عمومیمعرفی کسب و کار

مرحله نهایی دیزل ژنراتور

مرحله اول دیزل ژنراتور

هنگامی که دریچه ورودی باز می شود، پیستون از مرکز حرکت می کند و هوا وارد سیلندر می شود. هنگامی که هوا به اندازه کافی تحت فشار باشد، دریچه مکش در پایان این دوره بسته می شود.

پس سوز آشپزی

در این زمان، سوخت وارد هوای گرم متراکم شده و شروع به سوختن می کند و فشار را حفظ می کند و زمانی که پیستون به بالای مرکز می رسد، عرضه سوخت متوقف می شود. در پایان مرحله کشش، تزریق سوخت تا نقطه قطع ادامه می یابد.

درهای ورودی و خروجی همزمان بسته می شوند. سپس گاز داغ و فشرده از طریق دیزل ژنراتور جریان یافته و پیستون پایین می آید.

مرحله نهایی دیزل ژنراتور

در این مرحله، پیستون به سمت بالا حرکت می کند و اجازه می دهد که دریچه های تخلیه باز شوند و دریچه سوخت بسته شود. گازهای سوخته شده از دیزل ژنراتور از مسیر انبساط و گازهای باقیمانده با حرکت پیستون از شیر اگزوز خارج می شوند. در پایان این مرحله، دریچه های اگزوز بسته شده و چرخه کامل می شود.

دیزل ژنراتور بالدوین

Baudouin یک برند فرانسوی از سال 1918 است. دیزل ژنراتور Badwin یک انتخاب عالی برای ژنراتورها در کاربردهای اضطراری است. موتور دیزل ژنراتور Badwin قابلیت اطمینان بالایی را ارائه می دهد و یک گزینه پشتیبان موثر برای طیف گسترده ای از برنامه ها ارائه می دهد.

دیزل ژنراتور Bedwin را می توان در ساختمان های اداری، مراکز خرید و سایت های تولیدی استفاده کرد. دیزل ژنراتورهای Bedwin علاوه بر ژنراتورهای آماده به کار، راه حل های کنترل توان تجاری را نیز ارائه می دهند. یک قرن تجربه دیزل ژنراتور Bedwin را قادر ساخته است تا موتورهایی را برای کاربردهای دریایی و تجاری با بالاترین کیفیت اختراع، طراحی و تولید کند. گروه Bedwin Diesel Generator یکی از تولیدکنندگان پیشرو موتورهای دریایی در اروپا با حضور در 48 کشور جهان است. دیزل ژنراتور Bedwin انتخاب مناسبی برای هر کسب و کاری است.

ست ژنراتور دیزل بادوین

Moteurs Baudouin طیف گسترده ای از دیزل ژنراتورهای Baudouin آماده به کار را تولید می کند. توان آنها بین 60 تا 883 کیلو وات است. محصولات دیزل ژنراتور Badwin با قابلیت اطمینان بالا، نگهداری کم و هزینه های نگهداری کم مشخص می شوند. همراه با سیستم های محرکه، ژنست های دیزلی آماده برای استفاده Badwin برای همه کاربردها تولید می شوند. دیزل ژنراتورهای بادوین با آخرین مقررات زیست محیطی مطابقت دارند.

قیمت دیزل ژنراتور استاندارد بیدون

طول عمر یک دیزل ژنراتور Badwin می تواند بسیار طولانی باشد، به راحتی 20 سال یا بیشتر. کاربران دیزل Badwin نمی دانند چرا صنعت برق اینقدر حساس است. در واقع، مصرف کنندگان به خوردگی، در دسترس بودن قطعات و کیفیت لوازم الکترونیکی بیشتر از برند یک خودرو اهمیت می دهند.

حتی بدون در نظر گرفتن فاکتورهای فوق، دیزل ژنراتور Badwin دارای قیمت رقابتی با رقبای خود است. این عوامل باعث می شود که دیزل ژنراتور Badwin به بهترین ارزش برای پول موجود امروزی تبدیل شود.

دیزل ژنراتور ولوو

همیشه باید بتوانید به منبع تغذیه خود تکیه کنید، جایی برای خطا یا شکست وجود ندارد. دیزل ژنراتورهای ولوو نیروی صنعتی ساخته شده با راندمان قابل اعتماد و پذیرش بار ذاتی بی نظیر را ارائه می دهند. انعطاف پذیر، آسان برای نصب و مصرف سوخت – با پشتیبانی جامع پس از فروش – آنها قدرت، سهولت کار و آرامش خاطر را ارائه می دهند.

مجموعه ولوو پنتا در یک مرکز تولید دارای گواهی تخصصی با استفاده از قطعات اصلی تولید می شود. تمام شارژرهای شیر دیزل ژنراتور در محدوده های بار مختلف آزمایش می شوند و قبل از حمل و نقل تحت بازرسی کامل قبل از حمل و نقل قرار می گیرند. دیزل ژنراتورهای ولوو به محض دریافت آنها آماده راه اندازی هستند. تداوم و قابلیت اطمینان ضروری است، به همین دلیل است که ژنراتورهای دیزلی ما برای دوام طراحی و ساخته شده اند.

