سلامت و تندرستیمعرفی کسب و کار

لیست بهترین کلینیک های زیبایی مشهد

معرفی بهترین کلینیک های زیبایی مشهد   :خدمات جامع پوست و مو در بهترین کلینیک پوست و مو مشهد ، این خدمات شامل انواع روش های کاشت مو، کاشت ابرو، خدمات زیبایی، جوانسازی پوست، لیزر موهای زائد و …  می باشد ؛ همچنین در درمانگاه تخصصی پوست و مو سی گل آموزش کاشت مو بصورت کاربردی و عملی توسط تکنسین های ماهر ارائه می گردد.

معرفی بهترین کلینیک های زیبایی مشهد  کلینیک سی گل افتخار خود می داند که جهت انجام انواع کارهای زیباسازی و جوانسازی پوست و مو ، کاشت مو و لیزر موهای زائد در تمامی ساعات کاری در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان متخصصان ماهر خود  با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر شما عزیزان در کلینیک تخصصی پوست و مو سی گل با سابقه ای درخشان خواهیم بود.

با بهره گیری از توان بهترین متخصصان و تکنسین های مجرب و متعهد به ارایه خدمات کاشت مو، کاشت ابرو، خدمات زیبایی، جوانسازی پوست، لیزر موهای زائد و …  در خانم ها و آقایان می پردازد ؛ کلینیک تخصصی پوست و مو سی گل تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارائه خدمت می نماید ؛ هدف ما برطرف کردن دغدغه های شما عزیزان در زمینه های مختلف پوست و مو می باشد ؛ آرزوی ما دیدن افرادی شاداب ، زیبا و با طراوت در جامعه می باشد ؛ همچنین همواره به یاد داشته باشید که برای داشتن پوست و موی ایده آل و مد نظر در آینده از همین حالا به فکر پیشگیری و درمان و مراقبت تخصصی باشید. همکاران ما با کمال میل جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در خدمت رسانی به شما عزیزان حاضرند.

  • خدمات جوانسازی پوست شامل: تزریق بوتاکس، ژل، چربی، کربوکسی تراپی، پاکسازی پوست، پی آر پی پوست، لیفت صورت با نخ، پاک کردن تتو
  • خدمات زیبایی شامل: هایفوتراپی، میکرودرم ابریژن، پلاسما جت، جراحی پلک(بلفاروپلاستی)، پروتز سینه، جراحی زیبایی شکم، رینوپلاستی، لیفت صورت، لیفت شقیقه، لیفت غبغب، لیفت سینه با نخ، لیفت ابرو بدون جراحی، لیفت بینی بدون جراحی، لیفت چشم بدون جراحی
  • خدمات کاشت شامل: ریزش مو، مزوتراپی، کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش، کاشت مو به روش FUT، کاشت مو به روش Micro Fit، کاشت مو به روش BHT، کاشت مو به روش FIT، کاشت مو به روش سوپر ترکیبی، مو PRP
  • خدمات لیزر شامل: لیزر موهای زائد کامل بدن، لیزر موهای دست، لیزر موهای زائد پا، لیزر صورت، لیزر بیکینی، لیزر موهای زائد آقایان، لیزر زیر بغل، لیزر خط ریش، لیزر پشت گردن، لیزر فرکشنال CO2، لیزر آر اف فرکشنال

معرفی بهترین کلینیک های زیبایی مشهد  – توسط متخصصان و تکنسین های مجرب و حرفه ای سی گل در بهترین کلینیک تخصصی پوست و مو با سابقه ای موفق در مشهد  و خدمات برتر زیبایی ، جوانسازی، لیزر و کاشت مو و ابرو برای شما هموطنان عزیز انجام می گیرد.

بهترین کلینیک زیبایی مشهد

معرفی 10 کلینیک زیبایی در مشهد

ردیف

نام کلینیک

نشانی

تلفن

1

کلینیک سی گل

مشهد. نبش راهنمایی 18

09332669265

2

کلینیک مارون

مشهد . احمدآباد . خیابان راهنمایی

09357198210

3

کلینیک آبنوس

مشهد. احمد آباد

9153771990

4

کلینیک باران

مشهد. هاشمیه

5138846970

5

کلینیک دنیز

مشهد. احمد آباد

5138449686

6

کلینیک رازی

مشهد. مطهری شمالی

5137317576

7

کلینیک زیباآفرین

مشهد. ابوذرغفاری

51380701

8

کلینیک ماهان

مشهد. بزرگمهر جنوبی

5137611259

9

کلینیک نوین ایرانا

مشهد. دستغیب

513760

10

کلینیک یاس

مشهد. امامت

5136028398

برای پیدا کردن یک مرکز زیبایی خوب در شهر مشهد باید به نکات زیر توجه کنید:

بهترین کلینیک مشهد بایستی پرسنل و كاركنان بسيار مجربي داشته باشد تا آن ها بتوانند هر گونه خدماتي را به نحو احسن در اختيار مردم اين شهر قرار دهند.

نكات بهداشتي بايد به خوبي در كلينيك رعايت شوند تا هيچ گونه مشكلي براي مراجعين رخ ندهد و سلامت كسي به خطر نيفتد.

موقعيت مكاني كلينيك بسيار مهم است زيرا بايد تمام مراجعين، دسترسي راحتي به كلينيك داشته باشند و براي پيدا كردن آن، دچار دردسر نشوند.

شرايط ظاهري كلينيك بايد بسيار مدرن و زيبا باشد تا نظر هر يك از بيماران را به خود جلب كند.

تمام تجهيزات به كار رفته در كلينيك بايد مطابق با علم روز باشند تا بيماران رضايت كامل داشته باشند.

هزينه استفاده از خدمات بايد به گونه اي باشد تا هر يك از مراجعين با هر بودجه اي كه دارند بتوانند از خدمات استفاده نمايند.

خدمات مورد استفاده در كلينيك، بايد كيفيت بالايي داشته باشند تا نتيجه اي كه حاصل مي شود؛ رضايت بخش باشد.

باید پزشکی که کلینیک را احداث می کند، مجوز رسمی برای فعالیت خود و کلینیک داشته باشد.

مسئول فنی مستقر در کلینیک، باید مدرک مرتبط با فعالیت کلینیک داشته باشد تا بقیه پرسنل را به خوبی راهنمایی کند.

باید پرسنل کلینیک با تمام مراجعین خود به خوبی رفتار کنند و برخورد مناسبی داشته باشند تا آن ها نیز بتوانند سوالات خود را از پرسنل بپرسند.

بهترين کلینیک زیبایی در مشهد را چگونه می توان انتخاب كرد؟

برای انتخاب یک کلینیک زیبایی خوب باید به نکات بالا توجه کرده باشید؛ بعد از آن در ابتدا باید کلینیک خود را بر اساس معیارهایی که در نظر دارید  انتخاب کنید. بعد از آن مراحل زیر را انجام دهید تا از مرکز انتخابی خود اطمینان اصل فرمایید:

در ابتدا بايد در مرورگر خود، عبارت بهترين کلینیک زیبایی در مشهد را جستجو كنيد كه در اين صورت نام چند کلینیک ظاهر مي شود.

پس از آن انواع خدمات و نحوه كاركرد هر مرکز را بررسی کرده كنيد و کلینیک ها را با يكديگر مقايسه كنيد و بهترين گزينه را انتخاب نماييد.

در ادامه به صفحه رسمی مرکز زیبایی مورد نظر برويد و عكس های خدمات را به دقت مشاهده كنيد و در صورت خوب بودن آن ها به كلينيك مراجعه نماييد.

هزينه استفاده از خدمات کلینیک زیبایی در مشهد چه مقدار است؟

زمانی که بحث هزینه و قیمت کارهای زیبایی به میان می آید؛ باید در نظر داشته باشید دستمزد پزشک و موقیعت جغرافیایی کلینیک تاثیرگذارترین قسمت برآورد هزینه ها است. مورد موثر دیگر در افزایش و یا کاهش هزینه های کارهای زیبایی کیفیت و برند متریال اولیه مصرفی است. جهت اطلاع از قیمت خدمات زیبایی خود میتوانید با کلینیک انتخاب خود مشورت کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا