 

کیسه جامبوبگ درب لیفه کف صاف

این نوع کیسه جامبوبگ‌ها برای کارخانجاتی مصرف دارند که محصولات خود را به صورت دستی بارگیری می‌کنند که این امکان را به مشتری می‌دهد تا درب کیسه به نسبت ابعاد و عرض کیسه به صورت کامل باز و بدون محدودیت دهانه چیدمان یا بارگیری خود را انجام می‌دهند و در انتها درب کیسه را توسط بندی که طراحی شده به صورت کامل بسته می‌شود.

 

کیسه جامبوبگ درب لیفه کف قیف

از این نوع کیسه جامبوبگ‌ها برای محصولات ریز دانه که بارگیری به صورت دستی بوده استفاده می‌شود و به علت ریز دانه بودن امکان تخلیه از کف را دارند کاربرد دارد.

 

کیسه جامبوبگ درب قیف کف صاف

معمولا این نوع کیسه برای محصولات فله کاربرد دارد که بارگیری به صورت مکانیزه با تجهیزات استاندارد انجام می‌گیرد به طور کلی کیسه کف صاف به علت نداشتن برش اضافه جهت دوخت قیف کف مقاومت بالاتری نسبت به کیسه کف قیف دارد و بیشتر به کارخانجاتی پیشنهاد می‌گردد که این کیسه ها را جهت صادرات یا یکبار مصرف بودن خریداری می‌کنند تا هم مقاومت بالاتری داشته باشد و هم هزینه نسبتا کمتری در مقایسه با کیسه کف قیف دار.

 

کیسه جامبوبگ دو سرقیف

این نوع کیسه جامبوبگ دقیقا از نظر بارگیری و نوع محصول همچون کیسه قبلی بوده ولیکن طبق سفارش مشتری جهت استفاده مجدد از کیسه یا به درخواست مشتری در مقصد جهت تخلیه کیسه از قیف کف استفاده می‌گردد.

 

کیسه جامبوبگ درب صندوقی

کیسه جامبوبگ درب صندوقی از نظر ظاهری مانند صندوقچه‌های قدیمی از یک طرف به یک عرض کیسه دوخته شده که سه طرف آن به صورت کامل آزاد بوده و بعد از بارگیری توسط چهار نقطه اتصال به بدنه کیسه کامل متصل می‌گردد و اغلب مشتری‌هایی که نیازشان کیسه درب لیفه‌دار است می‌توانند از این مدل کیسه استفاده کنند.

عوامل موثر بر قیمت جامبو بگ یک تنی

موارد زیر از جمله عوامل موثر بر قیمت جامبوبگ یک تنی بوده که به طور خلاصه در مورد هر یک توضیحاتی نیز ارائه داده‌ایم؛

  1. جنس پارچه و گرماژ
  2. ابعاد و ظرفیت
  3. نوع دوخت
  4. نوع درب و کف
  5. تعداد رنگ‌ها و چاپ
  6. حجم سفارش
  7. نوسان قیمت مواد اولیه
  8. جنس پارچه و گرماژ

 

جامبو بگ قیر

بسته‌بندی حمل و نقل و یا صادرات محصولات پالایشگاهی از جمله قیر همواره برای تولیدکنندگان این محصولات بسیار حائز اهمیت بوده طوری که هزینه‌های مازاد فضای اشغال شده و سهولت در جابه‌جایی بسته‌بندی این محصولات نیز همیشه مورد بحث و توجه قرار می‌گیرد.

کیسه‌های پلی پرو پیلن یا همان کیسه جامبو بگ‌ها از جمله بسته‌بندی‌های پرکاربرد در صنایع مختلف بوده که جهت حمل قیر نیز از آن‌ها استفاده می‌شود. استفاده از کیسه جامبوبگ در حمل و نگهداری قیر مزایای بسیاری داشته که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم داشت:

مزایای جامبوبگ قیر:

  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • امکان بازیافت و استفاده مجدد از کیسه
  • کاهش هزینه بسته‌بندی قیر
  • افزایش کیفیت قیر به دلیل کاهش دما در زمان بسته بندی
  • انعطاف‌پذیری کیسه و سهولت در بارگیری
  • امکان جابه‌جایی حجم بیشتری از محصول در هر مرحله و در نتیجه سودآوری بیشتر
  • افزایش سرعت بارگیری تخلیه و حمل و نقل قیر
  • محافظت از قیر در برابر رطوبت
  • عدم نیاز به استفاده از حرارت در زمان تخلیه قیر و تخلیه آسان
  • اشغال فضای کمتر
  • حفظ کیفیت قیر به دلیل دارا بودن لایه محافظ درونی کیسه
  • عدم نیاز به نظافت محل بارگیری و تخلیه قیر
  • و …

از دیگر مزایای کیسه جامبوبگ قیر می‌توان به این نکته اشاره کرد که می‌توان آن را در دمای معمول نگهداری کرده و جهت حمل آن می‌توان از قطار کشتی کانتینر و تریلی استفاده کرد.

قیمت جامبو بگ قیر

قیمت جامبو بگ قیر نیز  به عوامل مختلفی بستگی دارد برای مثال هر چه ابعاد جامبوبگ بزرگ‌تر باشد و حجم بیشتری را در خود جای دهد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. و یا نوع پارچه به کار برده شده در تولید کیسه جامبوبگ قیر با انواع دیگر آن متفاوت بوده و قیمت به نسبت بالاتری نیز دارد. همچنین وجود عایق حرارتی درون کیسه جامبوبگ نیز می‌تواند از عوامل تاثیرگذار در قیمت این نوع کیسه جامبوبگ‌ها ‌باشد.

شماره تلفن و موبایل هینا پک

نتیجه‌گیری

همانطور که در این مقاله مشاهده کردید قیمت جامبوبگ یک تنی به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی‌توان قیمت ثابتی برای آن تعیین کرد. برای دریافت قیمت دقیق جامبو بگ باید مشخصات کامل محصول خود از جمله نوع محصول وزن ابعاد مورد نظر و نوع درب و کف کیسه را به مشاوران ما اطلاع دهید. علاوه بر مواردی که بیان شد نوسانات قیمت مواد اولیه نیز تاثیر زیادی در قیمت تمام شده جامبوبگ دارد.

شرکت پایدار کیسه بافت از جمله مجموعه‌های فعال و معتبر در صنعت جامبودوزی بوده که توانایی تولید انواع کیسه جامبوبگ با استفاده از بهترین متریال و ماشین‌آلات روز دنیا را دارد. از جمله برندهای تولیدی در پایدار کیسه بافت که به بسیاری از کشورها نیز صادر می‌شود برند هینا پک می‌باشد. شما عزیزان جهت آشنایی با محصولات اطلاع از قیمت روز کیسه جامبوبگ و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط باشید.

دکمه بازگشت به بالا