اقتصادی

قیمت گوسفند عید قربان به زودی اعلام می شود

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: قیمت دام در هر استان بسته نوع و کیفیت دام متفاوت و از ۲۶۰ هزار تومان به بالا است. همچنین قیمت دام در تهران نیز برای عید قربان توسط سازمان میادین و سازمان تعاون روستایی در روزهای آینده اعلام می شود.

به گزارش امروزنگار، مسعود امراللهی با بیان اینکه دام قیمت مصوب ندارد و با عرضه و تقاضا تعیین می شود، اظهار کرد: براساس گزارش های سراسر کشور قیمت دام متفاوت و از بازه کیلویی ۲۶۰ هزار تومان تا بالاتر است.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، افزود: نوع دام، کیفیت دام و وزن گوشت آن تعیین کننده قیمت است.

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی تصریح کرد: برای رفاه حال مردم و برای اینکه بحث گران‌فروشی کاذب ایجاد نشود بازرسان خود را در مراکز عرضه مستقر کردیم.

وی با بیان اینکه استان‌ها می‌توانند قیمت خود را اعلام کنند و قیمت مصوب کشوری نداریم، گفت: در شهر تهران قیمت ها متفاوت است و سازمان میادین و سازمان تعاون روستایی قیمت ها را در روزهای آینده اعلام می‌کنند.

امراللهی در پایان گفت: هدف ما این است مصرف کنندگان در روزهای آتی دام با کیفیت و ارزان‌تر تهیه کنند. هیچ مشکلی در دام سبک و سنگین نداریم و موجودی خوبی در دام سنگین داریم.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا