سلامت و تندرستی

مدیریت کرونا؛ اولویت اول کشور / اتمام واکسیناسیون گروه هدف تا ۲۲ بهمن

مدیریت کرونا؛ اولویت اول کشور / اتمام واکسیناسیون گروه هدف تا ۲۲ بهمن

به گزارش شفاف ، به نقل از وبدا ، متن پیام وزیر بهداشت به شرح زیر است:

سلام و درود بر روح پیروز حضرت امام خمینی (ره) و روح مقدس شهیدان هشت سال دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم ، شهدای مدافع سلامت و آرزوی سلامتی و سعادت برای مقام معظم رهبری ، آیت الله خامنه ای “

در ابتدا لازم می دانم که از حسن نیت رئیس جمهور و نمایندگان افتخاری ملت شریف ایران نیز تشکر و احترام صادقانه خود را ابراز نمایم. وضعیت کنونی جهان و به تبع آن کشور اسلامی ما در مواجهه با بیماری عروق ویروس کرونا قلب ، مسئولیت خطیر کارکنان بهداشت را دو چندان کرده است ، به ویژه اینکه تحریم های ظالمانه استکبار جهانی و تأثیر آن بر بیماری ها دشوار است. جنبه های مختلف کشور سیستم بهداشتی ن. با این حال ، تجربیات گذشته ، به ویژه در دوران دفاع مقدس ، نشان می دهد که به یاری خدا ما هر زمان که عزیزانمان در بند باشند ، بر مشکلات بزرگ فائق می آییم.

امروز ، در آغاز دولت سیزدهم و تصمیم جدی رئیس جمهور برای حل مشکلات و تأکید بر مدیریت بیماری ویروس کرونا قلب به عنوان اولویت اول کشور ، بدون شک نمی توانیم در برابر نعمت ها و همدردی متعال چشم به راه باشیم. و حمایت از ملت بزرگ ایران اسلامی. علاوه بر حامیان سلامت ، ما قادر خواهیم بود اقدامات موثری برای این کار انجام دهیم.

اکنون ، با یاری خداوند متعال و حمایت همه ذینفعان حوزه سلامت ، از جمله عزیزانمان ، و همچنین ارائه دهندگان خدمات در سطوح مختلف ، کارشناسان ، مدیران ، معاونان ، سیاست گذاران و سایر ادارات دولتی که به نحوی در این امر مشارکت دارند با سلامت عمومی ، از امروز اولین گام ها برای اجرای برنامه پیشنهادی با تمرکز بر حکمرانی پاسخگو در سطوح مختلف به طور رسمی آغاز می شود.

احداث راه آهن در بخشهای مختلف ، از جمله بهداشت ، توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در قالب سیاستهای کلی سلامت در سال 1393 به عنوان مهمترین سند راهبردی در این بخش ، وظیفه فعالان حوزه سلامت اعلام شد. سیستم به آن به خوبی تعریف شده است

تأکید می کنم ، در 4 سال آینده ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، به عنوان نگهبان سیستم سلامت ، در کوتاه مدت و تقویت مدیریت بیماری های ویروس کرونا قلب توسط ؛ واکسیناسیون کامل جمعیت مورد نظر تا 13 فوریه امسال به عنوان خواسته اصلی رئیس جمهور ، به روز رسانی پروتکل های پیشگیرانه و جلب حمایت عمومی برای اجرای موثر آنها ، موضوعاتی در زمینه های بهداشت ، درمان ، آموزش و تحقیقات پزشکی. شناسایی و ارائه راهی برای دستیابی به اهداف برنامه.

“مطمئناً این اهداف توسط جامعه وسیعی از متخصصان بهداشت ، متخصصان ، مدیران و مقامات مذهبی ، حرفه ای ، مسئول ، وظیفه شناس و با انگیزه همراه خواهد بود.”

دکمه بازگشت به بالا