دیزل ژنراتور ولوو مدل – AV250

قدرت موتور

توان پرایمر (KW) – 250KVA (200KW)

توان نامی (KW) – 275KVA (220KW)

سطح 3

ویژگی های موتور دیزل ژنراتور ولوو

ارائه شده توسط – Volvo TAD734GE

سیلندرهای Palo ea – 6

سیستم خنک کننده موتور – موتور خنک کننده آب

نوع سوخت – دیزل

نوع گاورنر – الکترونیکی

مشخصات دیزل ژنراتور ولوو

پایه چوبی ساخته شده از فولاد مرغوب

سیم های رنگی (برای نگهداری)

صدا خفه کن با کیفیت بالا، صدا را کاهش می دهد

ضد لرزش برای موتورها و موتورهای ولوو

سنج مکانیکی سوخت برای بررسی آسان

نقطه پر کردن سوخت آسان

یک مورد قوی برای حمایت وجود دارد

پنل کنترل دیزل ژنراتور ولوو قابل قفل شدن

موتورهای دیزل ژنراتور ولوو در سوئد تولید می شوند و دارای ضمانت استاندارد 2 ساله سازنده هستند که به مشتریان برای بیش از 2 سال آرامش خاطر می دهد. موتورهای ولوو دارای یک شبکه خدمات پس از فروش جهانی برای پاسخگویی به عدم وجود موتورهای ولوو است. موتورهای ولوو قدرتمند هستند و برای دوام و دوام طولانی ساخته شده اند.

همانطور که می دانید جایگاه برق در زندگی متمدن مردم ما غیر قابل انکار است و نمی توان آن را به هیچ وجه از جامعه مدرن شهری جدا کرد. زیرا کمبود برق و برق زندگی شهری ما را به شدت مختل کرده و مشکلات زیادی را ایجاد می کند. به عبارت دیگر می توان گفت زندگی انسان ما عمدتاً با برق و برق مرتبط است و اگر برق برای چند ثانیه قطع شود مشکلات بزرگی به وجود می آید. تمام مشکلات مربوط به کمبود برق به این دلیل است که دستگاه های بسیار زیادی با این انرژی کار می کنند. به عنوان مثال: تجهیزات پزشکی در بیمارستان ها یکی از مهم ترین وسایلی است که اگر برای چند ثانیه برق و برق قطع شود، وضعیت بیماران بسیار وخیم و حتی فوت می شود. تهدید شود. به همین دلیل برای رفع این مشکلات در مواقع اضطراری از دستگاهی به نام دیزل ژنراتور استفاده می شود.

دیزل ژنراتور چیست؟

دیزل ژنراتور دستگاهی است که به آن دیزل ژنراتور یا دیزل ژنراتور نیز می گویند.

برای تولید برق و برق در مواقع ضروری یا ضروری استفاده می شود. این دستگاه برای رفع بسیاری از مشکلات و استفاده کامل از آن برای جلوگیری از بروز مشکل در هنگام قطع برق در مراکز بحرانی که حتی چند ثانیه قطعی برق می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد، مورد استفاده قرار می گیرد. مراکزی که باید دیزل ژنراتورهای قدرتمند و پرقدرت داشته باشند. یکی از بارزترین ویژگی های دیزل ژنراتور اندازه و وسعت آن است. این به این دلیل است که مجموعه دیزل ژنراتورها از همه نوع بزرگ هستند و معمولاً با افزایش قدرت اندازه و حجم آن افزایش می یابد. دیزل ژنراتورهای حجم کوچک معمولاً برای کاربردهای ثانویه استفاده می شوند، در حالی که انواع بزرگتر برای کاربردهای صنعتی و بحرانی بیشتر استفاده می شود.

نوع دیزل ژنراتور

انواع دیزل ژنراتورها بر اساس میزان برقی که ارائه می دهند به 3 دسته تقسیم می شوند که این سه مورد در واقع از پرکاربردترین و مهم ترین انواع ژنراتور موتور به شمار می روند و به شرح زیر می باشند:

دیزل ژنراتور اضطراری

دیزل ژنراتورهای اضطراری اساساً نوعی دیزل ژنراتور هستند که در مواقع اضطراری در مراکز درمانی، بیمارستان ها و کارخانه ها استفاده می شوند.

دیزل ژنراتور برای مرغداری

دیزل ژنراتور دائمی

دیزل ژنراتورهای دائمی معمولاً زمانی استفاده می شوند که دسترسی به شبکه برق سراسری شهر در محل مورد نظر وجود نداشته باشد. در این شرایط موتور دیزل دائمی به عنوان منبع اصلی تولید برق مورد استفاده قرار می گیرد و به طور مداوم برای تولید برق مورد استفاده قرار می گیرد.

دیزل ژنراتور برای معدن

دیزل ژنراتور اصلی

دیزل ژنراتورهای پایه بسیار شبیه به موتورهای دیزلی هستند، با این تفاوت که برای تولید برق دائمی استفاده نمی شوند، بلکه برای تولید برق برای مدت زمان طولانی تری استفاده می شوند. در واقع استفاده از این نوع گازوئیل در دو مورد دیگر است.

دکمه بازگشت به بالا