اقتصادیمعرفی کسب و کار

ماموریت غیر ممکن! متالکست؛ اولین سامانه آنلاین B2B صنعت ریخته گری و قطعه ریزی کشور

آیا تا به حال پیش آمده که نقشه یا قطعه‌ای را در دست داشته باشید و به دنبال یافتن کارگاهی مناسب برای ریخته‌گری آن بگردید؟ یا اینکه فکر کرده‌اید چگونه می‌توانید مشتریان قبلی کارگاه‌های ریخته‌گری را پیدا کنید و از نظراتشان مطلع شوید؟ آیا این امکان برای شما وجود دارد که نمونه‌ کارهای مشابه قطعه خود را که قبلاً تولید شده‌اند، از جوانب مختلف بررسی کنید؟ آیا می‌توانید به جای همکاری با چندین پیمانکار، با یک شرکت قرارداد بسته و تمامی مراحل از مدلسازی تا ریخته‌گری، ماشین‌کاری و عملیات حرارتی را توسط یک تیم انجام دهید؟ همچنین برای تمامی این فرآیندهای تخصصی و فنی نیازمند مشاوره رایگان هستید. چقدر عالی می‌شد اگر می‌توانستید همه این کارها را به صورت آنلاین و از محل کار خود انجام دهید.

 ریخته گری

مهندس بهروز عالمی، بنیانگذار و مدیرعامل متالکست، بیان می‌کند که صنعت ریخته‌گری کشور با وجود دارا بودن تجربیات نهفته و دانش فنی نانوشته، همچنان تا حدودی از فضای مهندسی و علمی فاصله دارد. در دنیای امروز، علاوه بر تکنولوژی، مستندسازی دانش فنی و تجربیات سازمان‌ها نقش مهمی در بهبود فرآیندها، کنترل هزینه‌ها و مدیریت عملکرد ایفا می‌کند. رویکرد کارگاه‌ها و میزان توجه ریخته‌گران به این موارد، زمینه‌ساز ضمانت کیفیت (QA) و پیش‌نیاز کنترل کیفیت (QC) در این صنعت خواهد بود. 

وی همچنین افزود که با توجه به نیاز بازار، در تهران و سایر نقاط کشور، کارخانه‌ها و کارگاه‌های مختلفی وجود دارند که خدمات ریخته‌گری را با کیفیت‌های متفاوت ارائه می‌دهند. انتخاب کارگاه مناسب برای ریخته‌گری تاثیر بسزایی در کیفیت نهایی قطعات خواهد داشت. متالکست به عنوان یک سامانه آنلاین و جامع در حوزه ریخته گری، به مشتریان این امکان را می‌دهد تا به راحتی کارگاه‌های ریخته‌گری معتبر را شناسایی کرده و خدمات مورد نیاز خود را به بهترین شکل ممکن دریافت کنند. خدمات متالکست محدود به تهران نیست و از تمام شهرهای ایران میتوانید ثبت سفارش کنید. اما برای مشاهده خدمات متالکست برای ریخته گری تهران کلیک کنید.

 

ریخته‌گری حرفه‌ای با متالکست؛ از چدن تا استیل

وی عنوان کرد که کارگاه های ریخته گری با دانش تجربی، تجهیزات و زیرساخت های مناسب بسیاری در کشور وجود دارند که هر یک توانایی تولید گریدهای مشخصی از چدن، فولاد، استیل یا سایر فلزات را در ظرفیت های مختلف دارند. هر یک از این کارگاه ها دارای پیشینه و تجربه ارزشمندی در صنعت مربوطه خود هستند که ارائه آنها در بستری آنلاین می تواند در تصمیم گیری و انتخاب درست برای مشتریانی که نیاز به دریافت خدمات ریخته گری دارند؛ بسیار مهم و راهگشا باشد. گذشته از مسایل بیان شده، عدم وجود مرجع موثق، به روز و آنلاین در صنعت ریخته گری و قطعه ریزی باعث شده تا صنعتگران با طیف وسیعی از قیمت مواجه باشند که این خود نیز عاملی برای سر در گمی و ایجاد شک بیشتر در تصمیم گیری است.

 

تجربه و تخصص در قالب‌گیری و ریخته‌گری؛ هنر و علم در کنار هم

مواد مذاب ریخته گری

مدیرعامل متالکست، ضمن بیان اهمیت سال ها تجربه و تلاش در فرایند قالب گیری و ریخته گری، به عنوان معیاری برای سنجش کیفیت قطعه تولید شده و عامل اصلی در تعیین قیمت نهایی، از این صنعت به عنوان یک هنر یاد کرد. وی در ادامه در مورد ضرورت حضور یک سامانه آنلاین و جامع در این صنعت گفت: ایجاد فضای رقابتی سالم می تواند منافع زیادی را برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان قطعات ریخته گری بهمراه داشته باشد. نباید از یاد ببریم که رقابت سالم کلید واژه اساسی در حوزه پیشرفت و توسعه و موتور محرکه ارتقا کیفیت، مشتری مداری و خلق فرصت های بیشتر است.

 

متالکست؛ سامانه‌ای برای ریخته‌گران و صنعتگران

برند متالکست با علم و آگاهی از این مسائل و نیازها در صنعت ریخته گری و قطعه ریزی کشور، توانست با ایجاد اولین سامانه آنلاین B2B قوی و قدرتمند جواب همه سوالات مطرح شده در بالا را در کوتاه ترین زمان ممکن بدهد. در این سامانه شما می توانید نمونه قطعات مختلف تولید شده در دسته بندی های متنوع شامل صنعت مربوطه، جنس قطعه، وزن و مشخصات فنی هر قطعه و نظرات مشتریان و کاربران را بصورت آنلاین مشاهده کنید. علاوه بر این برخی قطعات روتین و پرمصرف صنایع مختلف فولادی، ماشین سازی، راهسازی و معدنی و … نیز بدون آنکه نیازی به ساخت مدل و قالب داشته باشند قابل ریخته گری هستند که شما می توانید طی “تقویم سفارشات” ، برای آنها برنامه تولید تنظیم کنید.

علاوه بر این صنعتگرانی که با مشکل محدودیت زمانی و تاخیر در پروژه هایشان مواجه هستند و یا سفارش ریخته گری در تعداد و اوزان محدود دارند نیز می توانند به سایت متالکست مراجعه کنند تا پروژه آنها را با در نظر گرفتن شرایط زمانی و یا قطعات کوچک را در کنار سایر سفارش ها تولید کنند.

متالکست؛ مشاور و بازاریاب حرفه‌ای برای ریخته‌گران

از طرف دیگر، متالکست به عنوان سامانه آنلاین B2B دوجانبه بین صنعتگران و ریخته‌گران، نقش مرجع در زمینه ریخته‌گری را ایفا می‌کند. این مجموعه، با ارائه خدمات تخصصی در زمینه ریخته‌گری انواع آلیاژها از جمله چدن، فولاد و استیل، به عنوان مشاور بازاریابی و فروش برای کارگاه‌های ریخته‌گری با کیفیت، می‌تواند باعث گسترش بازار و رونق کسب و کار و تسهیل فروش ریخته‌گران شود. با متالکست، می‌توانید مطمئن باشید که همیشه و همه جا، به بهترین شکل در حال دیده شدن هستید. همین حالا از خدمات تخصصی بازاریابی و فروش این مجموعه به صورت رایگان استفاده کنید.

متالکست با دارا بودن شبکه کارگاهی ریخته‌گران حرفه‌ای و انجام پروژه‌های متعدد ریخته‌گری، قادر است قطعات چدنی، فولادی و استیل را با بالاترین کیفیت ریخته‌گری و تحویل مشتریان دهد. صنعتگران گرامی جهت اطلاعات و آشنایی بیشتر با فعالیت‌های این مجموعه می‌توانند به متالکست مراجعه و یا با شماره 5590 9103 021 تماس حاصل نمایند.

 

دکمه بازگشت به بالا